abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104911729
TS gebruik je drugs?
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_104912026
TS is zo'n Google-patient? :')

"Ja maar op internet staat...!"
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104912679
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Patiënten die hun hele diagnose al gesteld hebben met behulp van google :')
  maandag 28 november 2011 @ 09:31:17 #179
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_104912701
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Patiënten die hun hele diagnose al gesteld hebben met behulp van google :')
Feyenoord Rotterdam
pi_104912795
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:22 schreef Precizionist het volgende:
Ik geef ze groot gelijk.

Hij heeft er jaren hard voor gestudeerd bij een studie waar jij waarschijnlijk niet eens mocht participeren, ergo de dokter is altijd slimmer dan jij en heeft altijd een meerwaarde in zijn deskunde mening.
Geneeskunde is belachelijk makkelijke studie, en ik heb één van mijn huisartsen zelfs de werking van enkele medicijnen uit moeten leggen; waarom calcium antagonisten, en niet de calciumtabletten die hij mij voor wilde schrijven, helpen bij vasioconstrictie.

Als ik een waardevolle mening wil hebben ga ik naar een biomedicus of een farmaceut. Geneeskunde stelt namelijk geen ruk voor, en ik zie niet iedereen waarom ze zo op een voetstuk geplaatst worden.
  Forum Admin maandag 28 november 2011 @ 09:37:27 #181
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104912859
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef netflanders het volgende:

[..]

Geneeskunde is belachelijk makkelijke studie, en ik heb één van mijn huisartsen zelfs de werking van enkele medicijnen uit moeten leggen; waarom calcium antagonisten, en niet de calciumtabletten die hij mij voor wilde schrijven, helpen bij vasioconstrictie.

Als ik een waardevolle mening wil hebben ga ik naar een biomedicus of een farmaceut. Geneeskunde stelt namelijk geen ruk voor, en ik zie niet iedereen waarom ze zo op een voetstuk geplaatst worden.
Ik neem aan dat de werking van calcium antagonisten bij Geneeskunde wel behandeld wordt. Tijd voor een nieuwe huisarts en een klacht bij het tucht college.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 28 november 2011 @ 09:41:42 #182
351780 Piye
King of Kush
pi_104912941
TS is een hypochonder denk ik.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_104913076
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:37 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de werking van calcium antagonisten bij Geneeskunde wel behandeld wordt. Tijd voor een nieuwe huisarts en een klacht bij het tucht college.
Ja - dat kreeg ik nog in mijn eerste jaar toen ik geneeskunde studeerde. Maar ik merk dit soort gaten in kennis veel te vaak bij artsen, zeker jongere artsen. Geneeskunde is als studie flink gedevalueerd - waar de nadruk nu enkel nog op stampen ligt, was dit vroeger nog op alle aspecten van anatomie en fysiologie écht begrijpen. En dat kom je nu nog wel bij biologie, biomedische wetenschappen en farmaci tegen. Daarom zou ik serieus voor medisch advies eerder bij afgestudeerden van die studies kijken.
pi_104913155
:D
pi_104913269
Trieste reacties van zogenaamde dokters hier.
pi_104913312
Bmw, mooie studie :)

Maar wat ik mij afvraag, waarom heeft nog niemand de bloed-hersenbarriere genoemd? Dat ding is bedoeld zodat er geen medicijnen/afweer cellen in de hersenen van het lichaam komen. Zodoende kan de hele theorie dat hij een psychose kreeg van zijn auto-immuun ziekte van tafel worden geveegd.

Moet er wel bij vermelden dat ik tijd geleden bmw heb gedaan en halverwege ben gestopt dus wat ik zeg kan ook klinklare onzin zijn :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  maandag 28 november 2011 @ 10:52:15 #187
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_104914498
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 02:35 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

q.e.d., de domheid van TS als patiënt.
was jij niet die arts die rechten heeft gestudeerd? of die jurist die geneeskunde heeft gestudeerd?
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  maandag 28 november 2011 @ 11:17:36 #188
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_104915211
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Oooo jongens kijk, er is een derde regeltje bijgekomen met NOG meer triviale onzin waar bijna iedereen wel eens een van heeft ervaren.

Voor zover dit werkelijk je lijstje is (waar ik ernstig aan twijfel, wat je erover zegt klopt namelijk niet); ik kan je wel vertellen dat je in je hersenpan geen gewrichten hebt... of andere organen die door arthritis psoriatica worden aangetast. En voor KNO-aandoeningen als een simpel vernauwinkje van de buisjes van Eustachius krijg je geen MRI scan, zeker niet van je internist. En obstipatieklachten heb je waarschijnlijk van het steeds opkroppen van dit soort onzin om maar aandacht te trekken, of simpelweg dingen in je reet duwen om aandacht te krijgen op de spoedeisende hulp.

Kortom, hou op met de rest van ons op kosten te jagen met je geconfabuleerde onzin. En neem gewoon je antipsychotica weer volgens schema in.
Gast, TS mag wel een sukkel zijn. Maar jij mag nu wel opbiechten dat jij ZEKER wel eens wikipedia heb geraadpleegd als arts :')
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  maandag 28 november 2011 @ 11:21:40 #189
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_104915349
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:00 schreef dreamzk het volgende:

Maar wat ik mij afvraag, waarom heeft nog niemand de bloed-hersenbarriere genoemd? Dat ding is bedoeld zodat er geen medicijnen/afweer cellen in de hersenen van het lichaam komen. Zodoende kan de hele theorie dat hij een psychose kreeg van zijn auto-immuun ziekte van tafel worden geveegd.

Moet er wel bij vermelden dat ik tijd geleden bmw heb gedaan en halverwege ben gestopt dus wat ik zeg kan ook klinklare onzin zijn :P
Ik ben bang dat dat niet klopt anders zou je bij b.v. encephalitis geen inflammatoir respons krijgen.
pi_104916041
Alleen maar verstandig als een dokter dat doet.
  maandag 28 november 2011 @ 11:45:16 #191
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_104916155
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef G.R.S. het volgende:
Trieste reacties van zogenaamde dokters hier.
Welkom op FOK!.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 28 november 2011 @ 11:45:26 #192
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_104916161
De meesten zijn ook dom.

Dokter! Dokter! Ik heb moeite met plassen! Volgens Google kan dat duiden op prostaatkanker! Wanneer begint de chemo!?
  maandag 28 november 2011 @ 12:02:27 #193
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104916728
Dat komt omdat de gemiddelde patiënt geen idee heeft over hoe en wat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 28 november 2011 @ 12:11:03 #194
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104917018
quote:

Ik zou niet kunnen stellen dat er nooit een link mogelijk is tussen een auto immuunziekte en een psychiatrische stoornis. Kijk bijvoorbeeld naar de macrofaag-t-celtheorie en de relatie tussen schildklierauto-immuniteit en stemmingsstoornissen.

Ik ben alleen bang dat TS een zware dobber krijgt aan het hardmaken van een correlatie tussen artritis psoriatica en een psychotische stoornis NAO.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_104917124
Popcorntopic ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_104917795
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef netflanders het volgende:

[..]

De co-assistent die wel beter weet :')
pi_104918558
Vragen om een hersenscan bij een arts, ja dan vraag je er om om niet zo serieus genomen te worden.. :')
pi_104919193
Jij wilt bepaalde dingen die je zelf hebt "verzonnen", bevestigd krijgen van een arts. Als hij dat dan niet doet (omdat dit complete en bewezen onzin is) voel je je niet serieus genomen. Ik denk dat je een stuk beter af bent bij een psychiater.

edit: ik bedoel dat laatste niet negatief. Ik denk daadwerkelijk dat je daar beter mee geholpen bent. Ook je lichamelijke klachten. Probeer alleen niet de betweter uit te hangen want veel van je theorien raken kant noch wal.

[ Bericht 32% gewijzigd door ssebass op 28-11-2011 13:27:27 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_104919483
quote:

Dat klopt niet helemaal. Tot op zeker hoogt wordt passief transport door de bloed hersenbarriere tegengehouden. Heeft te maken met grootte, lipofieliteit etc. Er zijn genoeg medicijnen die de bhb passeren. Daarnaast is er ook nog zoiets als actief transport, bijvoorbeeld via p-gp.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_104919768
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ik zou niet kunnen stellen dat er nooit een link mogelijk is tussen een auto immuunziekte en een psychiatrische stoornis. Kijk bijvoorbeeld naar de macrofaag-t-celtheorie en de relatie tussen schildklierauto-immuniteit en stemmingsstoornissen.

Ik ben alleen bang dat TS een zware dobber krijgt aan het hardmaken van een correlatie tussen artritis psoriatica en een psychotische stoornis NAO.
Niet genoeg opgelet toen ik die studie nog deed dus :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')