Ik moest naar de nederlandse van de week, waar het terrein helemaal overhoop ligt, maar er zitten daar dus meer bedrijven waar men af en toe komt?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Jorian29 het volgende:
Die verhuurder die zo weggepropt is in een hoekje, onder de oprit van dat dakparkeerplaatsding. Moest naar de groene in Barneveld, dus een ex-leasebak.
En ja, er staan een boel geile VW's, Audi's en Porsches.
Lekker hoor! Ik mag morgen naar Breda voor rijtest/sollicitatie, ook voor regio Zwolle.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
ik zou graag in de OP komen, zojuist aangenomen in de regio zwolle als hiker
Dat was een geintje hoop ikquote:Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Franknfurter het volgende:
Dames en heren, omdat de machinist meer uren moet maken blijven we nu even een kwartier stilstaan. Wij vertrouwen op uw begrip en wensen u verder een prettige reis.
haha ja dat was een geintje. Vrouwenhumor hequote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Riddah het volgende:
[..]
Dat was een geintje hoop ik![]()
Ik had vorig jaar een keer vertraging omdat er koeien op het spoor stonden, vond ik toen niet echt grappig. Nu wel![]()
Zat je toevallig vanmiddag op kantoor? Rond 1 uur ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
ik zou graag in de OP komen, zojuist aangenomen in de regio zwolle als hiker
Ik 1 keer, maar die besteedde alleen aandacht aan d'r mp3-speler en niet aan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef -tape- het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouwelijke hiker gezien
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb eens een lift van huurmij naar station gekregen omdat er ook een vrouwelijke hiker weggebracht moest worden![]()
Werd weggebracht door een Turk die alles deed om haar te imponeren, inclusief met 100 door de bebouwde kom
Ik had sollicitatie met hikester en kwam er een keer een tegen in de bus bij Breda. Ook 2 keer eentje als PC gezien. Wel een behoorlijke minderheid helaasquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef -tape- het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouwelijke hiker gezien
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb eens een lift van huurmij naar station gekregen omdat er ook een vrouwelijke hiker weggebracht moest worden![]()
Werd weggebracht door een Turk die alles deed om haar te imponeren, inclusief met 100 door de bebouwde kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |