Alle meiden komen 21+ clubs binnen, al ben je 16quote:Op maandag 28 november 2011 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe ik was in een 21+ club () waar allemaal opgepompte spierbundels liepen, ze konden zo een guido zijn ze misten alleen dat oranje spraytankleurtje
En de meiden/vrouwen waren om te huilen
Wie?quote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef o.us het volgende:
Ik zag Ansswa een keer rondlopen. Geen joke.
Ja vaak wel, hier was het echter niet het geval at er 14jarige blonde dronken sletjes rondliepen. Gewoon van rond de 20quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Alle meiden komen 21+ clubs binnen, al ben je 16
JB's dirty mind is sneller dan de mijne.quote:

Ohoohoohooh! Ik reed langs jouw buurt en die van dWc.quote:Op maandag 28 november 2011 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ghehe ik was in een 21+ club ()
quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Turkse gespierde (jonge) mensenhandelaar. Kwam zo vaak op het nieuws.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar is hier? Klinkt eindelijk eens aanlokkelijk. Zelfs de Thalia Lounge kan het vol zitten met jonge ongerijpte meisjesquote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vaak wel, hier was het echter niet het geval at er 14jarige blonde dronken sletjes rondliepen. Gewoon van rond de 20
Jantjes Verjaardag op 't Rembrandtpleinquote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar is hier? Klinkt eindelijk eens aanlokkelijk. Zelfs de Thalia Lounge kan het vol zitten met jonge ongerijpte meisjes.
Ik snap niet hoe hij denkt dat zijn proporties kloppen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe meiden op hem kunnen vallen.
Die schouders zijn inderdaad te groot. Ik zag eens een klein mannetje rondlopen met een minilichaam maar biceps die groter zijn dan zijn hoofdquote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij denkt dat zijn proporties kloppen.
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe hij denkt dat zijn proporties kloppen.
Was ik zaterdag ook nog een kwartiertje.quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jantjes Verjaardag op 't Rembrandtplein
Aanrader als ik weereens in 020 stap?quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jantjes Verjaardag op 't Rembrandtplein
Misschien zag ik je wel joh! Was je een van die gespierde apen?quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was ik zaterdag ook nog een kwartiertje.
Yep. Geen last van agressief gedoe/jonge meisjes (ok tenzij ze mij zijn).quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Aanrader als ik weereens in 020 stap?
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien toen ik nog naar hollyquote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Haha zo zou ik mezelf niet beschrijvenquote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zag ik je wel joh! Was je een van die gespierde apen?
Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien toen ik nog naar hollyging.
Hahah wat een baas was dat. Hoe heette hij ook alweer?quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Holly geweest, heb ik wat gemist?quote:Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook
Je mag het gerust zeggen, ik heb als jonge Rotterdammer daar ook eens mijn avonden vertoeft. Nu kom ik er echt nooit meer, dan ga ik liever naar Maassilo.
Club Vie.
Hmm, klinkt zeldzaam. Zal het binnenkort dan op de proef stellenquote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zag ik je wel joh! Was je een van die gespierde apen?
[..]
Yep. Geen last van agressief gedoe/jonge meisjes (ok tenzij ze mij zijn).
Ik vind op donderdag uitgaan ook veel leuker eik. Bijv Noodlanding! in Paradiso maar ik moet vrijdag gewoon naar schoolquote:Op maandag 28 november 2011 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha zo zou ik mezelf niet beschrijven.
Kom er vaker op donderdag tho, is leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |