Fok, Hyves, Facebook, Twitter en Google worden geintregreerd. Je kunt alleen nog via hun portaal inloggen, zodat anoniem internetten niet meer kan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb trouwens het rare idee dat in 2012 fok! wordt verkocht aan een groot mediabedrijf.
Nu ben ik nieuwsgierig! Wat was het?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Edit: mss is deze voorspelling toch te grof.. Maar daarom niet per sé onjuist.
je hebt een PM!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig! Wat was het?
het is wilders he... laatste tijd niet op de frontpage gekeken? hij dreigt met van alles...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dreigt?Waarom gaan we niet gewoon.
http://www.telegraaf.nl/p(...)niet_hersteld__.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:41 schreef Bastard het volgende:
-Strenge winter die pas eind december op komt
-Net geen elfstedentocht, dooi zet te vroeg in.
-Maxima komt lelijk ten val op de televisie
-Een enorme aardbeving in de buurt van Spanje
-Meerdere landen die hun begroting maar niet op orde kunnen brengen binnen Europa
-Wat zal leiden tot gespannen situaties, stevige taal wordt geuit, geen oorlog.
-Overstromingen in Engeland ook in India ook in Amerika waarbij dat laatste land enorm getroffen word zoals een aantal jaar geleden.
-Andre v Duin word dodelijk ziek
-Aanslagen op verschillende plaatsen in Engeland door Iraanse terroristen.
-Meteoor die achter de zon vandaan komt zal rakelings langs komen.
-Sporen van buitenaards leven word gevonden.
-Cruciale ontdekking in Pyramide in Egypte.
-Sterk verhoogde zonneactiviteit, blackouts van electra centrale.
-Mensen wereldwijd massaal de straat op om te protesteren tegen een oorlog op handen.
Bewogen jaar, maar we overleven het wel.
Nou misschien Andre v Duin niet.
Hoe is dit een voorspelling dan?quote:- Er wordt een "ondergrondse" strijd gestreden waar de meeste mensen niets van af weten en nooit te weten zullen komen. Deze strijd bepaalt de richting van aarde en daarmee de wereld;
Goede opmerking!quote:
Nou, als het enige is wat een heeeeeeeeel klein beetje in de buurt komt van je lijstje, heb je een beroerde voorspelling gedaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)niet_hersteld__.html
Ik heb nog een heel jaar hequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nou, als het enige is wat een heeeeeeeeel klein beetje in de buurt komt van je lijstje, heb je een beroerde voorspelling gedaan
I know, maar als je stemproblemen al linkt aan een dodelijke ziekte om alvast een punt te scoren, dan geeft dat mij weinig vertrouwen in de rest van je punten.quote:
Jij ook al?quote:
Zie: [BNW] voorspellingstopic 2012quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef DemonRage het volgende:
Dit jaar wordt Nederland ergens getroffen door een dikke vette tornado, zoals die in Tricht op 25 juni 1967.
Hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jij ook al?
[..]
Zie: [BNW] voorspellingstopic 2012
Waarom loopt dit topic in 2 fora?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |