Oja, vandaar dat hij vannacht toch naast je ging slapen. Vast om zich over de verliefdheid heen te zitten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Of hij vind een vriendschap belangrijker dan een beginnende verliefdheid en wil zich daaroverheen zetten, misschien?
Jongens geven echt weinig om de vriendschap met meisjes. Het zou je verbazen. Nee, die kerel is verliefd op je.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Of hij vind een vriendschap belangrijker dan een beginnende verliefdheid en wil zich daaroverheen zetten, misschien?
Al mijn beste vrienden zijn meiden, sterker nog, ik kan zo'n 5 jongens bedenken die ik echt als vriend beschouw (waarvan 2 homo) tegenover tig meiden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongens geven echt weinig om de vriendschap met meisjes. Het zou je verbazen. Nee, die kerel is verliefd op je.
Als je dat serieus denkt dan weet je maar weinig over hoe jongens/mannen zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Dat denk ik, dat zegt hij, en uit de acties blijkt dat ook.. niet iedere man is hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je dat serieus denkt dan weet je maar weinig over hoe jongens/mannen zijn.
Nee, hij blijft hoop houden. Als hij het zou accepteren zou hij zichzelf niet martelen door steeds naast de meid van zijn dromen te gaan liggen, wetende dat er niets gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Dat denk ik, dat zegt hij, en uit de acties blijkt dat ook.. niet iedere man is hetzelfde.
Dit is wel heel erg naiefquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Dat denk ik, dat zegt hij, en uit de acties blijkt dat ook.. niet iedere man is hetzelfde.
Zijn de nominaties voor domste post uit 2011 al gestart? Zo ja, hier mijn inzending.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Hij kiest er anders toch zelf voor om met haar om te gaan, terwijl hij weet dat hij geen kans maakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:13 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor die jongen
Ja zo ziet de vrouw het. Om zichzelf voor te houden dat zij niks kwaads doet. Waarom altijd zo moeilijk? Als een vrouw achter mij aan zit en dat toegeeft ga ik er zeker niet mee in bed liggen of vrienden mee zijn. WEES DUIDELIJK.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hij kiest er anders toch zelf voor om met haar om te gaan, terwijl hij weet dat hij geen kans maakt.
Nee, maar als we gewoon wat afspreken dat zal hij nooit iets proberen of zo.. omdat de vriendschap belangrijker is voor hem. Dat bedoelde ik. En voor de mensen die zeggen dat ik hem aan het lijntje hou of gebruik: Ik ben compleet duidelijk tegen hem geweest over mijn (ontbrekende) gevoelens voor hem. Hij wil ondanks dat nog vrienden zijn, dus dat is toch zijn keuze?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg naief
Dan belt ie je niet dronken op om de liefde te verklaren
Natuurlijk probeert ie niets, omdat hij dan weet dat de vriendschap over is. Maar willen zou ie wel jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:19 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Nee, maar als we gewoon wat afspreken dat zal hij nooit iets proberen of zo.. omdat de vriendschap belangrijker is voor hem. Dat bedoelde ik. En voor de mensen die zeggen dat ik hem aan het lijntje hou of gebruik: Ik ben compleet duidelijk tegen hem geweest over mijn (ontbrekende) gevoelens voor hem. Hij wil ondanks dat nog vrienden zijn, dus dat is toch zijn keuze?
Toch heeft hij ergens hoop door, anders zou hij zijn tijd niet gaan verspillen lijkt me.quote:Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hij kiest er anders toch zelf voor om met haar om te gaan, terwijl hij weet dat hij geen kans maakt.
Dat hebben vrienden een hele vakantie in spanje vol gehouden, want er stond een twee persoons bed ipv twee één persoons.quote:Op maandag 28 november 2011 20:11 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Ehm, oke, ik lig niet met mijn hoofd op zijn schouder.. en bij elkaar in één bed slapen is zo raar niet hoor. Als je gewoon vrienden bent. Ik ken wel jongens die vanuit een dorp in de stad uitgaan hier en dan daarna bij een vriend gaan "pitten". In één bed![]()
. Boeiend ook echt, dat jij daar onzeker van wordt is niet mijn probleem.
Dat goedpraten is inderdaad best tenenkrommend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:34 schreef LePoo het volgende:
Ik lees dit topic vol afschuw en minachting naar TS.
Wat een naïef kut wijf ben je zeg, door jezelf van alles goed te praten.
Tuurlijk komt hij zelf naast je liggen, maar jij moet je zogenaamde beste vriend in bescherming nemen.
Je bent een egoïstisch kreng die alleen aan zichzelf denkt, klaar.
Want JIJ vindt het fijn als hij naast je ligt, HIJ krijgt weer hoop na iedere sleepover.
Hij kan wel zeggen van niet, maar kom op zeg, get real.
Iedere autist kan zien dat hij nog achter je aan zit.
Zo zien mannen dat niet. Zij blijft hem hoop geven. Elke man heeft zoiets weleens gehad; ik haat dat soort wijven gewoonquote:Op dinsdag 29 november 2011 01:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wel makkelijk om het dan bij haar neer te leggen, als willoze man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
Zo zien mannen dat niet. Zij blijft hem hoop geven. Elke man heeft zoiets weleens gehad; ik haat dat soort wijven gewoon
Nee, natuurlijk niet alleen haar schuld. Maar met dat slapen gaat hij echt geen nee zeggen, en ik geloof nooit dat hij gelukkig is nu. Hij verwacht meer, iets wat TS hem niet wil geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel makkelijk om het dan bij haar neer te leggen, als willoze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |