abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 14:17:00 #151
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104921189
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 07:32 schreef Tamashii het volgende:
Haha, het was nog enigszins logisch tot je zei dat hij soms hele weekenden kwam slapen. Come on TS, je hebt gewoon een relatie met die jongen zonder seks, maar met de rest.
Oh nee, ik realiseer me ineens dat ik in een seksloze lesbische relatie zit met 1 van mijn vriendinnen ;(

Zijn er nu echt zo weinig mensen die begrijpen dat je een hechte relatie met iemand kan hebben zonder dat er verliefdheid/lustgevoelens aanwezig zijn die er voor zorgen dat de relatie méér dan vriendschap kan worden?

Ben blij dat ik Copycat nog zag reageren, ik begon al te twijfelen.

Wel ben ik het met de meerderheid eens dat het voor de jongen in kwestie beter zal zijn als er wat meer afstand tussen hen komt. Uiteraard wil hij dit niet (hij is immers verliefd), maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat TS niet compleet de vriendschap wil verbreken.
Ik zou ook balen als mijn vriendin met wie ik erg close ben ineens vertelt dat ze verliefd op me is; juist omdat je weet dat het voor die persoon beter is als je wat meer afstand creëert. Maar natuurlijk ben je daar zelf dan ook erg verdrietig over, je verliest ineens een hechte vriendschap.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_104921295
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Geen troll. Is het zo raar om als man-vrouw vrienden te zijn en dat een van de twee toch verliefd is geworden? Plus dat bij elkaar slapen doen meerdere mensen wel. Maar, oke, omdat hij me leuk vind hebben we nu gewoon afstand en is dat gestopt zodat hij wat meer tijd voor zichzelf heeft en er overheen kan komen. We zijn ook jaren vrienden geweest zonder dat hij ook iets meer voor me voelde, dus ik weet dat het zo ook kan (worden).
CC legt net uit dat dat dus niet kan...vreemd. :{

quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
Als je al heel lang goed bevriend bent en de lustgevoelens en vlinders zijn er nog nooit geweest, dan lijkt het mij schier onmogelijk dat ze opeens wel spontaan ontstaan.
Verliefdheid doet er niet zo lang over om te groeien.
  maandag 28 november 2011 @ 14:26:00 #153
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_104921551
Mijn ervaring leert iets anders, niet iedereen is hetzelfde uiteraard. Verliefdheid komt niet bij iedereen direct / snel (bij mij althans). Maar goed aan de andere kant is het wel fout om je vriend in waan te laten, door steeds bij elkaar te slapen als je 100% zeker weet dat het nooit wat word en hij wel verliefd is op jouw.
pi_104921597
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Oh nee, ik realiseer me ineens dat ik in een seksloze lesbische relatie zit met 1 van mijn vriendinnen ;(

Zijn er nu echt zo weinig mensen die begrijpen dat je een hechte relatie met iemand kan hebben zonder dat er verliefdheid/lustgevoelens aanwezig zijn die er voor zorgen dat de relatie méér dan vriendschap kan worden?

Ben blij dat ik Copycat nog zag reageren, ik begon al te twijfelen.

Wel ben ik het met de meerderheid eens dat het voor de jongen in kwestie beter zal zijn als er wat meer afstand tussen hen komt. Uiteraard wil hij dit niet (hij is immers verliefd), maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat TS niet compleet de vriendschap wil verbreken.
Ik zou ook balen als mijn vriendin met wie ik erg close ben ineens vertelt dat ze verliefd op me is; juist omdat je weet dat het voor die persoon beter is als je wat meer afstand creëert. Maar natuurlijk ben je daar zelf dan ook erg verdrietig over, je verliest ineens een hechte vriendschap.
Dankje ^O^ En dat laatste zie ik nu zelf ook in.
The friendship that can cease has never been real.
pi_104921805
Mensen, waarom allemaal jullie friend-zone frustraties afreageren op TS :?

Die vriend van TS, die moet eens wakker worden. Ik bedoel, hij stapt moedwillig die friendzone in. Hij moet het kwartje horen vallen en het licht eens zien, dat hij nooit wat met TS zal krijgen en dus zijn tijd en leuter beter bij andere vrouwen erin kan hangen. Zal hij minder met TS om kunnen gaan, maar dat is pech. Ze heeft toch nog zat vriendinnen, zo ver ik begrijp :)

Ik heb ook ooit eens in die friendzone gezeten. Leerzame periode, maar op gegeven moment besefte ik ook dat ik haar nooit zal krijgen en dat er meer vrouwen in dit land zijn. Daar moet je zelf achter komen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 28 november 2011 @ 14:39:30 #156
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_104921998
En ik maar afvragen waarom mn zus nooit met mij wil neuken. Ik ben al jaren verliefd op haar
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 28 november 2011 @ 15:08:22 #157
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_104923049
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:15 schreef Bisamrat het volgende:

Inderdaad waarom probeer je het niet gewoon, wat zoek je nog meer in een man als je het volgende al van hem vind?

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef Bisamrat het volgende:

Dat kan altijd nog komen als je het probeert, jij hebt het gelijk over een verstandshuwelijk :).
Je aangetrokken voelen tot iemand is niet een keuze. Het is niet zo dat je bewust redeneert: "Hij heeft precies deze eigenschappen, dus ik vind hem leuk."
pi_104925951
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:39 schreef pl4kkie het volgende:
En ik maar afvragen waarom mn zus nooit met mij wil neuken. Ik ben al jaren verliefd op haar
Ze kent je.... :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_104927580
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef Premium_Quality het volgende:
Je aangetrokken voelen tot iemand is niet een keuze. Het is niet zo dat je bewust redeneert: "Hij heeft precies deze eigenschappen, dus ik vind hem leuk."
Voor mannen werkt het wel zo. "Zij heeft precies de juiste 'eigenschappen' dus vindt ik haar leuk".

Voor vrouwen geldt slechts dat haar verwachting van hoe snel hij haar zal belazeren belangrijk is. Hoe sneller hoe beter. Mannen die er uit zien alsof ze trouw zouden kunnen zijn vallen bij voorbaat al af.
  maandag 28 november 2011 @ 17:11:23 #160
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104928189
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Voor mannen werkt het wel zo. "Zij heeft precies de juiste 'eigenschappen' dus vindt ik haar leuk".

Voor vrouwen geldt slechts dat haar verwachting van hoe snel hij haar zal belazeren belangrijk is. Hoe sneller hoe beter. Mannen die er uit zien alsof ze trouw zouden kunnen zijn vallen bij voorbaat al af.
_O-

Arme Kumerian :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 28 november 2011 @ 18:04:00 #161
361419 DrBill
Horror Psychiater
pi_104930265
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 03:08 schreef AliceD.. het volgende:
Wat een onzin allemaal, dat het Brigitte degene is die afstand moet nemen, zich gedeisd moet houden, etc. etc.

Brigitte, schatje, luister: HIJ is degene die gek op je is, HIJ is degene die verder wilt dan een vriendschap, HIJ is degene die dus afwijkt van de norm in dit geval en die jullie vriendschap op het spel wilt zetten. Laat HEM maar zijn gevoelens op een rijtje zetten en dit opknappen en geniet jij nou maar van zijn gezelschap.. Mannen willen dan wel 's kankeren op de zogenoemde "friendzone", maar blijkbaar vinden ze de aandacht en gezelschap heerlijk want anders waren ze er allang mee gekapt. :r :r
Geloof je het zelf theemuts?

Alleen stakkers zitten in de friendzone :D
I beat that pussy up, there's no denyin'...
  maandag 28 november 2011 @ 18:04:29 #162
361419 DrBill
Horror Psychiater
pi_104930291
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:57 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Zoals deze killer rudeboy hier.
I beat that pussy up, there's no denyin'...
  maandag 28 november 2011 @ 18:35:19 #163
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_104931435
TS heeft een relatie zonder seks :'). Hoe kut moet dat zijn.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_104936014
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 18:35 schreef Skylark. het volgende:
Ja hoor.. als hij een vrouw was geweest zou je dit niet zeggen ;)
  maandag 28 november 2011 @ 19:58:09 #165
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_104936090
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:57 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Ja hoor.. als hij een vrouw was geweest zou je dit niet zeggen ;)
Dan was het lesbi geweest zonder seks.
  maandag 28 november 2011 @ 19:58:15 #166
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_104936096
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:04 schreef DrBill het volgende:

[..]

Geloof je het zelf theemuts?

Alleen stakkers zitten in de friendzone :D
Heb je al eens geprobeerd in de friendzone te komen, das verdomd lastig man! :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_104936193
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Dan was het lesbi geweest zonder seks.
wou ik net zeggen O-) ;(
Nosce te ipsum.
pi_104936356
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 18:35 schreef Skylark. het volgende:
Ik zeg toch ook niks over jou en je beste vriend (als je die hebt..) Ha.. ha.. je bent een homo zonder seks? Slaat gewoon nergens op dit.
  maandag 28 november 2011 @ 20:05:06 #169
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_104936572
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:02 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niks over jou en je beste vriend (als je die hebt..) Ha.. ha.. je bent een homo zonder seks? Slaat gewoon nergens op dit.
Ik lig niet lekker een filmpje te kijken terwijl mijn hoofd ligt op de schouders van mijn beste vriend, waarna we samen één bed delen.
pi_104936618
Waarom wordt er hier per definitie vanuit gegaan dat deze man zo'n moeite met deze manier van omgang heeft? Misschien is 't wel een dikke homo en geniet hij er helemaal van.
  maandag 28 november 2011 @ 20:07:06 #171
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_104936719
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Soit het volgende:
Waarom wordt er hier per definitie vanuit gegaan dat deze man zo'n moeite met deze manier van omgang heeft? Misschien is 't wel een dikke homo en geniet hij er helemaal van.
Kleine gok, omdat hij TS 's nachts opbelt om de liefde te verklaren?
pi_104937009
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 20:05 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik lig niet lekker een filmpje te kijken terwijl mijn hoofd ligt op de schouders van mijn beste vriend, waarna we samen één bed delen.
Ehm, oke, ik lig niet met mijn hoofd op zijn schouder.. en bij elkaar in één bed slapen is zo raar niet hoor. Als je gewoon vrienden bent. Ik ken wel jongens die vanuit een dorp in de stad uitgaan hier en dan daarna bij een vriend gaan "pitten". In één bed :o :o . Boeiend ook echt, dat jij daar onzeker van wordt is niet mijn probleem. :{w
pi_104937084
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Kleine gok, omdat hij TS 's nachts opbelt om de liefde te verklaren?
Ik lees het nu (pas) door, wat een verhaal weer. :') Ik denk dat hij een latente homo is aangezien geen enkel persoon zo met zich laat spelen dus dat hij die band wel relax vindt. Of hij moet gewoon een hele grote sukkel zijn.
pi_104937360
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 20:12 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik lees het nu (pas) door, wat een verhaal weer. :') Ik denk dat hij een latente homo is aangezien geen enkel persoon zo met zich laat spelen dus dat hij die band wel relax vindt. Of hij moet gewoon een hele grote sukkel zijn.
Of hij vind een vriendschap belangrijker dan een beginnende verliefdheid en wil zich daaroverheen zetten, misschien?
pi_104937434
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:16 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Of hij vind een vriendschap belangrijker dan een beginnende verliefdheid en wil zich daaroverheen zetten, misschien?
Of hij hoopt dat jij wel een keer op hem springt.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')