Ik heb natuurlijk gelijk even gecontrolleerd of deze het waren, maar helaas.quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Het zou Phineas en Ferb kunnen zijn.
Heb toch gevonden wat ik zocht. In elk geval bedankt voor het meezoeken!quote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het heeft wel iets weg van Unser Täglich Brot, maar het is niet wat ik bedoel.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7255821487204495355
leer googelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Xaryna het volgende:
Hoi!
Ik zoek de naam van een film. Het enige wat ik van deze film gezien heb, is de trailer en daar weet ik stukjes van.
Het is een horrorfilm, nog vrij recent (laatste paar jaar). Het gaat om een moeder+dochter en die dochter is een duivel of demon of iets dergelijks. Blond meisje van een jaar of 9 met een jurkje aan. Haar moeder vreest haar en weet dat haar kind niet normaal is en is daarom in een afgelegen bos gaan wonen om de mensen te beschermen. In de trailer zie je een man op bezoek komen. De moeder vraagt hem 'have you come to kill my child' (of iets van die strekken), waarop hij vol geshockeerd 'no!' antwoordt. De moeder roept dan in wanhoop: 'Why not?!'
En dat is alles wat ik weet. Google heeft me nog niet kunnen helpen.
quote:
Johan Primeroquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef Colin0o het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een barcelona fan, die in zijn auto leeft en als bijgeloof tijdens elke wedstrijd rond het stadion gaat rijden. ik geloof dat het een soort docu is maar ik heb geen idee..
Iemand enig idee over wie ik het heb?
ken het niet maar lijkt me wel lachen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een filmpje van Booby Trap geloof ik, toen Gijs Staverman het presenteerde. Een man werd in de maling genomen in een legerbasis. Er werd hem verteld dat hij gassen heeft geinhaleerd die hallucinaties veroorzaken. Terwijl hij met een legercommandant aan tafel zit te praten, komen er mensen naar binnen lopen die allemaal rare dingen doen, en de vent die in de maling wordt genomen denkt dat hij de enige is die het ziet.
Open maar een nieuw topic, want je zit hier inderdaad verkeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:09 schreef Swomp het volgende:
Holla,
Ik zoek niet zozeer een titel of wat dan ook van een film, maar meer filmtips, ik weet niet of het hier kan maar probeer het toch![]()
Films kijk ik zelden, en weet dus ook niet wat ik wil kijken
Ik ben dus opzoek naar een leuke film, ik zoek iets in de trend van;
The hangover
American Pie
Harold and Kumar
etc.
Iemand tips ?
Oh als dit niet binnen dit topic past, open ik wel een nieuw topic
Zaterdagavondfilmquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:09 schreef Swomp het volgende:
Holla,
Ik zoek niet zozeer een titel of wat dan ook van een film, maar meer filmtips, ik weet niet of het hier kan maar probeer het toch![]()
Films kijk ik zelden, en weet dus ook niet wat ik wil kijken
Ik ben dus opzoek naar een leuke film, ik zoek iets in de trend van;
The hangover
American Pie
Harold and Kumar
etc.
Iemand tips ?
Oh als dit niet binnen dit topic past, open ik wel een nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |