abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:04:01 #226
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104965941
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom vind je hem eigenlijk niet aantrekkelijk? Hij lijkt verder op alle fronten perfect voor je? Toch te vrouwelijk? Of je krijgt van zijn uiterlijk geen natte doos?
Het is natuurlijk veel te makkelijk als hij haar al leuk vindt; geen spanning meer aan en lekker toekijken hoe hij langzaam steeds gefrustreerder raakt.

Misschien moet hij ook maar eens een paar ballen laten groeien.
Je moeder is een hamster
pi_104966653
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het is natuurlijk veel te makkelijk als hij haar al leuk vindt; geen spanning meer aan en lekker toekijken hoe hij langzaam steeds gefrustreerder raakt.

Dat is dan ook wel weer zo.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:41:38 #228
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_104969272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef Crutch het volgende:

[..]

No need. Zodra hij zijn zinnen op een ander zet of er een ander in het spel komt is het game on.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_104969438
Zou het knap van hem vinden als hij de beginnende verliefdheid ook echt de kop in weet te drukken. En knap stom van hem als het hem niet lukt om je toch te blijven zien.
Het makkelijkste om de verliefdheid de kop in te drukken lijkt me om een poosje het contact gewoon echt te verbreken, of dat jij met een nieuwe partner op de proppen komt (die zijn vast wel te vinden op fok :') ).
En als hij het hem niet lukt de verliefdheid de kop in te drukken zal het contact uiteindelijk waarschijnlijk permanent verbroken moeten worden...
pi_104983547
Sowieso een goede vriendschap met een vrouw/meisje, daar zit altijd wel wat achter vanuit de man bekeken :9
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:57:42 #231
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104983822
dit blijft een klassiek probleem, als hij je echt leuker vind dan een gewone goede vriendin, dan ben jij dus geen goede vriendin voor hem maar wilt hij meer. Jullie vriendschap is dus uit evenwicht. Rem jij hem hierdoor af om met andere vrouwen een connectie te maken omdat hij die met jou wilt? Het antwoord is heel simpel, ja.
De vraag is eerder, wat wil jij er aan doen? Is er een manier om hem in te laten zien dat het nooit gaat werken tussen jullie of zijn jullie het punt van een gelijkwaardige vriendschap echt voorbij.

Weet je trouwens zeker dat je door met hem in 1 bed te slapen hem niet de verkeerde ideen geeft?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:01:24 #232
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104984044
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Hoezo is niet in 1 bed slapen moeilijk als je geen gevoelens voor hem hebt op een sexuele manier? :?
Vrouwen zijn beter in mannen dan fysiek omgaan los te zien van seksueel omgaan :P als een vrouw zegt dat ze alleen wilt knuffelen 's avonds, zijn er vrouwen die dat ook echt menen. Wij mannen zien het meestal als een uitnodiging voor meer... ook wanneer er meer dan alleen lust bij betrokken is.
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:17:52 #233
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104984980
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet alleen haar schuld. Maar met dat slapen gaat hij echt geen nee zeggen, en ik geloof nooit dat hij gelukkig is nu. Hij verwacht meer, iets wat TS hem niet wil geven.
Het is zeker niet alleen haar schuld. Ik vind de hatelijke reacties naar TS ook veels te kort door de bocht, sommigen zelfs triest. Er wordt gedaan alsof die kerel een klein kind is dat totaal niet in staat is voor zichzelf na te denken :? TS heeft al eerder aangeven dat ze niets met hem wil, hij had daar iets mee kunnen doen. Dat hij zich dan toch verliefd laat worden op haar, eigen schuld. He's been warned. Als ik hem was had ik in het begin zelf al afstand genomen.

TS, jij hebt bij hem al eerder aangegeven dat je niets meer wil dan vriendschap. Je weet ook dat die jongens desondanks verliefd op je is. Daarom vind ik het niet slim dat je hem steeds bij je laat slapen, want op die manier komt hij niet van zijn gevoelens voor jou af. Gelukkig heb je hem nogmaals duidelijk gemaakt dat je niets voor hem voelt en niets met hem wil. Goed dat hij voortaan niet meer bij je blijft slapen. Geef hem de tijd om over zijn gevoelens voor jou heen te komen. Het zou denk ik ook wel goed zijn om een tijdje iets minder (dus niet: afkappen) contact te hebben, gewoon om hem de ruimte te geven. Ik zou er ook met hem over praten, wat hij daarvan vindt.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:21:30 #234
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_104985168
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Vrouwen zijn beter in mannen dan fysiek omgaan los te zien van seksueel omgaan :P als een vrouw zegt dat ze alleen wilt knuffelen 's avonds, zijn er vrouwen die dat ook echt menen. Wij mannen zien het meestal als een uitnodiging voor meer... ook wanneer er meer dan alleen lust bij betrokken is.
Je slaat de spijker op z'n kop. Wij vrouwen kunnen prima vriendschappelijk met mannen omgaan en zelfs in hetzelfde bed slapen zonder enige seksuele intenties. Daarom vind ik het ook belachelijk dat er telkens weer gezegd wordt dat TS misschien toch gevoelens voor hem heeft. Echt complete onzin. Dat jij vrienschap en liefde op dezelfde ladder hebt staan, betekent niet dat vrouwen dat ook hebben. Nogmaals: wij kunnen dat prima los van elkaar zien. Doe je voordeel met deze info.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_104985564
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom vind je hem eigenlijk niet aantrekkelijk? Hij lijkt verder op alle fronten perfect voor je? Toch te vrouwelijk? Of je krijgt van zijn uiterlijk geen natte doos?
Waarschijnlijk dat laatste. Iemand kan nog zo aardig zijn, er moet ook een fysieke aantrekkingskracht zijn.
signatuurloos
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:34:39 #236
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104985884
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Wij vrouwen kunnen prima vriendschappelijk met mannen omgaan en zelfs in hetzelfde bed slapen zonder enige seksuele intenties. Daarom vind ik het ook belachelijk dat er telkens weer gezegd wordt dat TS misschien toch gevoelens voor hem heeft. Echt complete onzin. Dat jij vrienschap en liefde op dezelfde ladder hebt staan, betekent niet dat vrouwen dat ook hebben. Nogmaals: wij kunnen dat prima los van elkaar zien. Doe je voordeel met deze info.
ooit ga ik een boek schrijven over vrouwen.... :P
Maar het klopt wel dat veel reacties van (mannen vooral) hier vooral kort door de bocht zijn. Sowieso, als zij er totaal geen bijbedoelingen mee had, dit tegen hem zij en hij er mee instemde, dan is hij de gene die niet eerlijk was, zij niet.

Dat dit niet kan met een man die je leuk vind, is een heel ander verhaal. Ik ben bang dat TS pas verder kan met deze vriendschap, op het moment dat hij een ander leuk gaat vinden. En ik hoop dat zij dan snapt dat ze moet opletten hoe deze vriendschap voort wordt gezet. Er zijn immers maar heel weinig vriendinnen die het leuk vinden wanneer je vriend bij zijn "beste vriendin" in bed slaapt. Ik ben er van overtuigd dat was TS had met hem, ze in ieder geval nooit meer terug gaat krijgen en ze zic dit goed moet realiseren.
pi_104987601
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof sowieso niet zo in vriendschappen waarbij er bij een van de 'vrienden' verliefdheid sluimert. Dat is imo vriendschap met een (not so) hidden agenda.

Maar ik blijf vinden dat deze gozer het zichzelf keer op keer aandoet. TS zou daar inderdaad best paal en perk aan kunnen stellen, maar het is en blijft zijn eigen verantwoordelijkheid.
ts laat het nota bene toe dat hij er kleding heeft liggen, want dat is wel zo makkelijk als ie toch zo vaak blijft slapen. daar gaat je 'eigen verantwoordelijkheid'. ik noem dat dan eerder gedeelde verantwoordelijk, op zijn minst. :)
pi_104988943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef dawg het volgende:

[..]

ts laat het nota bene toe dat hij er kleding heeft liggen, want dat is wel zo makkelijk als ie toch zo vaak blijft slapen. daar gaat je 'eigen verantwoordelijkheid'. ik noem dat dan eerder gedeelde verantwoordelijk, op zijn minst. :)
Dat is omdat hij vaak in het buitenland werk en dan soms in het weekend meteen hier heen komt, heel handig gewoon. Heb zelf bij zijn huis ook nog wat spullen liggen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

No need. Zodra hij zijn zinnen op een ander zet of er een ander in het spel komt is het game on.
Hij heeft, voordat hij me vertelde dat hij gevoelens voor me had, ook een tijdje een vriendin gehad. Toen heb ik er ook nooit een probleem van gemaakt en dat is nu of gaat straks niet anders zijn. ;)
The friendship that can cease has never been real.
pi_104990114
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef BrigitteFontaine het volgende:

Hij heeft, voordat hij me vertelde dat hij gevoelens voor me had, ook een tijdje een vriendin gehad. Toen heb ik er ook nooit een probleem van gemaakt en dat is nu of gaat straks niet anders zijn. ;)
Die straks duurt nog wel even, zolang je hem geen tijd geeft om van die roze wolk af te dalen...
pi_104990221
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die straks duurt nog wel even, zolang je hem geen tijd geeft om van die roze wolk af te dalen...
Ja wat doe ik nu dan? :|W
pi_104990269
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Ja wat doe ik nu dan? :|W
Fok!ken?
pi_104990381
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Fok!ken?
HAHAHAHA :{ Wat een humor weer
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:56:05 #243
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104990465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

HAHAHAHA :{ Wat een humor weer
Erg luchtig kom je niet over. Zijn andere posts zijn wel zinvol namelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104990636
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Staal het volgende:

[..]

Erg luchtig kom je niet over. Zijn andere posts zijn wel zinvol namelijk.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dit vond ik zinloos ten top :W
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:01:42 #245
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_104990734
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dit vond ik zinloos ten top :W
:W .

De zuurheid. Haal hem maar weer in je nest want blijkbaar heb je dat nodig. :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_104990829
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef Staal het volgende:

[..]

:W .

De zuurheid. Haal hem maar weer in je nest want blijkbaar heb je dat nodig. :).
Waar de hel heb je het over..? :{w
pi_104992060
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Dat is omdat hij vaak in het buitenland werk en dan soms in het weekend meteen hier heen komt, heel handig gewoon. Heb zelf bij zijn huis ook nog wat spullen liggen.
Dat neemt toch niet weg wat hij daar zegt?
pi_104992364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Dat neemt toch niet weg wat hij daar zegt?
Nee maar dat was ook voor deze hele situatie al zo. Dus nu met dit gedoe en dat we ook hebben afgesproken om het slapen niet meer te doen, heeft hij zijn kleren ook weer meegenomen. Ja, misschien mis ik het punt inderdaad ;)
pi_104992738
De hele discussie wordt langs elkaar heen gevoerd trouwens. Aan de ene kant de naieve vrouwen, aan de andere kant de hartgebroken friendzoned mannen.

Het is mogelijk om een hechte man-vrouw relatie te hebben, dat is waar. (Het is heel vaak echter wel zo dat een man die een vrouw als goede vriendin heeft, haar zou doen mits hij de optie zou krijgen, maar dat is even een side-note.)
Bij een hechte vriendenrelatie horen ook dingen bij, zoals comfortabel en zonder spanning bij elkaar zijn, films kijken, wat niet. Maar de situatie hier is gewoon heel anders. Een van de twee heeft gevoelens. Ergo, een hele nep-relatie aangaan heeft weldegelijk de waarde van een "relatie" voor de vriend van TS. Zijn gevoelens zijn immers niet weg en worden alleen maar versterkt door TS' wangedrag.

Niet alleen maar het bij elkaar slapen, maar alles eromheen. Kleren bij elkaar, ruzies maken, vaak samen eten, alles aan elkaar vertellen, beste vrienden zijn, "kan niet zonder hem, enzovoorts. Het is net een relatie. Jij wilt niets. Hij heeft gevoelens, dus dat alles moet weg (of je moet een relatie aangaan) als je wilt dat hij nog verder een leuk leven kan leiden. Hoe het anders zal gaan is dat hij pas over 3, 4, 7 jaar beseft dat hij al zijn tijd heeft weggegooid en een andere chick begint te zoeken. Als close friends kan je dat hem niet aandoen.
pi_104992925
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:48 schreef Copycat het volgende:
Dan doet hij het zichzelf toch nog steeds aan? Als hij niet gelukkig is met de situatie, meer verwacht terwijl TS hem al meermalen duidelijk heeft gemaakt dat er niet meer in zit, dan is hij de sukkel die dom blijft vastklampen aan elk sprankeltje hoop dat hij zelf probeert te creëren.
Een man denkt nou eenmaal niet hetzelfde als een vrouw.
Als ik uitgenodigd word voor een filmpje en ze gaat op m'n schouder liggen, zie ik dat als hint. Als ze vervolgens voorstelt te blijven slapen, denk ik dat er geneukt gaat worden die avond of dat er op z'n minst potentie voor een relatie is.

Verder lijkt TS alleen maar te willen horen (lezen) wat haar uitkomt en moet ze (als ze écht zo gek op die vent is) afstand nemen. Heel veel afstand.

Hem keer op keer valse hoop geven door op zijn schouder te liggen/naast hem te slapen, is gewoon gemeen.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')