Ik ga je daar wel een keer komen stalken.quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jantjes Verjaardag op 't Rembrandtplein
zo zie je maar dat je nooit teveel naar die namen moet kijken, bij 'Dansen bij Jansen' denk je ook niet van yeeuuyy maar 't is opzich wel een leuke tentquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:01 schreef Phantomesse het volgende:
Jantjes, haha daar ben ik ook een keer geweest. Ik dacht WTF GAAN WE DOEN BIJ DEZE TENT maar het bleek uiteindelijk best leuk te zijn
Elke maand toch?quote:
[upd] Stroomstoring in centrum Amsterdam voorbijquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke maand toch?
Er zijn hier een aantal Amsterdammers dacht ik?
Last gehad van stroomstoring?
Idem hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:19 schreef tliciouz het volgende:
Ben je een dagje vrij word je nog vroeg wakker.
right, ik woon in west dus niks gemerktquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[upd] Stroomstoring in centrum Amsterdam voorbij
Lekker modern warfare met roze controllerquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Idem hier![]()
Maar dan heb je ook wat aan je vrije dag tho
Hahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker modern warfare met roze controller
Ah stroomstoring voorbijecht nog nooit gehad hier
lijkt me fucked.
Vriezer vol vlees
Het is zo verslavend. Maar ik was al aan het gamen toen ik klein was, wolfenstein en counterstrike op de pc.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef Sinji het volgende:
Wajjauw, wat het is toch met dit topic en gamende meiden.
Weinig meiden die uberhaupt van Wolfenstein hebben gehoordquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is zo verslavend. Maar ik was al aan het gamen toen ik klein was, wolfenstein en counterstrike op de pc.![]()
Met dat soort dingen betreft ben ik net een jongen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weinig meiden die uberhaupt van Wolfenstein hebben gehoord
Emancipatie kent vele wegenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met dat soort dingen betreft ben ik net een jongen.
Hahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaIk maak iedereen wel in met die roze controller.
Yo!quote:
Mijn Bosmer genaamd Isidoor voert exact hetzelfde uit, echter heb ik de afgelopen dagen niet zitten spelen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Yo!
Hoe vaart het met Skyrim? Mijn Redquard genaamd Tyrone is iedereen nextlevel aan het kelen want sneak = 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |