abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104999763
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Caland het volgende:

Gaat er eigenlijk niet veel anders aan toe dan hier, op dat o zo inhoudelijke Feyenoord netwerk.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je tussen de "Wijnaldum moet met een dubbele openbeenbreuk terug naar Eindhoven" doorleest, komen daar zowaar Feyenoorders die onderstaande posten en waar inhoudelijk op wordt ingegaan.
Je leest niet.
Dit, dus.
pi_104999769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is je enige argument? Het cynisch fout spellen van een naam, terwijl hij daadwerkelijk een beeld schetst van de wedstrijd? Ga buitenspelen, kleutergezicht.
Kan zien dat jij daar verder nooit komt :') . Je hebt vast goed moeten zoeken naar zo'n inhoudelijke reactie, 90% is daar troll, hier slechts 50% maximaal _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104999822
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die komen in het Feyenoord-topic wel aan bod. Verder valt er gewoon geen klote over te zeggen omdat wij zo wisselvallig spelen als de pleuris.
Als ik het PSV-topic lees denken jullie er precies hetzelfde over. Van extreem denigrerend tot uiterst voorzichtig.
Dus sentimentele "Ik zat met papa in het familievak en toen was ik 'm kwijt" gezwam moet in het Feyenoord-PSV wedstrijdtopic, maar opstellingen en wedstrijdvoorspellingen van de clubs "komen wel in het Feyenoord-topic aan bod."?

Ga eens nadenken.
Dit, dus.
pi_104999860
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kan zien dat jij daar verder nooit komt :') . Je hebt vast goed moeten zoeken naar zo'n inhoudelijke reactie, 90% is daar troll, hier slechts 50% maximaal _O-
Er is maar 1 topic daar over deze wedstrijd, dus dat goed zoeken valt rustig mee. Ben maar niet bang. Het heeft daar hoe dan ook meer inhoud. Maar is er anders verder nog iemand die een sentimenteel verhaal wilt delen?
Dit, dus.
pi_104999888
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus sentimentele "Ik zat met papa in het familievak en toen was ik 'm kwijt" gezwam moet in het Feyenoord-PSV wedstrijdtopic, maar opstellingen en wedstrijdvoorspellingen van de clubs "komen wel in het Feyenoord-topic aan bod."?

Ga eens nadenken.
Als dat tijdens Feyenoord- PSV gebeurde is het een stuk relevevanter dan jouw gezwam over Feyenoord Netwerk.
Wat kan FOK! het nou schelen wat ze daar bediscussiëren?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 november 2011 @ 10:53:24 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104999908
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als dat tijdens Feyenoord- PSV gebeurde is het een stuk relevevanter dan jouw gezwam over Feyenoord Netwerk.
Inderdaad, ik snap echt niet hoe dat niet ontopic is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104999948
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als je een beetje kon lezen zie je dat het topic begint met [zondag 4 december 12:30] en niet over een Uefacup wedstrijd van 10 jaar geleden. Die opstellingen zijn gericht op zondag. Klein verschil maar.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 10:56:43 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105000038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als je een beetje kon lezen zie je dat het topic begint met [zondag 4 december 12:30] en niet over een Uefacup wedstrijd van 10 jaar geleden. Die opstellingen zijn gericht op zondag. Klein verschil maar.
Ach. Beetje herinneringen ophalen aan eerdere edities hoort er ook gewoon bij. Dat doe je op wedstrijddagen toch ook regelmatig bijvoorbeeld als je met je maten voor de wedstrijd een biertje drinkt?

Misschien dat het voor vele PSV'ers wel een vreemde gewaarwording om een wedstrijdverslag te lezen dat niet eens zozeer is gericht is op het voetbal zelf maar meer op alles eromheen. Maar daar kan ik verder niet zo veel mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 30 november 2011 @ 10:58:38 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105000101
Een beetje geschiedenis meepakken is prima maar laat het niet uitdraaien op over en weer getroll. Probeer eens een goede discussie zonder getroll en gebash over en weer.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105000103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gaat over Feyenoord- PSV, en de wedstrijden uit het verleden, de statistieken zijn voor sommige mensen wel degelijk relevant. Als jij de tactiek tot in den treuren wil bespreken kan dat ook. Maar er valt gewoon geen flikker over te zeggen, en dat weet jij ook wel.

Trouwens waar precies poog jij zelf de tactische zaken hier te bespreken dan?? Enige dat je doet is Feyenoord Netwerk ophemelen hier. Snap überhaupt niet wat je hier doet als het daar qua niveau daadwerkelijk zoveel beter is, maar ok....
Groetjes, Ezio.
pi_105000132
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach. Beetje herinneringen ophalen aan eerdere edities hoort er ook gewoon bij. Dat doe je op wedstrijddagen toch ook regelmatig bijvoorbeeld als je met je maten voor de wedstrijd een biertje drinkt?

Misschien dat het voor vele PSV'ers wel een vreemde gewaarwording om een wedstrijdverslag te lezen dat niet eens zozeer is gericht is op het voetbal zelf maar meer op alles eromheen. Maar daar kan ik verder niet zo veel mee.
Als er pagina na pagina inhoudelijk en er komt een anekdote voorbij, 0 kritiek vanuit mij. Als we alleen bij pagina 5 zijn aanbeland en nog steeds niet verder komen dan rare plaatjes en meningen over de ander zijn club waar een peuterspeelzaal nog een puntje aan kan zuigen, dan zet ik er mijn vraagtekens bij.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:01:13 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105000186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een beetje geschiedenis meepakken is prima maar laat het niet uitdraaien op over en weer getroll. Probeer eens een goede discussie zonder getroll en gebash over en weer.
Ja, en verwijder mijn posts eens niet. Gewoon ontopic.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als er pagina na pagina inhoudelijk en er komt een anekdote voorbij, 0 kritiek vanuit mij. Als we alleen bij pagina 5 zijn aanbeland en nog steeds niet verder komen dan rare plaatjes en meningen over de ander zijn club waar een peuterspeelzaal nog een puntje aan kan zuigen, dan zet ik er mijn vraagtekens bij.
Doe dat maar lekker in het FB-topic als je er problemen mee hebt. In dit topic graag over de wedstrijd. Waar dus ook anekdotes bijhoren :W

quote:
k sta op de tribune. Gelegenheidsvak… Vak V is het vandaag. Ik staar voor me uit en denk bij mezelf; dit was het dan weer. Feyenoord heeft nooit geluk en vandaag al helemaal niet. Echt goed zijn ze niet, vooral terughoudend… allebei. In mijn hoofd zie ik de wijzer op een denkbeeldige klok verspringen. Tik-tik-tik. Een overtreding. Van Bommel weer, het hele stadion gaat staan en brult het uit. De zoveelste aanval op Ono die onbestraft blijft, als een gebeten hond hapt het stadion terug. Massaal: MARK – VAN – BOM-MEL BREEK JE BEEN, BREEK JE BEEN! BREEK JE BEEEHEEEHEEEN!

Ondertussen tikt die klok verder en verder. 89e minuut. Niemand verlaat het stadion, Feyenoord dringt aan maar nog altijd zonder resultaat. Aanval op aanval. Tik – tik. 90. 90+1. Aanval op aanval. Een counter. Mis. Dit is gedaan. 90 + 2, een handjevol mensen denkt dat het gedaan is en verlaat de tribune. Een enkeling loopt een hoek van het stadion in en blijft kijken. Tik – tik. Het lijkt voor mij dat Emmerton aan de bal is, of is het Elmander? Shit wat een chaos, het is voor mijn gevoel vlak voor mijn neus en nog haal ik ze niet meer uit elkaar. Hoe dan ook, hij raakt de bal kwijt. FUCK FUCK! KUT FEYEN… hij verovert hem terug, bal op Van Persie… Tik – tik - – tik – - – tik – - – - tik - – - – - tik… tergend langzaam verlaat de bal al krullend zijn voet…

Hij komt hoog voor. Té hoog. Die gaat overal overheen… of toch niet? Als een magiër die zichzelf verrijst stijgt hij op. Een hogere en langere zweeftijd dan alle slamdunks van Micheal Jordan bij elkaar. Ik hoef niet meer op te staan van mijn stoel, het normaal oh-zo rustige Vak V staat al meer dan 10 minuten te trillen van spanning. Net als de rest van De Kuip. Tik – tik – tik… mijn mond valt open, van Hooijdonk rekt zijn nek en maakt zichzelf nog langer naar achteren, zet zich schrap en ramt de bal met zijn voorhoofd. Ik richt mezelf simultaan met de bal op, hoger, hoger. Over één PSV’er. Twee. De derde komt invliegen maar ik zie het al; die is te laat. Nog voor ik de bal in het verlengde van mijn zicht over de achterlijn zie gaan trek ik mijn mond open: JAAAAAAAAAAAAA!!!! 48.000 man haakt in. Een explosie. 90 + 3. Een orgie van geluk. Als de rook van de enkele fakkel is opgetrokken bevind ik mezelf op een totaal andere plek in het vak. Waar het precies is weet ik niet, wie er naast me staat ook niet. Ik ben iedereen kwijt, maar tegelijkertijd zielsgelukkig. Overal zie ik mensen weer de trappen oprennen. Feyenoord leeft nog!!!

Wat volgt is een onwijze verlenging. Een rode kaart voor die paardelul van een Van Bommel. Eindelijk gerechtigheid. Kansen over en weer. PSV krijgt de beste en de meeste kansen. Zelfs op opendoel. Erin gaat hij niet. De goden zijn Feyenoord gunstig gezind vandaag. Zo’n vijf minuten voor het einde weten we het al; dat worden penalties. Al snel besluit de scheidsrechter dat het wellicht handig is als ze niet bij de Noordzijde worden genomen. Een fluitconcert harder dan ooit, al snel veranderd het in Hand in Hand Kameraden. De gehele Kuip staat inmiddels op zijn stoel. De Feyenoorders ogen dapper en zeker. De ene na de andere bal gaat erin, zo ook bij PSV. Dan komt Van Bommel aan de beurt, maar die mag lekker niet. Gachokidze neemt zijn plaats in. Aanloop. Zoetebier! Ha, dat is de bal die ertoe gaat doen. In het rood/wit mogen Bosvelt en Van Hooijdonk nog, zekerheidjes… Alhoewel. Ook Van Hooijdonk hebben we wel eens zien missen. Kezman neemt de laatste voor PSV. Raak. Dan komt die lange weer. Zelfverzekerd loopt hij stap voor stap richting het strafschopgebied. De Kuip richt zich weer op, golvende handjes over alle vakken… langzaam komt het opzetten: Sterk in Rotterdam… STERK IN NEDERLAND! NIEEEEEETS IS STERKER DAN DAT ENE WOOOOOOOORD! FEEEEEEEEYEEEEEEEENOOOOOOOOORD!!!!! MIJN FEYENOOOOOORD!!!!…….. ———- plof ——- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Waarom ik hier ineens aan moet denken? Zojuist kwam ik een filmpje tegen dat Feyenoord op internet heeft geknald. Ongecensureerd. Een filmpje zonder die suffe commentators met hun nietszeggende teksten, maar mét uitsluitend en alleen de stadiongeluiden. Had ik toch maar mooi even drie-dubbel-dik kippenvel… Mijn Feyenoord. Ook al is het alweer 10 jaar geleden dat we die wedstrijd mochten spelen, het lijkt en voelt als de dag van gisteren. Elk detail. Elk geluid. Elk gevoel… toen Mijn Feyenoord nog Mijn Feyenoord was… 10 jaar geleden… immer trots!
Prachtig verhaal over dezelfde editie als waar ik het over had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105000199
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het gaat over Feyenoord- PSV, en de wedstrijden uit het verleden, de statistieken zijn voor sommige mensen wel degelijk relevant. Als jij de tactiek tot in den treuren wil bespreken kan dat ook. Maar er valt gewoon geen flikker over te zeggen, en dat weet jij ook wel.

Trouwens waar precies poog jij zelf de tactische zaken hier te bespreken dan?? Enige dat je doet is Feyenoord Netwerk ophemelen hier. Snap überhaupt niet wat je hier doet als het daar qua niveau daadwerkelijk zoveel beter is, maar ok....
Ophemelen? Tactische zaken bespreken? Heb je nog meer overdrijvingen of was dit het wel? Het enige wat ik aangeef is dat er op het Netwerk van Feyenoord tenminste nog eens een opstelling voorbij komt en de visie hoe Cabral een back het beste kan doldraaien "want die back kan in mijn ogen slecht.... zie dit en dit voorbeeld."

Maar als jij liever zwarte pieten plaatjes en aanstekers post, van mij mag het hoor?
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:02:53 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105000239
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ophemelen? Tactische zaken bespreken? Heb je nog meer overdrijvingen of was dit het wel? Het enige wat ik aangeef is dat er op het Netwerk van Feyenoord tenminste nog eens een opstelling voorbij komt en de visie hoe Cabral een back het beste kan doldraaien "want die back kan in mijn ogen slecht.... zie dit en dit voorbeeld."

Maar als jij liever zwarte pieten plaatjes en aanstekers post, van mij mag het hoor?
Die zijn gewoon weggehaald man. Wat loop je nou te janken.
Maak lekker een account aan op FN als het daar zo geweldig is, en blijf er hangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105000252
quote:
15s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Caland het volgende:

Doe dat maar lekker in het FB-topic als je er problemen mee hebt. In dit topic graag over de wedstrijd. Waar dus ook anekdotes bijhoren :W

OOK anekdotes? Naast rare plaatjes en de wedstrijd wie de grappiste naam voor Wijnaldum kan verzinnen? Kleuterklasje.
Dit, dus.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:03:53 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105000274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

OOK anekdotes? Naast rare plaatjes en de wedstrijd wie de grappiste naam voor Wijnaldum kan verzinnen? Kleuterklasje.
[FAQ en FB] #110 - Kommer en kwel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105000299
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niemand geeft ene neuk wat ze daar bespreken kerel.
Ga jij nou maar gewoon je eigen tactische analyse posten in plaats van dom te trollen, dan hebben we meteen wat om inhoudelijk over te discussiëren ook. Jij blij wij blij en de modjes blij ^O^

En die aanstekers en pietjes hadden wat mij betreft ook wel weggemogen. Kwamen trouwens ook van iemand die voor AZ is, dus helemaal geen Feyenoorder.

Beetje een jankerd ben je.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:04:55 #218
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105000306
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die heb ik verwijderd. Mochten we iets over het hoofd zien maak dan een TR of meld het in het FB topic.

Nu weer on-topic.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105000413
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niemand geeft ene neuk wat ze daar bespreken kerel.
Ga jij nou maar gewoon je eigen tactische analyse posten in plaats van dom te trollen, dan hebben we meteen wat om inhoudelijk over te discussiëren ook. Jij blij wij blij en de modjes blij ^O^

En die aanstekers en pietjes hadden wat mij betreft ook wel weggemogen. Kwamen trouwens ook van iemand die voor AZ is, dus helemaal geen Feyenoorder.

Beetje een jankerd ben je.
Buiten die plaatjes is het ook niet inhoudelijk, hoor. Maar het is niet zo dat mijn hartslag enigszins versnelt omdat een topic op internet me niet aanstaat, ik stel alleen maar voor hoe het ook kan ipv de inhoud tot nu toe. Ik heb het idee dat je je druk begint te maken, en daar is internet niet voor bedoeld. Rustig aan, lekker plaatjes posten, lees ik eroverheen, gooit Caland er nog een jankverhaal tussendoor en zijn we allemaal tevreden w/
Dit, dus.
pi_105000511
Opstellingen zijn trouwens wel bekend. Mulder op goal. Schaken op rechts, Cabral vermoedelijk/hopelijk op links. De Vrij (als die weer fit is) centrum samen met Vlaar, Leerdam op RB, de LB is voor Indi en Clasie en El Ahmadi centraal . Guidetti in de punt.

Alternatief kan zijn Schaken weer vanaf rechts en dan Cissé vanaf links en dan Cabral wissel net als tegen RKC.

En jullie? Nog blessuregevallen of twijfelgevalen? Wie keept?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:18:37 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105000702
Ik zou Cissé lekker op Manolev zitten, die weet zich geen raad met dergelijke tegenstanders.
Op rechts dan Cabral, dan dwing je die Willems om met zijn verkeerde been te verdedigen. Ventje is 17 ofzo, speelt voor het eerst in een groot stadion waar een lekker vijandig sfeertje heerst. Schaken is zó makkelijk te verdedigen :')

Wijnaldum zorgen wij wel voor, Guidetti wel voor Vetje Bouma en die andere koekebakkert. Een Bakkal die tot op het bot gemotiveerd is en altijd boven zichzelf uitstijgt in toppers. Ik zeg doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105000785
En dan zegt die lul niks meer _O-
Groetjes, Ezio.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:34:08 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105001236
Anekdote dan maar weer.

Mooi geschrevenn stukje van Mossou van vorig jaar. Zondag weer zo'n sfeertje en we maken wel kans denk ik. Hopelijk hebben de PSV-ers een leuke actie voor Wijnaldum om de boel helemaal op scherp te zetten.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105001621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
En dan zegt die lul niks meer _O-
Ik moest even aan de studie, maar ik zie dat we inhoudelijk worden. Kijk aan, ik ga het even doorlezen.
Dit, dus.
pi_105001763
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Anekdote dan maar weer.

Mooi geschrevenn stukje van Mossou van vorig jaar. Zondag weer zo'n sfeertje en we maken wel kans denk ik. Hopelijk hebben de PSV-ers een leuke actie voor Wijnaldum om de boel helemaal op scherp te zetten.

[ afbeelding ]
Mooi stuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')