even quoten ditquote:Op maandag 28 november 2011 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
DD komt uit groningen , houdt van American Football.. Hoeveel mensen houden daar nou van in Groningen? Op de kiddo;s die bij de Giants spelen, weinig.
Nu is er een leuke app op facebook waarbij je mensen kan zoeken op plaats en wat ze liken. DD is een social user met twitter en fb, dus die zal vast wel al zijn interesses hebben ingevuld
Geen twitterquote:Op maandag 28 november 2011 17:57 schreef napoleonfour het volgende:
DD komt uit groningen , houdt van American Football.. Hoeveel mensen houden daar nou van in Groningen? Op de kiddo;s die bij de Giants spelen, weinig.
Nu is er een leuke app op facebook waarbij je mensen kan zoeken op plaats en wat ze liken. DD is een social user met twitter en fb, dus die zal vast wel al zijn interesses hebben ingevuld
quote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aan je fobo te zien ben je echt geen mooiboy.
Eerder een boer
Tjappen nog welquote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben ff tjappen, in deel3 kom ik met drommeldaris zijn fb
als de rest goed zit, ben ik in de beurtquote:
Woist ja wohlquote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerder een boer
Oh snap.quote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eerder een boer
Troll on.quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen maar hoezo is monkyyy nep, ze heeft toch foto's in haar fotoboek?
ja van een ander meisjequote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik heb gelezen maar hoezo is monkyyy nep, ze heeft toch foto's in haar fotoboek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |