Volgens mij mag dat al heel lang, zijn ook heel veel discussies over geweest op diverse fora. Blijf het wel vreemd vinden, een motorrijder kan dan geen boete krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef invine het volgende:
Sinds wanneer flitsen ze van voren in Nederland?
Ik zeg ook niet dat het niet magquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:53 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat al heel lang, zijn ook heel veel discussies over geweest op diverse fora. Blijf het wel vreemd vinden, een motorrijder kan dan geen boete krijgen.
De locatie waar je auto's af moet leveren met hetzelfde formulier als Meerkerk neem ik aan? Daar moeten inderdaad altijd afragbakken heen. Ze zijn daar wel ok. Gewoon transportformuliertje toeschuiven en niks aan de hand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Riddah het volgende:
net een afgeragde auto afgeleverd in Barneveld, vond ze daar overigens niet bijster vriendelijk.
Nu in de trein naar deventer. Ook weer eens fijn dat er totaal geen vertragingen zijn rondom utrecht :p
PS: die 1.4tsi DSG was inderdaag genieten! je zou niet zeggen dat het zo'n 'klein' motortje is
Die andere leasemaatschappij die een paar panden verder zit is ook best relaxed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De locatie waar je auto's af moet leveren met hetzelfde formulier als Meerkerk neem ik aan? Daar moeten inderdaad altijd afragbakken heen. Ze zijn daar wel ok. Gewoon transportformuliertje toeschuiven en niks aan de hand.
Die zijn prima inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die andere leasemaatschappij die een paar panden verder zit is ook best relaxed.
Dat komt doordat het gebruikelijk is om de 'maak automatisch nieuw topic aan'-knop te gebruiken. Die pakt de topic-tekst van de vorige OP en ik pas het aan in de brontekst op de Fok! wiki.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:24 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had mezelf de vorige keer gewoon in de OP gezet omdat ik toen de laatste post had en een nieuw topic maakte, maar ben er nu weer uit verdwenen zie ik.
Voor de volgende update dan maar: Pizzabodem, regio Utrecht.
Ik werd vanmorgen ook al om 10 uur gebeld voor morgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb al een rit voor overmorgen, wth?!
Klinkt goed ja! Wat voor VIP bus dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:33 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ook al om 10 uur gebeld voor morgen.
Wel een leuke rit volgens mij. Ik moet een VIP bus ophalen in Laren, dan in Utrecht mensen oppikken, de hele dag rondrijden, droppen op Schiphol en dan de bus leeg weer terugbrengen. Dagje van een uur of 14 à 15 verwacht ik. Lekker zo aan het eind van de maand!
Geen idee. Ik denk zelf een goed behangen Vito/Vaneo of iets in die richting. Plaats morgen wel even een fotootje,quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klinkt goed ja! Wat voor VIP bus dan?
Dat zijn leuke ritjes jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:33 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ook al om 10 uur gebeld voor morgen.
Wel een leuke rit volgens mij. Ik moet een VIP bus ophalen in Laren, dan in Utrecht mensen oppikken, de hele dag rondrijden, droppen op Schiphol en dan de bus leeg weer terugbrengen. Dagje van een uur of 14 à 15 verwacht ik. Lekker zo aan het eind van de maand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |