En ook echt zonder te giechelen toelichten. Baasquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Dat heeft hij leuk gedaan, een klein cupcakeje op een grote zetten. En dat drolletje maakt het helemaal afUit de kont van een snoepprins!
Die gaan naar de weekfinale.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:30 schreef _Arual_ het volgende:
Maar zijn er dan na vandaag nog maar 2 over? Gaat snel?
Ja rickquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik had het geoefend in een wijnglas, maar dat paste hier niet onder.
Dit radiospotje is echt om te kotsenquote:als je goed kan koken kan je gewoon goed koken, dat heeft helemaal niks met je leeftijd te maken.
Rick en Sara doen nog mee, van dat andere meisje weet ik het niet. Zit zij niet in de andere groep voor een plek in de weekfinale?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef chufi het volgende:
Wel lullig om in DWDD te doen of je nog meedoet ....
Nee volgens mij was ze "vandaag" afgevallenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Rick en Sara doen nog mee, van dat andere meisje weet ik het niet. Zit zij niet in de andere groep voor een plek in de weekfinale?
Nee, dat was een ander meisje. Wasila.. Of zoiets.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij was ze "vandaag" afgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |