Hoe kan ik dat het beste aanpakken dan? De mondelinge informatie die mij is gegeven wordt zoals gezegd ontkend/niet correct gezien door de verkoper, dus non-confirmiteit en dwaling is hier van toepassing lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Precies.
En als de afspraak niet bestaat (lees: de verkoper ontkent de lezing van TS en TS kan het bewijs niet leveren) dan komen we uit op het vraagstuk van non-conformiteit en dwaling (wat niet hetzelfde hoeft te zijn als misleiding) op grond waarvan TS de koop zou moeten kunnen ontbinden.
Met de rest van je betoog kan ik niks.
Je hebt geen bewijs. En zolang de verkoper blijft ontkennen zal je ook bij een geschillencommissie of rechter weinig kans maken. Daarbij kan je twisten over wat de verkoper bedoelde met het kunnen terugbrengen van een product.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:32 schreef SanderH86 het volgende:
Hoe kan ik dat het beste aanpakken dan? De mondelinge informatie die mij is gegeven wordt zoals gezegd ontkend/niet correct gezien door de verkoper, dus non-confirmiteit en dwaling is hier van toepassing lijkt me.
Dit dus, het is zijn woord tegen het jouwe.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt geen bewijs. En zolang de verkoper blijft ontkennen zal je ook bij een geschillencommissie of rechter weinig kans maken. Daarbij kan je twisten over wat de verkoper bedoelde met het kunnen terugbrengen van een product.
Ik kies een willekeurige quote, het advies komt vaker voor in dit topic.. Niet zozeer voor TS, maar gewoon algemeen, wil ik er even op wijzen dat ook dit geen sluitende strategie is. Extra daarbij moet gezegd worden: Lees reviews, lees reviews, lees reviews!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:58 schreef probeer het volgende:
[..]
...
dus mijn tip, sowieso bij een monitor: eerst kijken, dan kopen/bestellen.
...
Mocht je het ter reparatie naar Samsung sturen, dan loop je kans onderzoekskosten te moeten betalen wanneer zij niets vinden. En gezien je posts in dit topic lijkt dat het geval.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:00 schreef SanderH86 het volgende:
Zoals ik al zei doe ik altijd heel veel research op internet voor ik hardware aanschaf, en ik heb eigenlijk nooit een miskoop gehad.
Ik denk dat ik het maar opgeef en hem wellicht nog naar Samsung stuur. Mochten zij hem ook als 100% in orde zien kan ik hem nog voor een leuke prijs verkopen. Of ik probeer hem zelf nog een keer met een fris hoofd
Dezelfde verkoper te pakken zien te krijgen. Misschien weet-ie de 'afspraak' niet meer te herinneren maar wel je dat je 'm verteld hebt over je eerdere ervaringen bij de webshop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:32 schreef SanderH86 het volgende:
Hoe kan ik dat het beste aanpakken dan? De mondelinge informatie die mij is gegeven wordt zoals gezegd ontkend/niet correct gezien door de verkoper, dus non-confirmiteit en dwaling is hier van toepassing lijkt me.
Die naast de bakker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |