Hm, hij is sexy as fuck, maar z'n muziek daarentegen is wel kut.quote:Op maandag 28 november 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil het liefst kindjes van Trey Songz.
Really? Ik vind sommige nummers echt lekker.quote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, hij is sexy as fuck, maar z'n muziek daarentegen is wel kut.
Ik denk dat ik bij Pharrell blijf. Best of both worlds enzulks
Doe mij dan maar Christina Milianquote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef o.us het volgende:
Ik wil het liefst kinderen van Ariana Grande.
Hey smaakgenoot.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe mij dan maar Christina Milian![]()
[ afbeelding ]
Meh nee, zoveel mooiere vrouwen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe mij dan maar Christina MilianPer-motherfuckin'-fectie.
[ afbeelding ]
Wat weet jij er nou van ?!quote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meh nee, zoveel mooiere vrouwen.
Nooit, altijd al een crush op haar gehadquote:Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meh nee, zoveel mooiere vrouwen.
Serieus, hebben nou echt àlle chicks in Fernandes lesbische trekjes?quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb meer vrouwen in bed gehad dan jij.
Misschien wel, misschien niet. Wie weet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb meer vrouwen in bed gehad dan jij.
Oh meerdere hier al? Kan er niets aan doen, ze zijn zo mooi en zo zacht.quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, altijd al een crush op haar gehad.
[..]
Serieus, hebben nou echt àlle chicks in Fernandes lesbische trekjes? [ afbeelding ]
Hoi smaakgenoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoi smaakgenoot.
Als ik de kans kreeg zou ik een ring om haar vinger doen. Als ze niet wil wordt dat helaas een platina ketting om haar enkels en een enkeltje kelder, ingericht voor mijn droomvrouw.
Jij bent sick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoi smaakgenoot.
Als ik de kans kreeg zou ik een ring om haar vinger doen. Als ze niet wil wordt dat helaas een platina ketting om haar enkels en een enkeltje kelder, ingericht voor mijn droomvrouw.
Je mag dat best bij mij doen, geen enkel probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dank, danku is dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toffere clips van haar gezien. Countdown is leukquote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef Phantomesse het volgende:
Maar serieus, Dip it Low is de meeste sexy clip OOIT, geen Beyoncé op deze wereld die die clip kan toppen. Nooit. Niet. Mogelijk.
Toen, ja. Tegenwoordig loopt ze rond als een konijn met het syndroom van Down en dikke tieten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dan ook letterlijk. Wauw.
Overigens, Jessica Simpson is ook één waar ik altijd al een zwak voor heb gehat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |