abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 02:00:37 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104909717
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef dr.dunno het volgende:
Omdat ik het te druk heb met figuren als jij tijdens de dienst weer zo snel mogelijk het ziekenhuis uit te kieperen om zo hulpbehoevende mensen te helpen met échte aandoeningen.
Wel grappig omdat dit nou precies is waar TS over klaagt: niet serieus genomen worden door een arts _O-
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_104909720
Vervelender nog zijn dokters die aan jou vragen wat je denkt dat het is en wat eraan gedaan moet worden.
Zzz..
  maandag 28 november 2011 @ 02:01:05 #53
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909724
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Jezus, wat een zieke kut maloten hier op FOK! ook altijd.... Toch lijk ik er niet aan te wennen.
Een echte BDSM'er ondergaat de pijn steeds weer en weer iedere keer? ~O>
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_104909725
En again, like always, gaat het over mij terwijl ik alleen een klacht aangeef in de klaagbalk zonder verdere info >.>
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_104909726
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja joh, ook die 2 maanden kliniek hadden ze me moeten weigeren :')
Je hebt nog nergens gezegd waar je last van hebt. Tot die tijd gooi ik het op zo'n eenzaam figuur die doet alsof ie 10 vormen van kanker heeft om nog een beetje aandacht te krijgen.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_104909733
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En again, like always, gaat het over mij terwijl ik alleen een klacht aangeef in de klaagbalk zonder verdere info >.>
Jij opent het topic toch, debiel.
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
  maandag 28 november 2011 @ 02:02:09 #57
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909739
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wel grappig omdat dit nou precies is waar TS over klaagt: niet serieus genomen worden door een arts _O-
Ik heb dan ook niet de fout gemaakt om zijn behandelend arts te zijn. Ik heb medelijden met z'n lijdend voorwerp, alhoewel leedvermaeck ook wel aanwezig is.
pi_104909756
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat doet een ezel als een dokter slimmer is dan hemzelf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_104909764
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
pi_104909769
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Je hebt nog nergens gezegd waar je last van hebt. Tot die tijd gooi ik het op zo'n eenzaam figuur die doet alsof ie 10 vormen van kanker heeft om nog een beetje aandacht te krijgen.
Dat heb ik wel, lees maar eventjes terug als je me niet geloofd:

-Auto-immuunziekte (Artritis Psoriatica)
-Psychoses (Psychose NAO; Psychose met intacte realiteitstoetsing)
-Onverklaarbare darm obstipatie, oog-, neus- en keelontstekingen. (Amandelen geknipt zonder diagnose)
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 28 november 2011 @ 02:04:09 #61
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909770
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

SPOILER
:')
pi_104909781
Zitten jullie inmiddels allemaal op Wikipedia?
pi_104909790
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

-Onverklaarbare darm obstipatie, oog-, neus- en keelontstekingen. (Amandelen geknipt zonder diagnose)
Volgens je dokter of volgens jou?

En dan nog geef ik hem gelijk, als ex-havist kan ik nog zien dat daar geen verband tussen zit :')
pi_104909802
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

En dan nog geef ik hem gelijk, als ex-havist kan ik nog zien dat daar geen verband tussen zit :')
Volgens de dokter ofcourse.
pi_104909806
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zitten jullie inmiddels allemaal op Wikipedia?
Volgens mij heb jij daar te lang gezeten. Dat als betrouwbare informatie zien :')
pi_104909818
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Geen verband? Zijn allemaal ontstekingen zonder dat daar een aanleiding toe is geweest (qua virus of iets dergelijks). En een psychose.
pi_104909827
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 02:07 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij daar te lang gezeten. Dat als betrouwbare informatie zien :')
Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....
  maandag 28 november 2011 @ 02:09:31 #68
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909833
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Oooo jongens kijk, er is een derde regeltje bijgekomen met NOG meer triviale onzin waar bijna iedereen wel eens een van heeft ervaren.

Voor zover dit werkelijk je lijstje is (waar ik ernstig aan twijfel, wat je erover zegt klopt namelijk niet); ik kan je wel vertellen dat je in je hersenpan geen gewrichten hebt... of andere organen die door arthritis psoriatica worden aangetast. En voor KNO-aandoeningen als een simpel vernauwinkje van de buisjes van Eustachius krijg je geen MRI scan, zeker niet van je internist. En obstipatieklachten heb je waarschijnlijk van het steeds opkroppen van dit soort onzin om maar aandacht te trekken, of simpelweg dingen in je reet duwen om aandacht te krijgen op de spoedeisende hulp.

Kortom, hou op met de rest van ons op kosten te jagen met je geconfabuleerde onzin. En neem gewoon je antipsychotica weer volgens schema in.
pi_104909834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....
:|W
pi_104909836
Die ninja-edits steeds :')
pi_104909844
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Geen verband? Zijn allemaal ontstekingsklachten zonder dat daar een aanleiding toe is geweest. En een psychose.
De ontstekingen an sich kunnen een verband hebben. Maar echt niet dat dat met die psychoses gepaard gaat, je zegt het zelf al een beetje :') _O-
pi_104909856
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

De ontstekingen an sich kunnen een verband hebben. Maar echt niet dat dat met die psychoses gepaard gaat, je zegt het zeld al een beetje :') _O-
Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.
  maandag 28 november 2011 @ 02:12:22 #73
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909863
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.
Door jou, gelul dus.
pi_104909871
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

computerprobleem zou een prima geaprekspartner voor je zijn.
pi_104909881
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dus wat zeik je nou eigenlijk :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')