En terecht. De meeste popcorn eindigt niet voor niets op de bioscoopvloer.quote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je college in de Pathe, verkopen ze geen popcorn
Van Dobben == Kwekkeboom == omnomnomzquote:Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
De Febo verdwijnt van de Grote Markt en er komt een 'Kwekkeboom snackhoek' voor in de plaats. Die ranzige ragout-kroketten nemen de overhand zo langzamerhand, beetje jammer.
Ik wil die draadjesvlees kroketten die je vroeger kreeg als je met een kinderfeestje ging zwemmen en je patat en frikandellen/kroketten kreeg.quote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Van Dobben == Kwekkeboom == omnomnomz
Nee ik waardeer Kwekkeboom niet, dat betekent niet dat ik Febo daarom wel per se waardeer, alleen wel in meerdere mate dan Kwekkeboom.quote:
Haha, echt he.quote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef Telecaster het volgende:
Popcorn, kroketten... jongens toch, 't is net 10 uur 's ochtends..!
rundvleeskroket dus, die heeft Kwekkeboom ook wel. Ik ben zelf meer van de kalfsvleeskrokettenquote:Op maandag 28 november 2011 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wil die draadjesvlees kroketten die je vroeger kreeg als je met een kinderfeestje ging zwemmen en je patat en frikandellen/kroketten kreeg.
Ok, ik kreeg het idee dat je de Febo ging missenquote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik waardeer Kwekkeboom niet, dat betekent niet dat ik Febo daarom wel per se waardeer, alleen wel in meerdere mate dan Kwekkeboom.
Nee, er zit verschil in draadjesvlees en rundvleesragout.quote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rundvleeskroket dus, die heeft Kwekkeboom ook wel. Ik ben zelf meer van de kalfsvleeskroketten
Ik mis nog bier.quote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef Telecaster het volgende:
Popcorn, kroketten... jongens toch, 't is net 10 uur 's ochtends..!
Een onvergetelijke ervaring!, ik weet het nog... eh... vaag.quote:
Hah! Toen ik in Groningen kwam wonen waren er maar liefst 4 Febo's op 't stuk Grote Markt / Poelestraat, waarvan er 24/7 minstens eentje open was.quote:
Idd. Patat die maar 2 minuten in het vet hebben gezeten, frikandellen die een soort van kruiden erop hebben (quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. De kwaliteit van de FEBO loopt niet over namelijk
Die Dirndltieten, soit, maar om die Teutoonse hoempapa te doorstaan heb je toch echt een fikse hoeveelheid bier nodig.quote:
Speciaaltjequote:Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Idd. Patat die maar 2 minuten in het vet hebben gezeten, frikandellen die een soort van kruiden erop hebben () en kroketten die, op welk punt je ze ook vast hebt, het altijd van de zwaartekracht verliezen.
terecht eng denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik sta nu bij Renesite voor de deur, veul te eng
Je stond bij mijn negerbuurman voor de deurquote:Op maandag 28 november 2011 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Nounou poehpoehquote:Op maandag 28 november 2011 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Indd. Niet te eten..... Dan nog liever langs de Max. Maar ik prefereer ozanquote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. De kwaliteit van de FEBO loopt niet over namelijk
Lekkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand nog de l*l geweest bij de lasercontrole op de A7 richting Groningen bij Hoogkerk? Zelfs buschauffeurs moesten het ontgelden
Ow? Hoe laat was dat? Ik kon met 30 kmph rijden daar vanochtend om kwart voor 8quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand nog de l*l geweest bij de lasercontrole op de A7 richting Groningen bij Hoogkerk? Zelfs buschauffeurs moesten het ontgelden
Febo is weg mangquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Indd. Niet te eten..... Dan nog liever langs de Max. Maar ik prefereer ozan
Is dat zo? Dan pas sinds kort. Bij de Mac en de KFCquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
En op de Sontweg schuin tegenover de Mac toch ook nu?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Zag inderdaad van de zomer al posters hangen dat daar dit najaar een Subway zou openenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Laat gaan manquote:
Ben ik blij dat overdag bijna altijd bij Leek er al af ga, om dan binnendoor verder te scheuren. Bij Marum staan ze ook wel eens trouwens.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef joppie_saus het volgende:
M'n favoriete gerecht. Hasret in de oude ebbingestraat, of is dat de nieuwe?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:57 schreef loecje het volgende:
ozan![]()
goed eten alleen de kapsalon smaakt daar niet.
Ja! Ik weet niet of 'ie al open is maar er hingen wel al bordjes dat Subway daar komt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan pas sinds kort. Bij de Mac en de KFC
Gewoon in bed gaan liggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Sliep ik gister maar om die tijd
Zo werkt dat niet. Lig je om 2 uur nog naar je plafond te kijken.quote:
Zou nu wel handig zijn want het stond net helemaal vast op het Damsterdiep dankzij wegwerkzaamheden. Ik was lopend nog snellerquote:Op woensdag 30 november 2011 08:39 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet of 'ie al open is maar er hingen wel al bordjes dat Subway daar komt!
Ik rijd tegenwoordig helemaal rond ipv. via de Cypruswegquote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zou nu wel handig zijn want het stond net helemaal vast op het Damsterdiep dankzij wegwerkzaamheden. Ik was lopend nog sneller.
Over het Damsterdaip gesproken: Die parkeergarage ziet er wel erg slecht uitquote:Op woensdag 30 november 2011 11:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zou nu wel handig zijn want het stond net helemaal vast op het Damsterdiep dankzij wegwerkzaamheden. Ik was lopend nog sneller.
He?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef cerror het volgende:
Drukte bij die nieuwe kwekkeboom dinges.
Vandaag geopend schat ik, zaten meuk uit te delen.quote:
Oh! Jammer dat die febo daar weg is. Had dat een reden?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaag geopend schat ik, zaten meuk uit te delen.
Waar de febo zat.
Kut dat de febo weg is, maar een kwekkeboom tent is een goeie vervanger vind ikquote:Op woensdag 30 november 2011 18:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaag geopend schat ik, zaten meuk uit te delen.
Waar de febo zat.
Als je stapelt best wel veel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Maryn. het volgende:
Vrijdag Hed Kandi feestje in der AA-kerk.. iemand enig idee hoeveel mensen daarin kunnen?
Tof, daar ga ik vanavond even nassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:06 schreef cerror het volgende:
Drukte bij die nieuwe kwekkeboom dinges.
Mijn jeugdtrauma, wat doe je.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:15 schreef ShiningStar het volgende:
Waarom verdwijnt zelfs mijn ergste moeheid als ik dit nummer hoor 's morgens?
wat vrolijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:15 schreef ShiningStar het volgende:
Waarom verdwijnt zelfs mijn ergste moeheid als ik dit nummer hoor 's morgens?
Hey, daar kom ik elke week. In tegenstelling tot dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:33 schreef PH-KCD het volgende:
Er zit ook een Subway in de Brugstraat naast de AH achter de kerk.
De FEBO is weg? Mooizo. Dat moet het lelijkste aangeklede pand van het centrum geweest zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:44 schreef Slickk het volgende:
Die nieuwe Kwekkeboom tent in plaats van de Febo zag er goed uit, moet ik zeggen. Niet gegeten verder dus qua kwaliteit geen idee, maar als je minder dan de Febo wilt zijn moet je al goed je best doen. Ik ben er in ieder geval blij mee, nu nog hopen dat die pauper 'Max'-tenten verdwijnen en vervangen worden door betere snacktenten. Die relatief nieuwe kebab/shoarma-zaak naast de Febo (nu dus Kwekkeboom-tent) is wel top trouwens.
Dat zijn gewaagde uitspraken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:30 schreef Inkomen het volgende:
Nergens zulke goede hamburgers als bij mij.
Hoe laat schikt het je dat tout hamburgerminnend subforum bij je op de stoep staat vanavond?quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:30 schreef Inkomen het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:30 schreef Inkomen het volgende:
Ik zeg meetink bij Inkomenquote:Op vrijdag 2 december 2011 06:30 schreef Inkomen het volgende:
Sja. 't Is vrij frisjes buiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Liep net ff langs dat occupykamp... Er was niemand... Faalhazen.
Ach, het houdt ze tenminste van de straat.quote:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef BradleyQ het volgende:
Kunnen ze die bussen niet gewoon uit de binnenstad weren?
Ik hoop het niet, hoe kom ik anders eenvoudig op de grote markt dan, vanaf het zuiderdiep?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef BradleyQ het volgende:
Buschauffeur, lekker on-topic!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hoi! Ik weet niet wat ik na mijn studie wil gaan doen, ik wil namelijk niet worden waar ik voor studeer.. En nu?
Ik studeer aan de lerarenopleiding maatschappijleer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Buschauffeur, lekker on-topic!
Maarrr... Wat studeer je precies? Of mag ik dat niet vragen?
Als ik de mini versie doe komt eruit dat ik te typeren ben als leraarquote:
doen ze vandaag. geen bussen op de grote markt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:20 schreef BradleyQ het volgende:
Ja, wat ik nu doe is gewoon HBO. Ik heb ook nagedacht over doorstuderen (criminologie bv) maar het is echt zo duur. En ik zit nu ook al in mijn 4e jaar HBO (en ik moet nog 1 jaar) omdat ik dus al 1 jaar een andere opleiding heb gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef BradleyQ het volgende:
Kun je niet doorstuderen dan? Politicoloog, politiek filosoof of socioloog?
Het is nu tenminste nog betaalbaar, mits je geen vertraging oploopt.
Is dat HBO, wat je nu doet?
Kan je criminologie doen na een schakelprogramma of is het een volledig nieuwe opleiding? In het geval van het laatste is het echt onbetaalbaar en niet te doen (dan moet je denken aan 40k euro).quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:17 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, wat ik nu doe is gewoon HBO. Ik heb ook nagedacht over doorstuderen (criminologie bv) maar het is echt zo duur. En ik zit nu ook al in mijn 4e jaar HBO (en ik moet nog 1 jaar) omdat ik dus al 1 jaar een andere opleiding heb gedaan.
Je kunt na alle bezuinigingen in Nederland en Engeland, volgens mij alleen nog in Duitsland en België relatief goedkoop studeren (voor tweede studie na HBO in dit geval).quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Kan je criminologie doen na een schakelprogramma of is het een volledig nieuwe opleiding? In het geval van het laatste is het echt onbetaalbaar en niet te doen (dan moet je denken aan 40k euro).
Android ftw.quote:
Ik zou het volledig moeten doen volgen, niet alleen de master.quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Kan je criminologie doen na een schakelprogramma of is het een volledig nieuwe opleiding? In het geval van het laatste is het echt onbetaalbaar en niet te doen (dan moet je denken aan 40k euro).
Nee hoor. Ik zit nu in de trein naar Groningenquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Overmorgen zul je bedoelen? Nu pas morgen
Koud he?quote:Op maandag 5 december 2011 11:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit nu in de trein naar Groningen
13.52 kom ik aan op Groningen CS!quote:Op maandag 5 december 2011 12:01 schreef MaxMark het volgende:
Laten we allemaal naar het station gaan, met spandoeken en al, om Luco op te wachten
Ik las laatst ergens dat ze op Schiphol een apparaat hebben waar je tekst kan invoeren en dat er 1,2,3 een spandoek uitkomt ruilenquote:
Correct ende juist!quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat ze op Schiphol een apparaat hebben waar je tekst kan invoeren en dat er 1,2,3 een spandoek uitkomt ruilen
Geen idee, maar 't lijkt op de endeldarm van Paul de Leeuw idd.quote:Op maandag 5 december 2011 17:11 schreef Catch22- het volgende:
Nee.
Mooi "kunstwerk" op dat plein voor je keet trouwens. Wat is het ? Een drol?
Helemaal niet eigenwijs!quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Typisch Marjolijn:
Ik moest vanavond werken van half 6 tot half 10, dacht ik. Ik was om half 5 al klaar met het avondeten en ik fiets gewoon naar m'n werk. Bij de deur kom ik mijn TM tegen die zegt (hard lachend) 'We zijn vanavond vrij hoor, vanwege pakjesavond!' Ze zet nog een dikke grijns op, dus ik neem haar niet serieus. Ik ga in de zaal zitten, ik doe de computer aan en ik vind het maar vreemd dat ik alleen ben.. Het was al bijna half zes tot ik mijn rooster nog eens goed bekijk. Ja hoor, er staat verlof voor vanavond in plaats vanavond werken. Dom dom dom.
Ach, zo was ik eens de zomertijd vergeten en was ik een uur te vroeg op m'n werk.quote:
Zie je wel, ik raak er altijd van in de war.quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef BradleyQ het volgende:
Wintertijd bedoel je? Want anders ben je nl. een uur te laat.
Oei. Dat zou pas echt de hel zijn geweest..!quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Catch22- het volgende:
of was het de zondagochtend en was je 23 uur te vroeg?
dat gebeurt mij op zaterdagquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Catch22- het volgende:
of was het de zondagochtend en was je 23 uur te vroeg?
Terecht. Fietsers zonder verlichting zijn haast niet te zien. Al helemaal niet als het regent. Had van de week nog bijna zo'n klojo eronder. Soms geef ik dat soort mensen heel bewust geen voorrang als ze het wel hebben, doe ik net of ik ze niet zie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:21 schreef Slickk het volgende:
Lichtcontrole op de Zonnelaan, hiephoi.
Zag zonet al twee mensen die op de bon geslingerd werden.
Haha dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:
quote:
Ik voeg me bij die club (al komt dat omdat ik eerst de Borsten quote las).quote:Op woensdag 7 december 2011 09:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha dat was ook het eerste wat ik dacht.
Hai Bob.quote:
Ik moet weer terug naar Diemen vandaag, zag net pas wat een kutweer het is... Straks weer lekker treinen. En dan morgen weer hierheen en vrijdag weer terug en zaterdag weer op en neer...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Men wat een rot weer zeg. Blijf lekker nog even liggen.
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha dat was ook het eerste wat ik dacht.
Stelletje viespeukjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:31 schreef Luco het volgende:
Ik voeg me bij die club (al komt dat omdat ik eerst de Borsten quote las).
GMTA
Hai Luco!quote:Hai Bob.!
You say that like it's a bad thing.quote:
Oja?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing.
Waarom zoveel heen en weer?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik moet weer terug naar Diemen vandaag, zag net pas wat een kutweer het is... Straks weer lekker treinen. En dan morgen weer hierheen en vrijdag weer terug en zaterdag weer op en neer...
Heb nog geen kamer in Groningen en wil niet een hele week bij vrienden slapen. Dus dan maar heen en weer pendelen...quote:
Pizza die je halverwege het afbakken omdraait (als in, de bovenkant onder) eigenlijk ook best wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:47 schreef ShiningStar het volgende:
Pizza uit het tosti-ijzer is prima te eten
Hoezo lang, het is minder dan een decenniumquote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
2020 duurt nog lang: http://www.aanpakringzuid.nl
[ afbeelding ]
Maar komt er verdomde tof uit te zien!
Maar al die wegwerkzaamheden WEEEEER op de ringweg!!!
ik heb medelijden met je René. Moet je weer filerijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, neem ik de bus welquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je René. Moet je weer filerijden
Bobs.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Pizza die je halverwege het afbakken omdraait (als in, de bovenkant onder) eigenlijk ook best wel.
ik haat crappy combi magnetrons.![]()
CU2030quote:Op woensdag 7 december 2011 18:31 schreef Bobs. het volgende:
Mocht het de pijn iets verzachten; hier in Utrecht duren de werkzaamheden waardoor het hele centrum een zooitje is nog tot 2030.![]()
En hai Inkomen.
met dit weer zou ik er 2 uur over doenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon fietsen. Word je hard van
dat trap je zo ongeveer achteruitquote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
met dit weer zou ik er 2 uur over doen
Oh wacht. Nu ik op die CU2030 site kijk zie ik telkens dat alles zo rond 2020 klaar moet zijn. Dan zullen we wel een leuk woordgrapje hebben willen maken met CU2 in 030 (=netnummer Utrecht).quote:
Leuk zo'n tunnel maar kost ten eerste een vermogen om aan te leggen en onderhouden en ten tweede duurt het vele malen langer om te bouwenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat het ook goed, ondanks dat mijn badkamerraam mij wil verlaten.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oh wacht. Nu ik op die CU2030 site kijk zie ik telkens dat alles zo rond 2020 klaar moet zijn. Dan zullen we wel een leuk woordgrapje hebben willen maken met CU2 in 030 (=netnummer Utrecht).
Laatmaar.
Maar verder gaat het goed hoor exbuurman! Bevalt het leven in de leukste straat van Groningen nog steeds?
Ochjee, hebben jij en je raam ruzie gehad?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed, ondanks dat mijn badkamerraam mij wil verlaten.
En raad eens welk stukje straat vorige week weer was afgesloten.
Nu alweer verhuizen! Welk deel? Geen idee trouwens waar ze aan werkten hier, maar het was wel weer precies onder je ex-raamquote:Op woensdag 7 december 2011 19:16 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ochjee, hebben jij en je raam ruzie gehad?
En het zal ook eens niet. Wat waren ze nu weer aan het doen?
Ik ga over anderhalve week ook weer verhuizen! ..naar het meest sfeerloze stukje Utrecht wat er is zo'n beetje.Dolletjes!
Transwijk heet het, op zich is het nog helemaal niet zo heel erg hoor. Maar mijn huidige wijk (Lombokquote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu alweer verhuizen! Welk deel? Geen idee trouwens waar ze aan werkten hier, maar het was wel weer precies onder je ex-raam.
En ik kwam thuis van mijn werk toen mijn badkamerraam helemaal open was gewaaid tijdens stormachtig weer. Vluchtgedrag.
Faker?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ah, faker. Hier ook opgedoken inmiddels?
ga jij je mond eens spoelen. Het gaat om het Nederlands voetbal en de coëfficiënten, niet om Ajaxquote:
Nope.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me niet dat dat monkyyy is
quote:
Een beetje.quote:is Flappie/Bradley weer terug?
Lekker boeiend, CL betekent meer geld voor die Amsterdammers en (als van Basten niet het inkoop beleid doet) ook betere prestaties in de eredivisie. En dat misgun ik ze van harte.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ga jij je mond eens spoelen. Het gaat om het Nederlands voetbal en de coëfficiënten, niet om Ajax
Voetbal... voet-bal...quote:Op donderdag 8 december 2011 08:16 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja, geen enkel idee waar dit over gaat maar het lijkt er wel op...
Die one-liner heeft zo'n baard hèquote:Op donderdag 8 december 2011 10:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Voetbal... voet-bal...
Dat is toch dat spelletje met al die gasten die in korte broekjes achter dezelfde bal aanrennen en daarna gezellig samen gaan douchen..?
Volgens mij maakt het wat betreft de coëfficiënten geen flikker uit of je CL of EL speelt. Daarnaast was de kans groot geweest dat Ajax in de achtste finale zou worden uitgeschakeld, terwijl ze in de EL best ver kunnen komen. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ga jij je mond eens spoelen. Het gaat om het Nederlands voetbal en de coëfficiënten, niet om Ajax
als Ajax door het gelijkspel door was gegaan dan had de club ook nog vijf bonuspunten op kunnen strijken. Deze kunnen meer zijn dan wat er nog voortvloeit uit de ELquote:Op donderdag 8 december 2011 11:17 schreef TvhN het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het wat betreft de coëfficiënten geen flikker uit of je CL of EL speelt. Daarnaast was de kans groot geweest dat Ajax in de achtste finale zou worden uitgeschakeld, terwijl ze in de EL best ver kunnen komen. Ik zie het probleem niet.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef ShiningStar het volgende:
Hoor de wind waait door de bomen...
Of zoals m'n neefje van 4 deze week nog in alle ernst zong: zie de maan schijt door de bomen.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:04 schreef ShiningStar het volgende:
Hoor de wind waait door de bomen...
Als je je niet wil kunnen bewegen moet je daar inderdaad heen gaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef Maryn. het volgende:
Wat gaan jullie met de jaarwisseling doen?
Vorig jaar was ik in huize maas, maar daar niet zoveel geld meer voor over.
Denk dat vanaf 1u negende of golden fust wordt..
Niet aanstellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mehn wat is toch erg vervelend als je niet kan slapen.
quote:
Ik heb geen werkende deurbel en geen briefje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nou, een briefje met 'kloppen want de bel doet het niet' is ook niet alles hoor.
Albertoooooooooooquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nou, een briefje met 'kloppen want de bel doet het niet' is ook niet alles hoor.
Nice! Hoe heb je dat zo snel gedaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:42 schreef Luco het volgende:
On the bright side: ik heb vanaf Januari een kamer!!! Korrewegwijk, dichtbij mijn faculteit, Kardinge (want korfbal) en supermarkt
Hebben ze niks beters te doen... Hoorde dat het de komende weken zo doorgaat...quote:laser gr a7 hoogezand ri groningen thv hmp 211.0 vanaf het viaduct net na het total tankstation (gil) 15:16:40
laser gr a7 winschoten ri hoogezand thv hmp 221.8 bij afslag zuidbroek vanaf het viaduct 13:47:59
laser gr a7 drachten ri groningen thv hmp 177.8 na afslag marum bij het esso tankstation 11:24:12
laser gr a7 drachten ri groningen thv hmp 172.0 na afslag frieschepalen vanaf het viaduct 11:23:03
laser gr a7 leek ri groningen bij hmp 188.1 thv oostwold door een motoragent (dj idee) 09:42:26
Jezusquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
Politie Groningen spoort niet....
[..]
Hebben ze niks beters te doen... Hoorde dat het de komende weken zo doorgaat...
Iemand van mn studie heeft een huis (of zijn pa, you get the point) en 2 van de 3 kamers komen vrij. Direct laten weten dat ik interesse had, vrijdag gekeken en ja gezegd. 21 vierkante meter, 335¤. Dikke prima dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nice! Hoe heb je dat zo snel gedaan?
Het is makkelijk om ongevallen allemaal op één partij af te schuiven. Je wilt niet weten hoe vaak automobilisten dagelijks vrachtwagens snijden of in de weg gaan rijden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk aan, hier hebben we het project:
http://www.a7veilig.nl/
Ze vergeten even dat de 'vele' ongevallen allemaal óf in de vroege ochtend gebeurden, óf in de namiddag, en bijna allemaal met een vrachtwagen waren. Die schaarden, reden de file in of vielen om. Laat ze maar eens strenger die tachograven bekijken, zitten veel te veel slaperige chauffeurs achter het stuur.
nou dat ja!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
Maare: ik merk eigenlijk weinig vna een onveilige A7 en ik rij er dagelijks
het zijn ook maar stukjes van de A7 die echt gevaarlijk zijn. Bijvoorbeeld Hoogezand - Duitse grens, Joure - Heerenveen, Afsluitdijk en nog enkele plaatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
Maare: ik merk eigenlijk weinig vna een onveilige A7 en ik rij er dagelijks
het zijn plaatsen waar regelmatig ongevallen gebeuren of verkeersdeelnemers in de fout gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:09 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is daar gevaarlijk aan dan? Afsluitdijk is alleen maar rechtdoor, 130 daar is eigenlijk nog langzaam. Hoogezand - Duitse grens stelt ook niks voor, ook lege weg. Alleen Joure - Heerenveen zou gevaarlijk kunnen zijn, met die vele opritten en een relatief scherpe bocht over een heuvel.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef ibaneX het volgende:
Vorige week was er op ik meen zondag een ongeluk gebeurt op de A7 thv Marum. En vandaag weer. Door de week niets aan de hand. Maar op zaterdag en zondag komen alle auto's weer onder het kleedje weg en dan gaat het dus weer mis.
Inhaalverbod voor vrachtwagens alsjeblieft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk aan, hier hebben we het project:
http://www.a7veilig.nl/
Ze vergeten even dat de 'vele' ongevallen allemaal óf in de vroege ochtend gebeurden, óf in de namiddag, en bijna allemaal met een vrachtwagen waren. Die schaarden, reden de file in of vielen om. Laat ze maar eens strenger die tachograven bekijken, zitten veel te veel slaperige chauffeurs achter het stuur.
Owwwww wat erger ik mij altijd wanneer ik op de ring rijd en opeens een vrachtwagen zijn knipperlicht aanzet naar linksquote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
Inhaalverbod voor vrachtwagens alsjeblieft.
Dan worden we burenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Iemand van mn studie heeft een huis (of zijn pa, you get the point) en 2 van de 3 kamers komen vrij. Direct laten weten dat ik interesse had, vrijdag gekeken en ja gezegd. 21 vierkante meter, 335¤. Dikke prima dus
Korrewegwijk Fok!meet jeweetzelfhoelaathetistoch!quote:
Leipe shit ouwequote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Korrewegwijk Fok!meet jeweetzelfhoelaathetistoch!
Ja precies als ik op de fiets moet regent het.quote:Op maandag 12 december 2011 10:59 schreef BradleyQ het volgende:
Dit wordt de eerste droge dag in een week. Afgezien van vanochten.d
Ohjaquote:Op maandag 12 december 2011 12:47 schreef Catch22- het volgende:
Ja, moet je wel eerst 5 jaar ingeschreven staan
No shit sherlockquote:Op maandag 12 december 2011 12:47 schreef RickoKun het volgende:
Die sociale woningen zijn trouwens veel goedkoper dan 1 zo'n pauperkamer in de stadBetaal je gvd gewoon iets van 380 voor 80 vierkante meter ofzo
quote:Op maandag 12 december 2011 12:51 schreef Catch22- het volgende:
en je mag ook niet teveel verdienen, maar dat is voor jou niet zo'n probleem volgens mij
Waarom niet gewoon bij de stadsgarderobe? Nooit te druk, wordt snel geholpen en voor een eurootje kun je je daar achterlaten. Bovendien geen gezeik dat je een tent niet meer binnenkomt omdat je jas daar nog hangt.quote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef RickoKun het volgende:
Klopt het dat je 4 eu moet betalen bij Klup als je je jas kwijt bent?Volgens mij ben ik gewoon afgezet, die meid had t in dr eigen zak gestopt
(mn jas uiteindelijk nog wel terug gehaald vandaag)
Om 2:20 was je nog stukken monterder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |