Het is natuurlijk veel te makkelijk als hij haar al leuk vindt; geen spanning meer aan en lekker toekijken hoe hij langzaam steeds gefrustreerder raakt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom vind je hem eigenlijk niet aantrekkelijk? Hij lijkt verder op alle fronten perfect voor je? Toch te vrouwelijk? Of je krijgt van zijn uiterlijk geen natte doos?
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel te makkelijk als hij haar al leuk vindt; geen spanning meer aan en lekker toekijken hoe hij langzaam steeds gefrustreerder raakt.
Misschien moet hij ook maar eens een paar ballen laten groeien.
No need. Zodra hij zijn zinnen op een ander zet of er een ander in het spel komt is het game on.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel te makkelijk als hij haar al leuk vindt; geen spanning meer aan en lekker toekijken hoe hij langzaam steeds gefrustreerder raakt.
Misschien moet hij ook maar eens een paar ballen laten groeien.
Vrouwen zijn beter in mannen dan fysiek omgaan los te zien van seksueel omgaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:18 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo is niet in 1 bed slapen moeilijk als je geen gevoelens voor hem hebt op een sexuele manier?
Het is zeker niet alleen haar schuld. Ik vind de hatelijke reacties naar TS ook veels te kort door de bocht, sommigen zelfs triest. Er wordt gedaan alsof die kerel een klein kind is dat totaal niet in staat is voor zichzelf na te denkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet alleen haar schuld. Maar met dat slapen gaat hij echt geen nee zeggen, en ik geloof nooit dat hij gelukkig is nu. Hij verwacht meer, iets wat TS hem niet wil geven.
Je slaat de spijker op z'n kop. Wij vrouwen kunnen prima vriendschappelijk met mannen omgaan en zelfs in hetzelfde bed slapen zonder enige seksuele intenties. Daarom vind ik het ook belachelijk dat er telkens weer gezegd wordt dat TS misschien toch gevoelens voor hem heeft. Echt complete onzin. Dat jij vrienschap en liefde op dezelfde ladder hebt staan, betekent niet dat vrouwen dat ook hebben. Nogmaals: wij kunnen dat prima los van elkaar zien. Doe je voordeel met deze info.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter in mannen dan fysiek omgaan los te zien van seksueel omgaanals een vrouw zegt dat ze alleen wilt knuffelen 's avonds, zijn er vrouwen die dat ook echt menen. Wij mannen zien het meestal als een uitnodiging voor meer... ook wanneer er meer dan alleen lust bij betrokken is.
Waarschijnlijk dat laatste. Iemand kan nog zo aardig zijn, er moet ook een fysieke aantrekkingskracht zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom vind je hem eigenlijk niet aantrekkelijk? Hij lijkt verder op alle fronten perfect voor je? Toch te vrouwelijk? Of je krijgt van zijn uiterlijk geen natte doos?
ooit ga ik een boek schrijven over vrouwen....quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op z'n kop. Wij vrouwen kunnen prima vriendschappelijk met mannen omgaan en zelfs in hetzelfde bed slapen zonder enige seksuele intenties. Daarom vind ik het ook belachelijk dat er telkens weer gezegd wordt dat TS misschien toch gevoelens voor hem heeft. Echt complete onzin. Dat jij vrienschap en liefde op dezelfde ladder hebt staan, betekent niet dat vrouwen dat ook hebben. Nogmaals: wij kunnen dat prima los van elkaar zien. Doe je voordeel met deze info.
ts laat het nota bene toe dat hij er kleding heeft liggen, want dat is wel zo makkelijk als ie toch zo vaak blijft slapen. daar gaat je 'eigen verantwoordelijkheid'. ik noem dat dan eerder gedeelde verantwoordelijk, op zijn minst.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof sowieso niet zo in vriendschappen waarbij er bij een van de 'vrienden' verliefdheid sluimert. Dat is imo vriendschap met een (not so) hidden agenda.
Maar ik blijf vinden dat deze gozer het zichzelf keer op keer aandoet. TS zou daar inderdaad best paal en perk aan kunnen stellen, maar het is en blijft zijn eigen verantwoordelijkheid.
Dat is omdat hij vaak in het buitenland werk en dan soms in het weekend meteen hier heen komt, heel handig gewoon. Heb zelf bij zijn huis ook nog wat spullen liggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ts laat het nota bene toe dat hij er kleding heeft liggen, want dat is wel zo makkelijk als ie toch zo vaak blijft slapen. daar gaat je 'eigen verantwoordelijkheid'. ik noem dat dan eerder gedeelde verantwoordelijk, op zijn minst.
Hij heeft, voordat hij me vertelde dat hij gevoelens voor me had, ook een tijdje een vriendin gehad. Toen heb ik er ook nooit een probleem van gemaakt en dat is nu of gaat straks niet anders zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
No need. Zodra hij zijn zinnen op een ander zet of er een ander in het spel komt is het game on.
Die straks duurt nog wel even, zolang je hem geen tijd geeft om van die roze wolk af te dalen...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Hij heeft, voordat hij me vertelde dat hij gevoelens voor me had, ook een tijdje een vriendin gehad. Toen heb ik er ook nooit een probleem van gemaakt en dat is nu of gaat straks niet anders zijn.
Ja wat doe ik nu dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die straks duurt nog wel even, zolang je hem geen tijd geeft om van die roze wolk af te dalen...
Fok!ken?quote:
Erg luchtig kom je niet over. Zijn andere posts zijn wel zinvol namelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
HAHAHAHAWat een humor weer
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dit vond ik zinloos ten topquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Erg luchtig kom je niet over. Zijn andere posts zijn wel zinvol namelijk.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:59 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dit vond ik zinloos ten top
Waar de hel heb je het over..?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef Staal het volgende:
[..].
De zuurheid. Haal hem maar weer in je nest want blijkbaar heb je dat nodig..
Dat neemt toch niet weg wat hij daar zegt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:24 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Dat is omdat hij vaak in het buitenland werk en dan soms in het weekend meteen hier heen komt, heel handig gewoon. Heb zelf bij zijn huis ook nog wat spullen liggen.
Nee maar dat was ook voor deze hele situatie al zo. Dus nu met dit gedoe en dat we ook hebben afgesproken om het slapen niet meer te doen, heeft hij zijn kleren ook weer meegenomen. Ja, misschien mis ik het punt inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:31 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dat neemt toch niet weg wat hij daar zegt?
Een man denkt nou eenmaal niet hetzelfde als een vrouw.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:48 schreef Copycat het volgende:
Dan doet hij het zichzelf toch nog steeds aan? Als hij niet gelukkig is met de situatie, meer verwacht terwijl TS hem al meermalen duidelijk heeft gemaakt dat er niet meer in zit, dan is hij de sukkel die dom blijft vastklampen aan elk sprankeltje hoop dat hij zelf probeert te creëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |