psoriasis is een huidziekte; arthritis psoriatica niet; de klachten aan de spieren en pezen zijn ten hoogste secundair aan het feit dat het een gewrichtsziekte is.quote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Artritis Psoriatica. Artritis is een Gewrichtsziekte die ook klachten in de spieren kan veroorzaken met namen de spieraanhechtingen.
Psoriasis is een huidziekte die in 30% van de gevallen lijd tot Artritis.
scherp.quote:Op maandag 28 november 2011 02:29 schreef Saisai het volgende:
Volgens mijn is TS zo'n iemand die Fibromyalgie zou kunnen "krijgen".
quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
grote vloei?quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
En daar natuurlijk niet de betweter uithangen hèquote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jep, idd, daarom heb ik ook een onderzoek aangevraagd voor munchausen; heb het dus niet. Mijn symptomen zijn echt, zeggen mijn doktoren. Mij hebben ze uiteindelijk ook overtuigd.
Dan maar een wiki als bron gebruiken :3quote:Op maandag 28 november 2011 02:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
psoriasis is een huidziekte; arthritis psoriatica niet; de klachten aan de spieren en pezen zijn ten hoogste secundair aan het feit dat het een gewrichtsziekte is.
je hoeft me geen college te geven, snotneus.
ohja, nu hebben je artsen je moeten overtuigen dat jij symptomen hebt waar je zelf niet van overtuigd was toen je ze bezocht.quote:Op maandag 28 november 2011 02:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn symptomen zijn echt, zeggen mijn doktoren. Mij hebben ze uiteindelijk ook overtuigd.
Bovendien beperkt psoriasis zich tot de hoornlaag toch?quote:Op maandag 28 november 2011 02:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
psoriasis is een huidziekte; arthritis psoriatica niet; de klachten aan de spieren en pezen zijn ten hoogste secundair aan het feit dat het een gewrichtsziekte is.
je hoeft me geen college te geven, snotneus.
Je had toch de boeken van je dokter gedownload als een eckte?quote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan maar een wiki als bron gebruiken :3
http://www.wikifysio.nl/artritis-psoriatica/
Artritis is een Huidziekte in combinatie met Artritis. Het staat los van elkaar; zijn bijde ontstekingen en hebben een gezamenlijke naam.
Dit was mij allemaal al bekend.quote:Op maandag 28 november 2011 02:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
TS is gay, heeft aids, is hyperchonder, psychotisch, confabuleert, gebruikt z'n medicijnen niet en kan er niet mee omgaan.
hier houd ik al op met lezen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan maar een wiki als bron gebruiken :3
Dus je geeft nu al je ongelijk toe?quote:
Ja joh, en die ga ik voor dit topic weer ff doorspittenquote:Op maandag 28 november 2011 02:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je had toch de boeken van je dokter gedownload als een eckte?
nee dat op zichzelf niet, het kan ook voorkomen aan de nagel bijvoorbeeld, maar in ieder geval heeft sporiasis zelf niets met gewrichten of spieren te maken.quote:Op maandag 28 november 2011 02:32 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Bovendien beperkt psoriasis zich tot de hoornlaag toch?
q.e.d., de domheid van TS als patiënt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dus je geeft nu al je ongelijk toe?
Ctrl f. Alles boven slechte bronnen toch.quote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja joh, en die ga ik voor dit topic weer ff doorspitten
zou ik toch maar doen, vooralsnog word je niet gehinderd door kennis van zaken.quote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja joh, en die ga ik voor dit topic weer ff doorspitten
feiten mattiequote:Op maandag 28 november 2011 02:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wow, serieus, echt knap van je zo'n opmerking.... .... Verzin tenminste iets nieuws.
De kennis is er wel, ik heb alleen geen zin om letterlijk te gaan citeren uit boeken...quote:Op maandag 28 november 2011 02:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zou ik toch maar doen, vooralsnog word je niet gehinderd door kennis van zaken.
ik weet dat die kennis er is, maar die is er in deze context bij die arts die jou probeert te vertellen hoeveel onzin je uitkraamt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De kennis is er wel, ik heb alleen geen zin om letterlijk te gaan citeren uit boeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |