abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104937442
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Of hij vind een vriendschap belangrijker dan een beginnende verliefdheid en wil zich daaroverheen zetten, misschien?
Oja, vandaar dat hij vannacht toch naast je ging slapen. Vast om zich over de verliefdheid heen te zitten.
  maandag 28 november 2011 @ 20:22:24 #177
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_104937748
quote:

[..]

Of hij vind een vriendschap belangrijker dan een beginnende verliefdheid en wil zich daaroverheen zetten, misschien?
Jongens geven echt weinig om de vriendschap met meisjes. Het zou je verbazen. Nee, die kerel is verliefd op je.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 28 november 2011 @ 20:26:44 #178
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_104938064
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Jongens geven echt weinig om de vriendschap met meisjes. Het zou je verbazen. Nee, die kerel is verliefd op je.
Al mijn beste vrienden zijn meiden, sterker nog, ik kan zo'n 5 jongens bedenken die ik echt als vriend beschouw (waarvan 2 homo) tegenover tig meiden.
Van die meiden zijn er een stuk of 5 die helaas bezet zijn, maar waar ik anders best een relatie mee zou willen. De rest (en die eerste 5 ook) zijn vriendinnen omdat het toffe meiden zijn
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_104938482
quote:

[..]

Als je dat serieus denkt dan weet je maar weinig over hoe jongens/mannen zijn.
pi_104938666
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je dat serieus denkt dan weet je maar weinig over hoe jongens/mannen zijn.
Dat denk ik, dat zegt hij, en uit de acties blijkt dat ook.. niet iedere man is hetzelfde.
The friendship that can cease has never been real.
pi_104940248
Ik wilde alleen even reageren om te zeggen dat AliceD een ontzettende doos is.
pi_104941475
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Dat denk ik, dat zegt hij, en uit de acties blijkt dat ook.. niet iedere man is hetzelfde.
Nee, hij blijft hoop houden. Als hij het zou accepteren zou hij zichzelf niet martelen door steeds naast de meid van zijn dromen te gaan liggen, wetende dat er niets gaat gebeuren. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_104953830
quote:

[..]

Dit is wel heel erg naief :')

Dan belt ie je niet dronken op om de liefde te verklaren :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104954289
Ik vind het gewoon zielig voor die jongen ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 29 november 2011 @ 01:24:46 #185
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_104954485
Man man wat is deze gozer fucked. Wat gebruik jij hem zeg.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 29 november 2011 @ 01:26:30 #186
198371 Equites
pi_104954520
quote:

[..]

Zijn de nominaties voor domste post uit 2011 al gestart? Zo ja, hier mijn inzending.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_104954647
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 01:13 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor die jongen ;(
Hij kiest er anders toch zelf voor om met haar om te gaan, terwijl hij weet dat hij geen kans maakt.
signatuurloos
  dinsdag 29 november 2011 @ 01:46:13 #188
198371 Equites
pi_104954805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Hij kiest er anders toch zelf voor om met haar om te gaan, terwijl hij weet dat hij geen kans maakt.
Ja zo ziet de vrouw het. Om zichzelf voor te houden dat zij niks kwaads doet. Waarom altijd zo moeilijk? Als een vrouw achter mij aan zit en dat toegeeft ga ik er zeker niet mee in bed liggen of vrienden mee zijn. WEES DUIDELIJK.
pi_104955087
Heten jullie toevallig Suske en Wiske?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_104955099
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg naief :')

Dan belt ie je niet dronken op om de liefde te verklaren :P
Nee, maar als we gewoon wat afspreken dat zal hij nooit iets proberen of zo.. omdat de vriendschap belangrijker is voor hem. Dat bedoelde ik. En voor de mensen die zeggen dat ik hem aan het lijntje hou of gebruik: Ik ben compleet duidelijk tegen hem geweest over mijn (ontbrekende) gevoelens voor hem. Hij wil ondanks dat nog vrienden zijn, dus dat is toch zijn keuze? ;)
The friendship that can cease has never been real.
pi_104955133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Nee, maar als we gewoon wat afspreken dat zal hij nooit iets proberen of zo.. omdat de vriendschap belangrijker is voor hem. Dat bedoelde ik. En voor de mensen die zeggen dat ik hem aan het lijntje hou of gebruik: Ik ben compleet duidelijk tegen hem geweest over mijn (ontbrekende) gevoelens voor hem. Hij wil ondanks dat nog vrienden zijn, dus dat is toch zijn keuze? ;)
Natuurlijk probeert ie niets, omdat hij dan weet dat de vriendschap over is. Maar willen zou ie wel ja :')

Hij houdt zichzelf aan het lijntje door zichzelf valse hoop te geven, en hij houdt zich aan elke clue die hij denkt te zien vast. (zie je, ze vond mij er goed uitzien :P )

Ik heb iig toen ik in een dergelijke situatie zat vaak gedacht: "Straks dumpt ze die gozer, en dan merkt ze wie er echt om haar geeft en valt ze als een blok voor me :)". Dat gaat natuurlijk met Sint Juttemis gebeuren, en als eenmaal dat bij hem doordringt zal hij jou los kunnen laten en andere vrouwen in zijn hart toelaten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:53:20 #192
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104956775
quote:

[..]

Toch heeft hij ergens hoop door, anders zou hij zijn tijd niet gaan verspillen lijkt me.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104957032
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Ehm, oke, ik lig niet met mijn hoofd op zijn schouder.. en bij elkaar in één bed slapen is zo raar niet hoor. Als je gewoon vrienden bent. Ik ken wel jongens die vanuit een dorp in de stad uitgaan hier en dan daarna bij een vriend gaan "pitten". In één bed :o :o . Boeiend ook echt, dat jij daar onzeker van wordt is niet mijn probleem. :{w
Dat hebben vrienden een hele vakantie in spanje vol gehouden, want er stond een twee persoons bed ipv twee één persoons.

Een van die twee kwam later wel uit de kast trouwens :P
pi_104957505
Ik lees dit topic vol afschuw en minachting naar TS.
Wat een naïef kut wijf ben je zeg, door jezelf van alles goed te praten.

Tuurlijk komt hij zelf naast je liggen, maar jij moet je zogenaamde beste vriend in bescherming nemen.
Je bent een egoïstisch kreng die alleen aan zichzelf denkt, klaar.
Want JIJ vindt het fijn als hij naast je ligt, HIJ krijgt weer hoop na iedere sleepover.
Hij kan wel zeggen van niet, maar kom op zeg, get real.
Iedere autist kan zien dat hij nog achter je aan zit.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:42:15 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104957676
Kijk je uit dat je niet uit je panty scheurt, Pepé Le Pew?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:42:48 #196
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104957694
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef LePoo het volgende:
Ik lees dit topic vol afschuw en minachting naar TS.
Wat een naïef kut wijf ben je zeg, door jezelf van alles goed te praten.

Tuurlijk komt hij zelf naast je liggen, maar jij moet je zogenaamde beste vriend in bescherming nemen.
Je bent een egoïstisch kreng die alleen aan zichzelf denkt, klaar.
Want JIJ vindt het fijn als hij naast je ligt, HIJ krijgt weer hoop na iedere sleepover.
Hij kan wel zeggen van niet, maar kom op zeg, get real.
Iedere autist kan zien dat hij nog achter je aan zit.
Dat goedpraten is inderdaad best tenenkrommend.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104958242
quote:

[..]

Zo zien mannen dat niet. Zij blijft hem hoop geven. Elke man heeft zoiets weleens gehad; ik haat dat soort wijven gewoon ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:12:42 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104958382
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
Zo zien mannen dat niet. Zij blijft hem hoop geven. Elke man heeft zoiets weleens gehad; ik haat dat soort wijven gewoon ;(
Wel makkelijk om het dan bij haar neer te leggen, als willoze man.
pi_104959229
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wel makkelijk om het dan bij haar neer te leggen, als willoze man.
Nee, natuurlijk niet alleen haar schuld. Maar met dat slapen gaat hij echt geen nee zeggen, en ik geloof nooit dat hij gelukkig is nu. Hij verwacht meer, iets wat TS hem niet wil geven.
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:48:42 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104959307
Dan doet hij het zichzelf toch nog steeds aan? Als hij niet gelukkig is met de situatie, meer verwacht terwijl TS hem al meermalen duidelijk heeft gemaakt dat er niet meer in zit, dan is hij de sukkel die dom blijft vastklampen aan elk sprankeltje hoop dat hij zelf probeert te creëren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')