ivm sluiten van deel 1 is deze zin niet meer van toepassingquote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Cooki het volgende:
deel 2
Modjes of Bar, willen jullie de OP van deel 2 aanpassen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Nielsch het volgende:
Het is maar goed dat het stemtopic weer open is gegooid, met al die animo!
je kent jezelf toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
je kan de eerste 4 vragen invullen ofzode rest is idd al voorgedrukt en ik ken niemand
Ik heb alleen de vragen ingevuld waarbij ik een of meer genomineerden kende... Raad eens wie de Beste Paint-user is?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die lijstjes worden niet meegenomen in de telling![]()
dus ik heb nu niet alleen een nominatie voor domste user maar ook een stem?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de vragen ingevuld waarbij ik een of meer genomineerden kende... Raad eens wie de Beste Paint-user is?
Maar wat een gekkenhuis is het in dit topic!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik heb nu niet alleen een nominatie voor domste user maar ook een stem?
weet ik veel, joipoipoipoipo ofzo? ik maakte een foutje tijdens het nomineren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:20 schreef Reilain het volgende:
Wie heeft jou daarvoor genomineerd dan!?
Ha, zie je, ik wist dat het een goed idee was haar te nominerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de vragen ingevuld waarbij ik een of meer genomineerden kende... Raad eens wie de Beste Paint-user is?
Maar wat een gekkenhuis is het in dit topic!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:10 schreef Cantare het volgende:
• Grote geduld award Kolonia (was bianca en michael, maar die heb ik nu kunnen nomineren voor de Zwangerschap*-award!)
• Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap bianca en michael (Was MissJones, maar die heb ik ook voor een andere nominatie, dus hopelijk vindt ze 't niet erg)
Toevallig al tijd voor gehad TM? Ik heb vanavond en dit weekend redelijk wat tijd (zover Minke meewerkt uiteraard)... Dus kan prima effe aan de knutsel!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:55 schreef twentemeisje het volgende:
F_ck... we moeten de awards nog maken Lijnloos. Das ook wel wat, verlengen ze de handel met een paar weken, vergeet ik alsnog die plaatjes. Ik ga er morgen mee aan de slag, dan heb je ze hopelijk morgen ook allemaal LL.
* twentemeisje kruipt weer in haar nieuwjaarsdagcoconnetje
Ja zeg, ik zit me al maanden te verkneukelen op die milf-award.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zou het laten voor wat het is.... maar ja. Ik heb dan ook niet meegedaan.
Heb je al geteld Bar? En LL, kun je met de plaatjes uit de voeten? * twentemeisje is benieuwdquote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef _Bar_ het volgende:
Hahaha Geeft niet hoor Twentemeisje en Lijnloos, hier moet ik ook nog beginnen met de laatste stemmen tellen
Is een klusje voor morgenmiddag/avond, geef maar een gil als jullie ze klaar hebben.
Jullie roepen maar hoor als het zover is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je al geteld Bar? En LL, kun je met de plaatjes uit de voeten? * twentemeisje is benieuwd
Ik moet alleen nog wat voor de carnaval doen, durf niet precies te zeggen hoelang dat gaat duren.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:26 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben al een heel end, ga meteen effe verder, dan kunnen we gaan uitreiken
Ze zijn klaar... heb je gepmTquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:28 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog wat voor de carnaval doen, durf niet precies te zeggen hoelang dat gaat duren.
Pm maar even Lijnloos als je zover bent.
jij hebt ook een pmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Doe eens een sneak preview op de mail.
Kwartiertje is om Bar!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef _Bar_ het volgende:
Geef me nog even een klein kwartier dames![]()
Zodat ik het netjes allemaal neer kan zetten.
Sorry mijn Fout het gaat om Kleine Elin.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wil niet vervelend doen.. maar volgens mij kloppen er een paar niet?
Ik kan me niet voorstellen dat MIJN Elin zo vaak een nominatie heeft gehad voor 'de snelle?' bijv..
nee wacht eens, volgens mij zelfs gelijkstand met nielsquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef _Bar_ het volgende:
Kun jij tellen Kd
Jij hebt 4 stemmen Nielsch komt op 3 en miss_sly 2
Nope je loopt er precies 1 op voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee wacht eens, volgens mij zelfs gelijkstand met niels
Nou Nielschquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:06 schreef _Bar_ het volgende:
Er komt een kleine aanpassing, ik heb idd een stem verkeerd geteld waardoor er een gedeelde eerste plek gekomen is voor de Wijsneus Award.
Kleurdoos en Nielsch mogen deze Wijsneus Award delen![]()
Mijn excusus
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja dat is wel beter, kan dat met de mijnese ook?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben overgens wel een enorme voorstander bij de volgende keer, geen eilanden meer, daar ging de meeste tijd in zitten.
Had opa toevallig net opgepast?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:11 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha ja zo grappen wij altijd dat de geschiedenis zich herhaald. Mijn vader woonde vroeger als enige blanke jongetje tussen de papoea's in new guinea en smeerde zich op een dag volledig in met teer om niet meer anders te zijn..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:43 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben opt aaipadje en niet thuis.. Staat hier niet op helaas
>> Solved
[ afbeelding ]
Na tig keer uitrekenen kom ik op:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:09 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben overgens wel een enorme voorstander bij de volgende keer, geen eilanden meer, daar ging de meeste tijd in zitten.
Stop the searchquote:Op maandag 16 januari 2012 09:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil graag een minder snelle ava en dan ook met mijn eigen ava erinIk heb dat ding al vanaf dag 1 hier en ik kan moeilijk afscheid nemen..
ik ga dus eerst effe iemand zoeken die dat voor me wil fixen voor ik ga veranderen
Alleen als we in de huwelijkse voorwaarden iedere dag sex kunnen opnemen...quote:
Mooi!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vooruit... (niet te verwarren met voorruit)!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen als we in de huwelijkse voorwaarden iedere dag sex kunnen opnemen...
quote:
Oeh, doe niet zo engquote:Op maandag 16 januari 2012 16:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet dat de meesten hier bang zijn voor de andere subfora die FOK! kent, maar iedereen die z'n award in z'n UI wil plaatsen kan dus ook hier terecht:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #89
Lieve meisjes, voor degenen na Kleurdoosch (met haar wil ik geen ruzie dus doe ik gedwee wat ze vraagt) die hun awards ook willen aanpassen: http://picasion.com/quote:Op maandag 16 januari 2012 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
wil je de mijne er ook ff doorgooien? geen zin om een gifbuilder te dnldn
wijsneus, reldel en kamertje
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Lieve meisjes, voor degenen na Kleurdoosch (met haar wil ik geen ruzie dus doe ik gedwee wat ze vraagt) die hun awards ook willen aanpassen: http://picasion.com/
Allerliefste Kleurdoosje, hier is je aangepaste avatar * twentemeisje kijkt nederig.
[ afbeelding ]
Gij superlieve en geweldig weekdierquote:Op maandag 16 januari 2012 18:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
* twentemeisje is een weekdier...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
2 obvious! Ze gaat voor een 2012 award!
Liever niet! Maar ik ben het bangst voor KD, ik denk dat ze heel smerig kan krabben...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mij wil jeblijkbaar best ruzie?
Pssst:quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef LeNeHe het volgende:
Lieve Ladies, ik lees net pas dat ik een award heb!! Twee zelfs, heel erg bedankt allemaal voor het stemmen.
Ik moet zo weg en zal morgen even vragen in het andere topic of iemand daar mijn avatar in mekaar kan knutstelen kan zetten *ontzettende noob is*.
- "Mijn naam is Twentemeisje"quote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef trui het volgende:
ik mis m'n eigen truitje ook wel erg eigenlijk. probeerde net zo'n gifmaker-programma te downloaden maar dat liep meteen vast dus ik heb 't er ook meteen weer afgegooid. wil iemand voor mij ook nog zo'n gecombineerde avatar maken? alvast veel dank!
het gaat dus om [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
dank je wel!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
- "Mijn naam is Twentemeisje"
- "Hallo Twentemeisje"
- "Ik geef het toe... ik ben obsessief gedienstig"
Hier truitje, omdat ik ooit nog bij jou op haakles ga.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |