abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104916529
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER: Dark Brotherhood
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_104916566
Edit: al gevonden
  maandag 28 november 2011 @ 12:00:06 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104916640
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen ;). (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104916641
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Nouja het was toch leuk geweest als het een bepaalde wending aan het conflict gaf :P Niet van doorslaggevende waarde, je had het dan nog steeds moeten uitvechten...
pi_104916800
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen ;). (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Omdat ze mijn house carl is natuurlijk! O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_104916811
quote:
Lydia is gewoon de eerste die op je pad komt en uit gemak laten mensen het zo.
Maar dat klinkt als een bug, die ze vast wel gaan fixen.
pi_104916878
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef STING het volgende:

[..]

Lydia is gewoon de eerste die op je pad komt en uit gemak laten mensen het zo.
Maar dat klinkt als een bug, die ze vast wel gaan fixen.
Ik betwijfel of zoiets erg hoog op het lijstje staat. TES games hebben altijd wel van dat soort 'halve exploits' waarmee je snel kan levelen. Je kan ook Lydia helemaal aftuigen en healen om veilig te levelen bijvoorbeeld. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_104917021
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik betwijfel of zoiets erg hoog op het lijstje staat. TES games hebben altijd wel van dat soort 'halve exploits' waarmee je snel kan levelen. Je kan ook Lydia helemaal aftuigen en healen om veilig te levelen bijvoorbeeld. :')
Ik maak bewust nooit gebruik van exploits/cheats, verkort voor mij alleen maar de speelbaarheid.
  maandag 28 november 2011 @ 12:20:45 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_104917348
quote:
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.

En ik gebruik liever ook geen exploits (tenzij ik doodga en ergens spawn tussen dertig vijanden, dan gebruik ik elk glitchje en AI foutje om daar vandaan te komen), ik zie levelen meer als reflectie van wat mijn karakter gedaan heeft, dan doel in zichzelf. Overigens niets ten nadele van mensen die OCD alles moeten maxen, dat is ook een manier om het te spelen, maar mij zeggen die cijfertjes niet zoveel. Ik heb ook helemaal niks met Xbox Achievements bijvoorbeeld. Meer probeer ik te achterhalen hoe de game designer het bedoeld heeft, en zo een beetje de game te spelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104917512
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zie ik niet aangezien ze een steel plated helm over haar gok heeft!
pi_104917556
Achievements is idd ook iets wat totaal doorgeschoten is imho. Vraag me serieus af of het grote deel van de gamers daar nu echt op zit te wachten.
pi_104917615
Sowieso niet, maar ik vind alle archievements dan ook kut. Afvalproduct van de degeneratie van videogames.
Conscience do cost.
  maandag 28 november 2011 @ 13:04:38 #113
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104918827
Ben level 4 met mijn `battlemage` maar heb net een nieuwe game gestart om een sneak archer type te maken.
pi_104919181
Dit soort spellen begin ik ook vaak opnieuw; maar ik schaar me dit keer achter Speknek; gewoon lekker doorgaan met de keuzes die ik maak. Ik ben een soort van battlemage aan het worden denk ik, maar het kan nog steeds alle kanten op gaan. Vind het wel leuk zo.

Juist als ik vaak opnieuw begin, haak ik vaak ergens halverwege af bij dit soort spellen...
pi_104919379
Man man man ik moet nu bij de dark brotherhood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 november 2011 @ 13:22:24 #116
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_104919387
Klopt maar ik denk je beter in het begin kan bekijken welke van de 2 je verder gaat spelen dan dat je denkt bij level 16 umm kut, ik was toch liever archer ipv mage
pi_104919504
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel zin in een zwaard nu langzamerhand (level 9) maar kom nergens een zwaard tegen die in de buurt komt van mijn hamer qua kracht. Alleen dat ding is fucking traag.
Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104919551
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.
Volgens mij zijn ze allemaal redelijk gelijk qua dps. Van elke gelijke set (steel, iron etc) zijn alle dpsen ongeveer hetzelfde.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  maandag 28 november 2011 @ 13:27:21 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104919554
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef speknek het volgende:

[..]

En ik gebruik liever ook geen exploits (tenzij ik doodga en ergens spawn tussen dertig vijanden, dan gebruik ik elk glitchje en AI foutje om daar vandaan te komen), ik zie levelen meer als reflectie van wat mijn karakter gedaan heeft, dan doel in zichzelf. Overigens niets ten nadele van mensen die OCD alles moeten maxen, dat is ook een manier om het te spelen, maar mij zeggen die cijfertjes niet zoveel. Ik heb ook helemaal niks met Xbox Achievements bijvoorbeeld. Meer probeer ik te achterhalen hoe de game designer het bedoeld heeft, en zo een beetje de game te spelen.
Dat is geen exploit, het is volkomen logisch dat vrienden je gratis training geven ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104919604
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef internal het volgende:

Volgens mij zijn ze allemaal redelijk gelijk qua dps. Van elke gelijke set (steel, iron etc) zijn alle dpsen ongeveer hetzelfde.
:Y Volgens mij kan je dus gewoon heel goed dat wapen kiezen wat je het beste bij je playstyle vindt passen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104919684
Pffff, ik loop nu al uren rond in "Btardamz" oid, komt geen eind aan :')
pi_104919706
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Volgens mij kan je dus gewoon heel goed dat wapen kiezen wat je het beste bij je playstyle vindt passen.
Langzame two handed warhammers _O_
pi_104919827
Ik gebruik eigenlijk zelden een wapen, doe bijna alles met spells en shouts :P Voor het geval dat heb ik altijd wel zon brandend greatsword bij me, is die dan ook sneller dan zon axe :?
pi_104919921
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik gebruik eigenlijk zelden een wapen, doe bijna alles met spells en shouts :P Voor het geval dat heb ik altijd wel zon brandend greatsword bij me, is die dan ook sneller dan zon axe :?
Ja, zwaarden zijn de op één na snelste wapens, daggers zijn nog sneller.

Edit: Greatswords zijn volgens mij two handed wapens, dus dan heb je ook nog alle one handed wapens die sneller zijn :P En daarvan zijn de daggers het snelst.
  maandag 28 november 2011 @ 13:44:16 #125
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_104920123
Iemand die ps3 patch al gecheckt die de lag op zou moeten lossen?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')