Mijn PM boxquote:Op maandag 28 november 2011 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Alles doorgelezen, waar staan die naaktpics nou?
Top, het wordt namelijk nog veel erger..quote:Op maandag 28 november 2011 19:17 schreef renwan het volgende:
Mwah, het begint nu wel wat zwaarder te worden
Ik weet het, en dat proces ga ik mooi zo snel mogelijk doormakenquote:Op maandag 28 november 2011 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Top, het wordt namelijk nog veel erger..
Ik meen het, zometeen ben je alleen nog maar verdrietig ipv boos, en dan ga je ontkennen, maar uiteindelijk accepteer je het wel hoor
Vooral positief denken jaquote:Op maandag 28 november 2011 19:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, en dat proces ga ik mooi zo snel mogelijk doormaken
Wut?quote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef Postalz het volgende:
neem haar mee op reis naar afrika, als laatste uitje. na een relatie van 5 jaar is dat het minste wat ze nog kan doen.
vervolgens als je daar bent, haar paspoort pakken, al haar geld + mobiel en haar ticket terug naar huis. en m dan peren, op t vliegtuig naar huis, en die hoer daar in de rimboe achterlaten.
als je het nog erger wilt maken, kan je haar ook nog meenemen een donker steegje in, haar knieen breken, een paar negers inlichten over de makkelijke prooi die in het steegje ligt te wachten, en dan stap 1 uitvoeren, en naar huis gaan.
Was het maar verzonnen, als ik zo wakker wordt en het een droom was ben ik heel blijquote:Op maandag 28 november 2011 23:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die vreemdgaan zijn nooit meer te vertrouwen op relatiegebied.
Als dit echt zo is: klote man, sterkte.
Als dit verzonnen is: WEJOOOOWEJOWCHRATABONHELOEVA
Dat geldt mijn medeleven.quote:Op maandag 28 november 2011 23:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Was het maar verzonnen, als ik zo wakker wordt en het een droom was ben ik heel blij
Ze had gewoon geen tweede vader nodig, simpel.quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze heeft me vorige week nog een knuffeltje gegeven toen ze terug kwam uit disney. Daar was ze met hem geweest en aangezien het net uit was met zijn vriendin heb ik toestemming gegeven om haar mee te nemen. Blijkbaar ben ik nog echt dom ook
Verstandig.quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef renwan het volgende:
De komende tijd ga ik vooral aan mezelf werken
Gewoon weer snollen in de club hosselen, je bent weer een vrij man.quote:Op maandag 28 november 2011 23:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Was het maar verzonnen, als ik zo wakker wordt en het een droom was ben ik heel blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |