Bij overig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had trouwens laatst vertraging omdat ik achter een goederentrein zat, waar moet ik die afstrepen in de bingo?
Belooft wat. Ik mag er morgen ook een mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Panthera. het volgende:
Ik mag defecte bovenleiding afstrepen. Gisteren defect materieel en aanrijding met persoon, maar die waren niet voor m'n werk.
Overigens weer een nieuwe graad van irritantheid ontdekt. Had een Ford Transit die als ik onder een bepaalde hoek met de wind reed een huilgeluid maakte boven de 100. Halve rit last van gehad.
Nee, dat was het gekke. Nog even gekeken waar het door zou komen, maar kon niks ontdekken. Ach, we hebben het weer overleefd.quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:59 schreef Hojdhopper het volgende:
dery en invine, ik heb jullie toegevoegd aan de OP. Nu is het aan Joppie om hem even te updaten (als dat nog kan).
Alleen van invine heb ik de regio niet?
Is dat die locatie waar ze momenteel met de weg aan het werk zijn? Want dacht dat die snelweg pas later, meer richting de verkeerslichten een 70 weg werd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:54 schreef joppie_saus het volgende:
Voor als iemand nog de A7 op moet vandaag richting Groningen. Massale lasercontrole bij afrit Westpoort, let op, vmax = 70 km/h.
Volgens mij mag dat al heel lang, zijn ook heel veel discussies over geweest op diverse fora. Blijf het wel vreemd vinden, een motorrijder kan dan geen boete krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef invine het volgende:
Sinds wanneer flitsen ze van voren in Nederland?
Ik zeg ook niet dat het niet magquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:53 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat al heel lang, zijn ook heel veel discussies over geweest op diverse fora. Blijf het wel vreemd vinden, een motorrijder kan dan geen boete krijgen.
De locatie waar je auto's af moet leveren met hetzelfde formulier als Meerkerk neem ik aan? Daar moeten inderdaad altijd afragbakken heen. Ze zijn daar wel ok. Gewoon transportformuliertje toeschuiven en niks aan de hand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:10 schreef Riddah het volgende:
net een afgeragde auto afgeleverd in Barneveld, vond ze daar overigens niet bijster vriendelijk.
Nu in de trein naar deventer. Ook weer eens fijn dat er totaal geen vertragingen zijn rondom utrecht :p
PS: die 1.4tsi DSG was inderdaag genieten! je zou niet zeggen dat het zo'n 'klein' motortje is
Die andere leasemaatschappij die een paar panden verder zit is ook best relaxed.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
De locatie waar je auto's af moet leveren met hetzelfde formulier als Meerkerk neem ik aan? Daar moeten inderdaad altijd afragbakken heen. Ze zijn daar wel ok. Gewoon transportformuliertje toeschuiven en niks aan de hand.
Die zijn prima inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die andere leasemaatschappij die een paar panden verder zit is ook best relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |