Nog genoeg uit de nieuwe tijdquote:Op maandag 28 november 2011 12:52 schreef hornage het volgende:
puuuuu, al die jaren 80 films van hem
Die staan allemaal wel op mijn tosee list, maar nog niet gezien dus
Inderdaad... kost wel veel tijd zoietsquote:
Dus je komt tóch naar de meet?quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef wyccie het volgende:
Jongens, is dit nou hét Munchkin-spel?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)tml#product_overview
Mijn broertje van 14 heeft een Gameboy color, Gameboy advance, Nintendo 64 (die ik heb geconfisceerd), Gamecube, Wii en een PS3quote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)006579115/index.html
http://kind-baby.marktpla(...)izenmepper-spel.html
Jeugdsentiment.![]()
Ik had ook een spel waarbij je met een plastic big een soort van shuttle over een net heen moest blazen.
Verder ook Pim Pam Pet, Scrabble, Triviant. En een Game Boy.
Best verwend nu ik zo terugdenk. Ik altijd maar denken dat ik zielig was omdat we nooit aan Sinterklaas en verjaardagen deden.
Lijkt wel mijn broertje maar die is 7quote:Op maandag 28 november 2011 23:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mijn broertje van 14 heeft een Gameboy color, Gameboy advance, Nintendo 64 (die ik heb geconfisceerd), Gamecube, Wii en een PS3.
En toen je 13/14 was ging je helemaal los?quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef wyccie het volgende:
Toen ik 13/14 12 was vermaakten we ons nog met die strijkkralen en Schilderen met nummers.
Goed om te lezen dat A Separation je beviel. Wel is het een slecht teken dat jouw twee beste films van het jaar niet hoger dan een 8.0 komen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
Zo, Drive en A Separation ook maar eens gezien. De twee beste films van het jaar tot nu toe voor mij (7.8 en 8.0). Blij dat ik toch nog wat als 'favorite' op iCM kan noemen van dit jaar.
Het geweld was inderdaad niet echt serieus te nemen. De muziek was dan weer wel piekfijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik vond Drive eigenlijk weinig aan, de extreem gewelddadige scènes zorgden voor meer gelach in de zaal dan denk ik de bedoeling was.
Tja, ik vond het een erg matig jaar helaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat A Separation je beviel. Wel is het een slecht teken dat jouw twee beste films van het jaar niet hoger dan een 8.0 komen.
Dacht dat hij vooral van tv-series was. Nooit geweten dat er een film van bestond.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie kennen de He-Man film niet? Dat geloof ik niet
Als begin 1980er? hoor je beter te wetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dacht dat hij vooral van tv-series was. Nooit geweten dat er een film van bestond.
Ik heb He-Man compleet gemist in mijn jeugd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als begin 1980er? hoor je beter te weten
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb He-Man compleet gemist in mijn jeugd.
Ik ben er maar wat blij mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als begin 1980er? hoor je beter te weten
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb He-Man compleet gemist in mijn jeugd.
Mijn homoseksuele gevoelens komt dus door He-Manquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:08 schreef Asap het volgende:
Wel een beetje aparte vent... Roze strak jasje, paarse legging, wollen onderbroek
Maf kapsel, witte bontlaarsen? etc![]()
[ afbeelding ]
Ik vroeger ook altijd maar denken dat zijn outfit en kapsel hip warenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn homoseksuele gevoelens komt dus door He-Man
Ik ken alleen deze:quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik sliep zelfs onder een He-Man dekbedovertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |