abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104987788
Een van de ritten morgen is trouwens de kortste PC-rit ooit: 1.8 kilometer :?

@Joppie zoiets zal het idd wel zijn. Tijdens wachttijd wordt de zitplek mijn werkplek ^O^
pi_104989295
Hey

Heb al vaker nagedacht om dit werk miss te gaan doen. Heb wel s genoeg van mn baantje als vv bij supermarkt na 4jr,

Ik heb dit topic en vorige (48) doorgelezn en ik zie eigenlijk niemand8 in miijn regio/ woon omgeving ritjes doen. Komt dit omdat hier weinig EW werk is? Of zijn er weinig studenten besxhikbaar hier?
Omgeving alkmaar. Zie eigenlijke alleen ritjes tot amsterdam hier en verder niet in noord holland.(slechts 1tj alkmaar in op, bij autoreset)
Vriend van me zei dat ze jhier gwn weinig personeel hebben .

Gr.
pi_104989830
Je mag er wel vanuit gaan dat als je aangenomen wordt in die regio dat ze dan mensen nodig hebben. Je kan altijd een poging wagen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:16:27 #79
182073 invine
blablabla etc.
pi_104991397
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef Unknown18 het volgende:
Hey

Heb al vaker nagedacht om dit werk miss te gaan doen. Heb wel s genoeg van mn baantje als vv bij supermarkt na 4jr,

Ik heb dit topic en vorige (48) doorgelezn en ik zie eigenlijk niemand8 in miijn regio/ woon omgeving ritjes doen. Komt dit omdat hier weinig EW werk is? Of zijn er weinig studenten besxhikbaar hier?
Omgeving alkmaar. Zie eigenlijke alleen ritjes tot amsterdam hier en verder niet in noord holland.(slechts 1tj alkmaar in op, bij autoreset)
Vriend van me zei dat ze jhier gwn weinig personeel hebben .

Gr.
Als je zo praat als je typt heb je weinig kans..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:25:35 #80
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_104991813
Iemand die weet hoe dit in de regio Oss/Den Bosch zit? :)
pi_104992811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand die weet hoe dit in de regio Oss/Den Bosch zit? :)
Ja, veel te veel Brabanders daar.
pi_104995298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef invine het volgende:

[..]

Als je zo praat als je typt heb je weinig kans..
Eh nee ,
Getypt vanaf tablet die ik net binnen heb dus is ff wennen. Excuus
pi_104997399
Typt die met afkortingen ja? :o
pi_104998255
Zo. Ik zit achterin de VIP Viano. Inderdaad zo'n soort als Joppie gisteren plaatste. Heb nu 3 uur wachttijd dus ga achterin maar aan de scriptie werken (Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door BetweenTheRays op 30-11-2011 11:15:55 ]
pi_104998385
Pfff auto moet volgende maand pas opgehaald worden, sta je dan in Nieuwegein, nu met het ov naar bleiswijk. Begin die miscommunicaties nu toch langzamerhand een beetje zat te worden...
pi_104999549
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:49 schreef BAC92 het volgende:
Pfff auto moet volgende maand pas opgehaald worden, sta je dan in Nieuwegein, nu met het ov naar bleiswijk. Begin die miscommunicaties nu toch langzamerhand een beetje zat te worden...
Vind het altijd wel grappig, kopje koffie drinken bij moeders die onverwacht bezoek krijgen. Laatst kwam ik ergens, kwam de schoonmoeder op bezoek, die was bang voor de hond, dik schreeuwen GA TERUG lol, overal lag boerenkool in het huis, ik kon mijn handen niet wassen er lag boerenkool in de wasbak, er lag boerenkool op tafel, had het echt weer getroffen :')
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_104999777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef mergbot het volgende:

[..]

Vind het altijd wel grappig, kopje koffie drinken bij moeders die onverwacht bezoek krijgen. Laatst kwam ik ergens, kwam de schoonmoeder op bezoek, die was bang voor de hond, dik schreeuwen GA TERUG lol, overal lag boerenkool in het huis, ik kon mijn handen niet wassen er lag boerenkool in de wasbak, er lag boerenkool op tafel, had het echt weer getroffen :')
WTF :')
pi_105000638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef mergbot het volgende:

[..]

Haha! Goed verhaal, dat soort ritjes blijven je vaak wel bij.
pi_105003663
Ben ik een keer in friesland, spreken ze allemaal nederlands :(
pi_105004514
Zo, ben alweer onderweg naar huis. Golf 1.4tsi en Leon 1.6tdi gereden. Prima wagens. Morgen maar eens aan de studie, vrijdag weer werken hoop ik.
.
pi_105006449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:56 schreef Franknfurter het volgende:
Wees blij. Dat Fries is werkelijk niet om aan te horen.
#26 || Luciano da Silva
pi_105006657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:56 schreef Franknfurter het volgende:
Ja en dan nog is het amper te verstaan :D
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:49 schreef BAC92 het volgende:
OV naar Bleiswijk is voor mij echt kut. Ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan en het duurt 2.5 uur ofzo :')
Vanuit Nieuwegein zal het wel meevallen denk ik. Vanaf Utrecht Centraal kan je zeker rechtstreeks naar Zoetermeer en vanaf daar met de bus?
pi_105007836
Morgen hopelijk voor het eerst sinds 16 oktober weer werken. :)
pi_105008430
Haha ik weet dat fries niet te verstaan is. Maar vind het ergens wel een leuk taaltje. Zo schattig hoe serieus die mensen het zelf nemen altijd.
pi_105009737
ik kan mijn geluk niet op blijkbaar. Na het kwijtraakincident van vorige week heb ik ook nu weer mini-ellende. Ik wilde een broodje halen in almere, werd mn pas opeens ingeslikt door de automaat?! Ik ing bellen, blijk ik laatst te hebben gepind bij een geskimde automaat en uit voorzorg zijn alle pasjes vanaf die melding geblokkeerd. Dadelijk dus maar even richting de ing voor wat contant geld..
pi_105011116
Geen werk gekregen voor morgen, wat is dit voor maandwissel :')
pi_105011131
Volgende week een extra dag vrij :D
pi_105011178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Geen werk gekregen voor morgen, wat is dit voor maandwissel :')
Dat noemt men december :P
pi_105011274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef Franknfurter het volgende:
ik kan mijn geluk niet op blijkbaar. Na het kwijtraakincident van vorige week heb ik ook nu weer mini-ellende. Ik wilde een broodje halen in almere, werd mn pas opeens ingeslikt door de automaat?! Ik ing bellen, blijk ik laatst te hebben gepind bij een geskimde automaat en uit voorzorg zijn alle pasjes vanaf die melding geblokkeerd. Dadelijk dus maar even richting de ing voor wat contant geld..
Dat is als wanneer je asbak vol is je auto verkopen :o in plaats van even een briefje op te hangen daar.

Lekker dagje vandaag. Eerst uurtje geslapen in de trein, vervolgens vier uur aan een stuk rijden, toen weer geslapen in de trein en nu thuis. Moest naar Europoort. Was er nog nooit geweest maar wat is het daar groot en veel, en ik was nog maar halverwege :o Was ook blij dat ik een wissel had, want de dichtsbezijnde bushalte zou in Rozenburg (lekker wonen daar denk ik...) zijn, een paar km verderop.
  woensdag 30 november 2011 @ 16:51:16 #100
182073 invine
blablabla etc.
pi_105011795
Had werk voor morgen.. heel vroeg en maar een "naar werk breng" rit.. maar die is nu geannuleerd :(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')