En terecht. De meeste popcorn eindigt niet voor niets op de bioscoopvloer.quote:Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je college in de Pathe, verkopen ze geen popcorn
Van Dobben == Kwekkeboom == omnomnomzquote:Op maandag 28 november 2011 10:04 schreef boem-dikkie het volgende:
De Febo verdwijnt van de Grote Markt en er komt een 'Kwekkeboom snackhoek' voor in de plaats. Die ranzige ragout-kroketten nemen de overhand zo langzamerhand, beetje jammer.
Ik wil die draadjesvlees kroketten die je vroeger kreeg als je met een kinderfeestje ging zwemmen en je patat en frikandellen/kroketten kreeg.quote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Van Dobben == Kwekkeboom == omnomnomz
Nee ik waardeer Kwekkeboom niet, dat betekent niet dat ik Febo daarom wel per se waardeer, alleen wel in meerdere mate dan Kwekkeboom.quote:
Haha, echt he.quote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef Telecaster het volgende:
Popcorn, kroketten... jongens toch, 't is net 10 uur 's ochtends..!
rundvleeskroket dus, die heeft Kwekkeboom ook wel. Ik ben zelf meer van de kalfsvleeskrokettenquote:Op maandag 28 november 2011 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wil die draadjesvlees kroketten die je vroeger kreeg als je met een kinderfeestje ging zwemmen en je patat en frikandellen/kroketten kreeg.
Ok, ik kreeg het idee dat je de Febo ging missenquote:Op maandag 28 november 2011 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik waardeer Kwekkeboom niet, dat betekent niet dat ik Febo daarom wel per se waardeer, alleen wel in meerdere mate dan Kwekkeboom.
Nee, er zit verschil in draadjesvlees en rundvleesragout.quote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rundvleeskroket dus, die heeft Kwekkeboom ook wel. Ik ben zelf meer van de kalfsvleeskroketten
Ik mis nog bier.quote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef Telecaster het volgende:
Popcorn, kroketten... jongens toch, 't is net 10 uur 's ochtends..!
Een onvergetelijke ervaring!, ik weet het nog... eh... vaag.quote:
Hah! Toen ik in Groningen kwam wonen waren er maar liefst 4 Febo's op 't stuk Grote Markt / Poelestraat, waarvan er 24/7 minstens eentje open was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |