Dat dus.quote:Op maandag 28 november 2011 02:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Vind het triester dat er zo weinig volwassen mensen rondhangen hier. Daar kan je TS niet de schuld van geven.
Hehe.quote:Op maandag 28 november 2011 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oi ;9~
Ben verbannen uit #fok door Highlander onder twijfelachtige omstandigheden om onduidelijke motieven. Dan maar het forum invaden hè.
Hadden je hallucinaties betrekking op je gezondheid? Kan het zijn dat dit een hallucinatie is, je beeld je een aanval op jezelf in, en de dader is je lichaam? Ik kan goed begrijpen dat je geen zin hebt in doltoren, zo te lezen staan jullie recht tegenover elkaar. Heb je wel eens medicijnen geprobeerd/ overwogen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, juist altijd gedwongen naar artsen gestuurd (op de hallucinaties na, maar daar had ik dan ook al 10 jaar last van), omdat ik veel klachten had, vaak zichtbaar en ouders, leraren et cetra vonden dat ik er iets mee moest, maar laatste 2 jaar heb ik vrij weinig zin in doktoren, omdat ze toch nergens een oplossing voor lijken te hebben. Daar probeer ik, omdat het moet, weer verandering in te krijgen.
No offence, maar dat is een ellenlange discussie die ik nu niet aanga. Ik vind het eeuwig zonde dat KLB niet meer de plek is om te klagen maar om gebashed te worden op je klacht, dat zal aan mij liggen. Toch blijf jij verantwoordelijk voor je eigen reacties en je verschuilen achter een imago wat KLB heet is wel heel makkelijk me dunkt. "Ja ik pest TS, want zo hoort dat in KLB."quote:Op maandag 28 november 2011 02:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Klinkt heel bot, maar dan had ie het niet in KLB moeten openen.
Lettende op het volk dat hier post had ik het ergens anders geopend, schuld is een groot woord, maar een backfire was te verwachten.quote:Op maandag 28 november 2011 02:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Vind het triester dat er zo weinig volwassen mensen rondhangen hier. Daar kan je TS niet de schuld van geven.
Dankzij users als jij, hoera!quote:Op maandag 28 november 2011 03:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lettende op het volk dat hier post had ik het ergens anders geopend, schuld is een groot woord, maar een backfire was te verwachten.
Ik ben het hier ontzettend mee eens.quote:Op maandag 28 november 2011 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
No offence, maar dat is een ellenlange discussie die ik nu niet aanga. Ik vind het eeuwig zonde dat KLB niet meer de plek is om te klagen maar om gebashed te worden op je klacht, dat zal aan mij liggen. Toch blijf jij verantwoordelijk voor je eigen reacties en je verschuilen achter een inamgo wat KLB heet is wel heel makkelijk me dunkt. "Ja ik pest TS, want zo hoort dat in KLB."
Gewoon een geile vraag vanuit het blauwe onbekende....Is jouw avatar uit "Spirited Away"?quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Vraag een second opinion aan bij een andere arts.
Hallucinaties stonden (staan) compleet los van het lichaam. Als ik ook maar enigszins wanen had, had ik gezegd doden te zien en niet gezegd psychotisch te zijn, wegens de echtheid. Heb mezelf er eerst in de ggz gekregen en vlak voor opnamen er alles aan gedaan om de symptomen weg te praten. Door munchausen en zogenaamde verslaving.quote:Op maandag 28 november 2011 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hadden je hallucinaties betrekking op je gezondheid? Kan het zijn dat dit een hallucinatie is, je beeld je een aanval op jezelf in, en de dader is je lichaam? Ik kan goed begrijpen dat je geen zin hebt in doltoren, zo te lezen staan jullie recht tegenover elkaar. Heb je wel eens medicijnen geprobeerd/ overwogen?
Daarmee doelde ik meer op reacties als "TS heeft aidsquote:Op maandag 28 november 2011 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
No offence, maar dat is een ellenlange discussie die ik nu niet aanga. Ik vind het eeuwig zonde dat KLB niet meer de plek is om te klagen maar om gebashed te worden op je klacht, dat zal aan mij liggen. Toch blijf jij verantwoordelijk voor je eigen reacties en je verschuilen achter een inamgo wat KLB heet is wel heel makkelijk me dunkt. "Ja ik pest TS, want zo hoort dat in KLB."
Ik ga er in eerste instantie niet vanuit dat elke user hier volslagen achterlijk, geen enkel inlevingsgevoel heeft en sociaal gestoord is. Helaas bewijst de meerderheid elke dag weer het tegendeel.quote:Op maandag 28 november 2011 03:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lettende op het volk dat hier post had ik het ergens anders geopend, schuld is een groot woord, maar een backfire was te verwachten.
Wanen zijn niet per se of alleen : "i see death people" he? Wanen kunnen voor de persoon die ze ervaart super realistisch zijn denk ik. Maar misschien ben ik niet goed op de hoogte van het verschil tussen wanen en een psychose. Bij beiden lijken mij de symptonen niet weg te praten omdat ze nadrukkelijk aanwezig zijn. (Bewust is iets anders)quote:Op maandag 28 november 2011 03:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hallucinaties stonden (staan) compleet los van het lichaam. Als ik ook maar enigszins wanen had, had ik gezegd doden te zien en niet gezegd psychotisch te zijn, wegens de echtheid. Heb mezelf er eerst in de ggz gekregen en vlak voor opnamen er alles aan gedaan om de symptomen weg te praten. Door munchausen en zogenaamde verslaving.
Ik heb 1 keer medicijnen geprobeerd, 2 weken na de start opgenomen in het ziekenhuis op een gesloten afdeling. Bijwerking was depressiviteit, iets waar ik overgevoelig voor ben. Dat is zo'n gevaarlijke, vervelende situatie geweest dat ik een andere poging daarna heb geweigerd.
Niet met opzet, maar het is wel een susuwatariquote:Op maandag 28 november 2011 03:09 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[..]
Gewoon een geile vraag vanuit het blauwe onbekende....Is jouw avatar uit "Spirited Away"?
Ah nog een excuus, good for you, kan jij lekker slapen zo. Ik zeg alleen dat sommige mensen zich zouden moeten schamen voor hun posts, en voor hun beeld van KLB. Pas de schoen, past hij niet, gooi hem dan weg, past hij wel, doe er wat mee. Maar je hoeft mij iig niet te overtuigen van je goede bedoelingen.quote:Op maandag 28 november 2011 03:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik meer op reacties als "TS heeft aids" enzulks. Ik blijf achter mijn posts staan hoor, heb naar mijn mening niet inhoudloos gebasht. Maargoed, ik hou het voor gezien, is wel goed zo.
IK bedoelde er alleen mee aan te geven dat mijn hallucinaties zo heftig zijn dat het moeilijk is geweest de echtheid te ontkennen. Heb geen last gehad van wanen, en dus ook geen achterdocht richten doktoren et cetera.quote:Op maandag 28 november 2011 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanen zijn niet per se of alleen : "i see death people" he? Wanen kunnen voor de persoon die ze ervaart super realistisch zijn denk ik. Maar misschien ben ik niet goed op de hoogte van het verschil tussen wanen en een psychose. Bij beiden lijken mij de symptonen niet weg te praten omdat ze nadrukkelijk aanwezig zijn. (Bewust is iets anders)
Jammer dat je medicijnen uitlsuit, al begrijp ik dat deels. zijn er geen medicjinen met mildere bijwerkingen? Van een psychose naar een depressie, daar zou ik ook niet voor kiezen. Heb je momenteel behandeling?
Nee, ik kan er niet mee leven dat ik onverklaard bejaardeziektes heb en een vorm van psychose die ze bij 1 van de grootste ziekenhuizen van NL nog nooit hadden gezien en dat er dan geen verklaring voor is....quote:Op maandag 28 november 2011 03:18 schreef Saisai het volgende:
ach TS, ik hoorde stemmen in het spookhuis waar ik ben opgegroeid en kreeg dezelfde trekjes als de persoon die daar heeft gewoond. zonder dat ik überhaupt wist wat er gebeurd was.
Dit soort dingen zijn een deel van me, ik accepteer het gewoon. Misschien moet jij dat ook doen. Niet alles heeft een verklaring nodig. En soms is het zelfs handig!
Ok, jij wint. Die van jou is kutterquote:Op maandag 28 november 2011 03:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, ik kan er niet mee leven dat ik onverklaard bejaardeziektes heb en een vorm van psychose die ze bij 1 van de grootste ziekenhuizen van NL nog nooit hadden gezien en dat er dan geen verklaring voor is....
Ik haat winnenquote:Op maandag 28 november 2011 03:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ok, jij wint. Die van jou is kutter
zulke mensen hebben geen inlevingsgevoel of vinden hun eigen problemen belangrijker dan die van jou.quote:Op maandag 28 november 2011 03:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik haat winnen![]()
Zoals dat ik altijd win van mensen die zeggen "ach man, stel je niet aan" .
En ik hoop altijd maar dat ze gelijk hebben.
Een verklaring is niet het belangrijkste, dat lijkt mij de oplossing.quote:Op maandag 28 november 2011 03:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik kan er niet mee leven dat ik onverklaard bejaardeziektes heb en een vorm van psychose die ze bij 1 van de grootste ziekenhuizen van NL nog nooit hadden gezien en dat er dan geen verklaring voor is....
Nog altijd het ergst als het je bloed eigen familie is, wel weer ironisch dat dan vervolgens een tante opstaat "ja, dat herken ik wel, ik heb schizofrenie en opa (mijn overgrootvader) ook"quote:Op maandag 28 november 2011 03:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
zulke mensen hebben geen inlevingsgevoel of vinden hun eigen problemen belangrijker dan die van jou.
Verklaring geeft zekerheid, dan weet ik beter wat ik kan verwachten.quote:Op maandag 28 november 2011 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een verklaring is niet het belangrijkste, dat lijkt mij de oplossing.
Succes ermee!
Leuk eens een topic met wat diepgang in KLB, slaap lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |