Jepquote:
Az ja. Of wou je serieus beweren dat je Ajax nog eens kans geeft?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef Rickazio het volgende:
Wellicht heeft PSV die punten nodig om kampioen te kunnen worden ipv een club uit Noord-Holland?
En dan lachen om het PSV bus filmpjequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:38 schreef Caland het volgende:
En als we dan toch filmpjes aan het posten zijn.
Tot ongeveer een half uur na de wedstrijd
Ik zie hier maar weinig 11-jarige puistenkoppies met hun schoenen uitquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan lachen om het PSV bus filmpjeBeetje hypocriet vind je niet?
Ik zeg ook niet dat hun geen mongolen zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hier maar weinig 11-jarige puistenkoppies met hun schoenen uit
Ok. Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hun geen mongolen zijn![]()
Maar dat de kaalkoppies in de Kuip staan te hakken past ook wel in dezelfde categorie.
Wat een uitshirt toenquote:
Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan op het Feyenoord Netwerk beter terecht voor inhoudelijke gesprekken over de wedstrijd van zondag.
Als je tussen de "Wijnaldum moet met een dubbele openbeenbreuk terug naar Eindhoven" doorleest, komen daar zowaar Feyenoorders die onderstaande posten en waar inhoudelijk op wordt ingegaan.quote:
Dit heb ik jou nog niet zien doen, dus als je echt zo hand-in-hand bent als je beweert, dan volg het voorbeeld van je mede Feyenoorders en volg hun voorbeeld door enigszins inhoudelijk te posten, en laat dat sentimentele gezwats over je vader terugzoeken in het Feyenoord topic achter.quote:......................Mulder........................
Leerdam.........Vlaar........Martins Indi......Nelom
(mertens)________(matavz)______(labyad)
..............El Ahmadi.................Clasie.............
________(toivonen)_______(kwalnaldum)_____
..............................Bakkal........................
______________(strootman)___________
Schaken.............Guidetti......................Cabral
(willems)_______(bouma)____(derijck)____(manolev)
___________________(isaksson)__________
Tja, je hebt Feyenoord Netwerk supporters (Eredivisie Live kijkers) en Feyenoord supporters (die in de Kuip). Het is maar wat je liever hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef Buitendam het volgende:
Dit heb ik jou nog niet zien doen, dus als je echt zo hand-in-hand bent als je beweert, dan volg het voorbeeld van je mede Feyenoorders en volg hun voorbeeld door enigszins inhoudelijk te posten, en laat dat sentimentele gezwats over je vader terugzoeken in het Feyenoord topic achter.
Ik heb een ander idee. Als je wat te melden hebt over Feyenoord-PSV (dat wil zeggen opstellingen, zwaktepunten bij de clubs etc.) ga ik graag met je in discussie. Jankverhalen over het familievak met je broer en vader zou ik liever in het Feyenoord topic zien, dan hoef ik er ook niet overheen te lezen en kan je daar lekker sentimentele Kuippraat houden. En neem je vriendjes die zwarte pieten + aanstekerplaatjes posten anders lekker mee?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb daar helemaal geen behoefte aan man.
Als het je niet aanstaat lees je er maar lekker overheen of rot je gewoon op. Ontopic is het namelijk wel.
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb een ander idee. Als je wat te melden hebt over Feyenoord-PSV (dat wil zeggen opstellingen, zwaktepunten bij de clubs etc.) ga ik graag met je in discussie. Jankverhalen over het familievak met je broer en vader zou ik liever in het Feyenoord topic zien, dan hoef ik er ook niet overheen te lezen en kan je daar lekker sentimentele Kuippraat houden. En neem je vriendjes die zwarte pieten + aanstekerplaatjes posten anders lekker mee?
Ze gaan inhoudelijk in op opstellingen en beargumenteerde wedstrijdvoorspellingen. Zou jij als mod toch meer moeten waarderen dan zwarte pieten plaatjes + aanstekers.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, je hebt Feyenoord Netwerk supporters (Eredivisie Live kijkers) en Feyenoord supporters (die in de Kuip). Het is maar wat je liever hebt.
Ik ben niet verrast. Enig niveau is velen van de Feyenoorders hier vreemd. Liever Wijnaldum moet dood + aanstekerplaatjes dan opstellingen en zwaktepunten doornemen.quote:
Dat is je enige argument? Het cynisch fout spellen van een naam, terwijl hij daadwerkelijk een beeld schetst van de wedstrijd? Ga buitenspelen, kleutergezicht.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kwalnaldum
Lekker inhoudelijk man
quote:Heel die boerengemeenschap uit Eindhoven moeten ze met wortel en tak uitroeien.
De enige die plezier beleven zijn de treurige gevallen uit Eindhoven en omstreken. Verder heeft PSV maar heel weinig supporters buiten het achtergebleven boerenland.
Gaat er eigenlijk niet veel anders aan toe dan hier, op dat o zo inhoudelijke Feyenoord netwerk.quote:Die campus ligt toch helemaal aan de buitenkant? Ergens ingeklemd tussen snelwegen. Nauwelijks representatief voor Eindhoven.
Toevallig kom ik daar de laatste tijd regelmatig langs gezien mijn werkzaamheden in het voor jou vast niet onbekende Valkenswaard. Temidden der boeren. Het zit er vol mee hier.
P$V is en blijft een kantine- en/of fabrieksploeg. Opgericht ten behoeve van het personeel. Tot in de jaren '20 moest je in dienst zijn van Philips om daar te mogen spelen. Voor zover een antwoord op een weggehaalde posting van jou.
Ik heb helemaal niets met jouw club. De laatste tijd alleen maar een enorme aversie die gevoed is door de in mijn ogen uiterst laakbare grondtransactie.
Ik zou er ook nooit trots op kunnen zijn. Een kale, nietszeggende en anonieme club. Met gekochte successen en een publiek dat nog te stil is om in een bioscoop plaats te nemen.
Die komen in het Feyenoord-topic wel aan bod. Verder valt er gewoon geen klote over te zeggen omdat wij zo wisselvallig spelen als de pleuris.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet verrast. Enig niveau is velen van de Feyenoorders hier vreemd. Liever Wijnaldum moet dood + aanstekerplaatjes dan opstellingen en zwaktepunten doornemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |