Je snapt toch wel wat ze zegt? Het is haar eigen schuld, maar jij triggerde iets, kun je wel doorvragen wat jij mis deed, maar dat is dus niks.quote:Op maandag 28 november 2011 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaak zat. Alleen nu niet en ik ben het niet eens met de sammmsss beschuldiging.
Linkjequote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef MNR het volgende:
Kut! Ik had nog zo beloofd dat ik m aan Baby op zou dragen....
Maar ik heb dat gedaan tijdens je afwezigheid Babs!
Ik vroeg al niet meer door. En ik probeerde het gewoon zo goed mogelijk te snappen zodat ik eventueel mijn gedrag kan aanpassen als ik iemand onnodig kwets.quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze zegt? Het is haar eigen schuld, maar jij triggerde iets, kun je wel doorvragen wat jij mis deed, maar dat is dus niks.
Dat moet je nooit doenquote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vroeg al niet meer door. En ik probeerde het gewoon zo goed mogelijk te snappen zodat ik eventueel mijn gedrag kan aanpassen als ik iemand onnodig kwets.
Hmm, men is het niet helemaal eens met dat dat over mij gaat...quote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
[Singles] Baby, baby, most sexy Fokker!
Als het onnodig is wel he. Minste wat ik kan doen als ik er toch geen last van heb,quote:
omg MNR zei kutquote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef MNR het volgende:
Ja, daar kan ik niets aan doen!quote:Op maandag 28 november 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, men is het niet helemaal eens met dat dat over mij gaat...
nu heb ik weer justin bieber in m'n hoofd.quote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
[Singles] Baby, baby, most sexy Fokker!
Ik moet wel heeeeel ver linken wil ik die link leggen (ik moest zelfs nadenken over wat je bedoelde).quote:Op maandag 28 november 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu heb ik weer justin bieber in m'n hoofd.
Daar vind ik t nu te koud voorquote:Op maandag 28 november 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Dat zou ik niet kunnen. Geen pyama. Naaktslapen
Ik ben een kachel. Hele jaar naakt onder een zomerdekbed. Behalve in de zomer als het echt warm is, dan alleen onder een hoes.quote:
Misschien is "kaas" ook wel een ode aan Stbaby?quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef MNR het volgende:
Eerder aan die spaanse junkquote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is "kaas" ook wel een ode aan Stbaby?
??quote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Maar die TT is wel een waarheid als een koe.
Ik denk dat ie die bedoelt.quote:
+ 1.000.0007quote:
Ow.quote:Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Kaas is de mongloide bijnaam voor hash/wiet ofzo....
x2quote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben geheel niet thuis in dat wereldje.
Dus het verbaast me niets dat ik dat niet wist
Dat komt ook niet uit het wereldje, dat is iets wat E_M zelf heeft bedacht.quote:Op maandag 28 november 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
Ik ben geheel niet thuis in dat wereldje.
Dus het verbaast me niets dat ik dat niet wist
In die wereld ben ik ook niet thuisquote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt ook niet uit het wereldje, dat is iets wat E_M zelf heeft bedacht.
Pluspunt.quote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die wereld ben ik ook niet thuis
In South Park gebruiken ze cheesing geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt ook niet uit het wereldje, dat is iets wat E_M zelf heeft bedacht.
Das "net" ff wat andersquote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In South Park gebruiken ze cheesing geloof ik.
Tuur Poeval.quote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In South Park gebruiken ze cheesing geloof ik.
De Esprit ja? Die valt me altijd beetje tegen. Maar wie weet als ik ooit daar nog kom dat ik wel even kijkje neemquote:Op maandag 28 november 2011 09:40 schreef MNR het volgende:
Over weekend gesproken! Ik heb echt zo'n leuk en lekker weekend achter de rug. Als je ooit nog in de buurt van Amsterdam komt, ga dan naar de "Esprit Outlet". Zulke mooie, leuke, kwalitatieve kleding voor echt leuke prijsjes! Ik wist niet eens dat dat kon (dat is niet de reden van mijn leuke weekend, maar speelt wel een rol).
Ik vond t echt wel wat. Ik ben gewend dat Esprit aan de prijs is en als je daar dan binnenloopt en je ziet die prijzen, word je wel happy. En als je dan ook nog eens een paar mooie truien op de kop tikt. Ben echt blij met mijn aankopen. Kom je bij de kassa, krijg je ook nog eens extra 25% korting. Mjah.. ik zou wel zeggen dat het wel wat isquote:Op maandag 28 november 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Arena he? Is dat echt wat? Ben er wel vaak langs gelopen maar nog nooit binnen geweest.
Nou ja, aan je enthousiasme te zien is het wel wat
Het verbaast mij echt enorm dat jij niet weet wat dat isquote:Op maandag 28 november 2011 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Willen wij weten wat pet-shopping is?
Even kijken danquote:Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vond t echt wel wat. Ik ben gewend dat Esprit aan de prijs is en als je daar dan binnenloopt en je ziet die prijzen, word je wel happy. En als je dan ook nog eens een paar mooie truien op de kop tikt. Ben echt blij met mijn aankopen. Kom je bij de kassa, krijg je ook nog eens extra 25% korting. Mjah.. ik zou wel zeggen dat het wel wat is
Khad ook echt een heeeeele gave, groene jas aan met zo'n bontkraagje (afneembaar). Maar die was net iets te nauw rond m'n borsten, dus maar laten hangen. Maar t is echt wel leuk shoppen daar!
Ik ben normaal ook niet zo pro-Esprit. Maar hier kon ik goed slagen!quote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De Esprit ja? Die valt me altijd beetje tegen. Maar wie weet als ik ooit daar nog kom dat ik wel even kijkje neem
Maar doe eens vertellen over je leuke weekend.. (en anders via pm)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ja, da's waar. Kun je wel doorheen kijken hoorquote:Op maandag 28 november 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken danIk had op de website hele leuke truien in de sale gezien maar die maten variëren nogal
quote:Op maandag 28 november 2011 10:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo pro-Esprit. Maar hier kon ik goed slagen!Klinkt als een super weekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker druk en veel leuke dingen met vrienden
![]()
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt als een super weekend!lekker druk en veel leuke dingen met vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |