Have fun.quote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga chillen met een kampvuurtje en weed![]()
Goodnight y'all!
Hahaha dat was schade van de glimdingetjes op het truitje dat ik de vorige avond aanhadquote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Phantomesse: Geweldige foto. Heb je het nou voor elkaar gekregen om je lipgloss op je fucking schouder te krijgen?
Oh dat heb ik ook een keer gehad, dat brand als de mothafuckaquote:Op maandag 28 november 2011 22:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahaha dat was schade van de glimdingetjes op het truitje dat ik de vorige avond aanhad
Ons bijna dagelijkse ritueelquote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga chillen met een kampvuurtje en weed![]()
Goodnight y'all!
Ja we hebben net gejeweetwelt. Ik kan je vertellen dat ie wel een flinke neger is van beneden hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:10 schreef Gridlok het volgende:
dWc en Vaseline zijn nu ook samen aan het chillen?
Ghehe, dankje. Moa, zo moeilijk is het niet. Ik heb zat invloeden om mij heen die het heel erg makkelijk voor mij maken.quote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een keer gehad, dat brand als de mothafuckaSucces trouwens met het stoppen met snoepjes tot april, zal je wel nodig hebben
Ey shorty, what it do?quote:Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
Oh dat lichaam is echt van jou? O hai.
Hoefde ik niet te weten :0, alleen dat het chill was om samen te smokenquote:Op maandag 28 november 2011 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja we hebben net gejeweetwelt. Ik kan je vertellen dat ie wel een flinke neger is van beneden hoor
Aangetikt wordenquote:
Ghehe ik was in een 21+ club (quote:Op maandag 28 november 2011 22:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aangetikt worden
Hormonen zijn kut ja, maar ik ben blij dat ze terug zijn wel.
Wou zaterdag meids hosselen, maar we waren per ongeluk in een 16+ iets dus ik heb me mooi koest gehouden. Er liep 1 meisje rond die ik wel zou geven maar ze gedroeg zich iets te blij. De gasten waren al helemaal om te huilen, ik heb er 1 ook een klap gegeven zo recht op zijn bakkes(ging min of meer perongeluk wel) Die dacht dat hij even tegen mijn ass aan kom komen staan, props voor de lef wel maar move bitch. Vond het stiekem wel een beetje zielig voor hem, heel veel mensen zagen het en kregen zieke huillachkicks (ja, 1 ging echt helemaal stuk en moest aan de kant gaan zitten om uit te puffen) en 10 minuten later was hij nergens meer te bekennen
![]()
Ik typ weer teveel, ik ga even afkoelen voor ik heel het topic volpomp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |