Ik moest naar de nederlandse van de week, waar het terrein helemaal overhoop ligt, maar er zitten daar dus meer bedrijven waar men af en toe komt?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Jorian29 het volgende:
Die verhuurder die zo weggepropt is in een hoekje, onder de oprit van dat dakparkeerplaatsding. Moest naar de groene in Barneveld, dus een ex-leasebak.
En ja, er staan een boel geile VW's, Audi's en Porsches.
Lekker hoor! Ik mag morgen naar Breda voor rijtest/sollicitatie, ook voor regio Zwolle.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
ik zou graag in de OP komen, zojuist aangenomen in de regio zwolle als hiker
Dat was een geintje hoop ikquote:Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef Franknfurter het volgende:
Dames en heren, omdat de machinist meer uren moet maken blijven we nu even een kwartier stilstaan. Wij vertrouwen op uw begrip en wensen u verder een prettige reis.
haha ja dat was een geintje. Vrouwenhumor hequote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef Riddah het volgende:
[..]
Dat was een geintje hoop ik![]()
Ik had vorig jaar een keer vertraging omdat er koeien op het spoor stonden, vond ik toen niet echt grappig. Nu wel![]()
Zat je toevallig vanmiddag op kantoor? Rond 1 uur ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
ik zou graag in de OP komen, zojuist aangenomen in de regio zwolle als hiker
Ik 1 keer, maar die besteedde alleen aandacht aan d'r mp3-speler en niet aan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef -tape- het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouwelijke hiker gezien
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb eens een lift van huurmij naar station gekregen omdat er ook een vrouwelijke hiker weggebracht moest worden![]()
Werd weggebracht door een Turk die alles deed om haar te imponeren, inclusief met 100 door de bebouwde kom
Ik had sollicitatie met hikester en kwam er een keer een tegen in de bus bij Breda. Ook 2 keer eentje als PC gezien. Wel een behoorlijke minderheid helaasquote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef -tape- het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouwelijke hiker gezien
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb eens een lift van huurmij naar station gekregen omdat er ook een vrouwelijke hiker weggebracht moest worden![]()
Werd weggebracht door een Turk die alles deed om haar te imponeren, inclusief met 100 door de bebouwde kom
ja, dat kan wel zo zijn! Heb ik jou ook gezien dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Zat je toevallig vanmiddag op kantoor? Rond 1 uur ofzo?
Ik misschien. Waarschijnlijk tussen half 1 en 1 auto afleveren daar.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef -tape- het volgende:
Ben morgen rond 1 uur in Raamsdonksveer. Nog mede-lotgenoten?
-moet een kwartier lopen van bus naar bedrijf-
Wekker om 9 uur.
Ja, ik kwam wat ritbonnen afgeven. Was samen met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:15 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
ja, dat kan wel zo zijn! Heb ik jou ook gezien dan?
aha ja! Dan weet ik wie je bent!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja, ik kwam wat ritbonnen afgeven. Was samen met mijn vriendin.
Dan ben ik er misschien ook. Zwarte lange jas, beige schoenen en zwarte laptop-tas. Geef maar een gilquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:36 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik misschien. Waarschijnlijk tussen half 1 en 1 auto afleveren daar.
Amateurs, ik heb ooit met een Renault Twingo uit het jaar 0 en 4 man erin 180 op de teller gehaaldquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:23 schreef joppie_saus het volgende:
RTS en ik zijn nu bijna weer in Groningen na een dagje Gelsenkirchen voor Schalke - Steaua. Nieuwe VW T6 9-persoons mee, prima auto alleen beetje traag. Halve tank benzine verreden valt me reuze mee moet ik zeggen op 600 kilometer toch wel veel plankgas. Topsnelheid was overigens 150 op de teller met acht man
Nee, dan zou een incapabele bestuurder als jij de Twingo bestuurd hebben en dan had ie uit angst niet harder dan 90 gegaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:00 schreef joppie_saus het volgende:
Als jij niet in die Twingo zat, ging die bergafwaarts nog wel wat harder denk ik.
Nee hoor. Ik heb nog wel zulks zelfrespect om niet in een Twingo te gaan zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dan zou een incapabele bestuurder als jij de Twingo bestuurd hebben en dan had ie uit angst niet harder dan 90 gegaan![]()
Daar heb ik niet van terugquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nog wel zulks zelfrespect om niet in een Twingo te gaan zitten.
ja, die is geldig. Is geen officiële feestdagquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, dan zou een incapabele bestuurder als jij de Twingo bestuurd hebben en dan had ie uit angst niet harder dan 90 gegaan![]()
Ik heb m'n ritjes voor maandag al binnen trouwens. Rotterdam - Venlo in een VW Polo. Zal wel een BM worden, want vanuit Charlois. Daarna vanuit een of ander gat genaamd Vessem naar Breda met een Audi A3.
En dan nu de ja-ik-had-het-kunnen-googlen-maar-ben-te-lui-want-ik-ben-brak-want-ik-ben-net-wakker-vraag: is de OV geldig op 5 december?
Mooi!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:32 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
ja, die is geldig. Is geen officiële feestdag
Daar ben ik ook eens een paar keer geweest, tot het punt waar je op de buurtbus moet overstappen zijn er wel meerdere verbindingen. Maar als je dat busje net mist sta je wel een uur te wachten, is me al 2x overkomen. Ene keer was hij te vroeg, de andere keer stond het busje 50 meter voor de halte te wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mooi!
Wat een pauperverbinding van Venlo naar Vessem trouwens. Ik kan maar op 1 manier en dat is eens per uur
Haha, grappig zeg.. Dat je dan ook op Fok! zit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:56 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
aha ja! Dan weet ik wie je bent!
Fijn, zeker omdat 9292 aangeeft dat de overstaptijd naar de buurtbus wel 2 hele minuten isquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:09 schreef enpe het volgende:
[..]
Daar ben ik ook eens een paar keer geweest, tot het punt waar je op de buurtbus moet overstappen zijn er wel meerdere verbindingen. Maar als je dat busje net mist sta je wel een uur te wachten, is me al 2x overkomen. Ene keer was hij te vroeg, de andere keer stond het busje 50 meter voor de halte te wachten.
ben via Fok! op EW gekomen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha, grappig zeg.. Dat je dan ook op Fok! zit.
Lees eens een paar topics door zou ik zeggen, daar staat genoeg in over de rijtestquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Parpika het volgende:
Lees hier ook al een tijdje mee en overweeg ook om binnenkort te solliciteren in de regio Tilburg. Wat houdt de rijtest precies in bij sollicitatie? En maken jullie gebruik van je eigen navigatiesysteem o.i.d. tijdens het werk?
Easy way bellen, vragen of je taxi mag! Want 42 min is echt teveel, 20 is max..quote:Op donderdag 1 december 2011 23:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Godverdomme, vanaf mijn afleveradres in 't Harde naar het station is het 42 minuten lopen, totaal geen OV-verbinding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |