quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Nouja het was toch leuk geweest als het een bepaalde wending aan het conflict gafquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Omdat ze mijn house carl is natuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen. (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Lydia is gewoon de eerste die op je pad komt en uit gemak laten mensen het zo.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen. (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Ik betwijfel of zoiets erg hoog op het lijstje staat. TES games hebben altijd wel van dat soort 'halve exploits' waarmee je snel kan levelen. Je kan ook Lydia helemaal aftuigen en healen om veilig te levelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Lydia is gewoon de eerste die op je pad komt en uit gemak laten mensen het zo.
Maar dat klinkt als een bug, die ze vast wel gaan fixen.
Ik maak bewust nooit gebruik van exploits/cheats, verkort voor mij alleen maar de speelbaarheid.quote:Op maandag 28 november 2011 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zoiets erg hoog op het lijstje staat. TES games hebben altijd wel van dat soort 'halve exploits' waarmee je snel kan levelen. Je kan ook Lydia helemaal aftuigen en healen om veilig te levelen bijvoorbeeld.
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.quote:Op maandag 28 november 2011 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Dat zie ik niet aangezien ze een steel plated helm over haar gok heeft!quote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel zin in een zwaard nu langzamerhand (level 9) maar kom nergens een zwaard tegen die in de buurt komt van mijn hamer qua kracht. Alleen dat ding is fucking traag.
Volgens mij zijn ze allemaal redelijk gelijk qua dps. Van elke gelijke set (steel, iron etc) zijn alle dpsen ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel eens van dps gehoord? Damage per second? Het lijkt of je zwaard minder damage doet, maar omdat je er sneller en dus vaker mee slaat dan met bijv een mace heb je grote kans dat je er ook juist méér dmg mee doet.
Dat is geen exploit, het is volkomen logisch dat vrienden je gratis training gevenquote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ze het knapst is, yes I'm pathetic like that.
En ik gebruik liever ook geen exploits (tenzij ik doodga en ergens spawn tussen dertig vijanden, dan gebruik ik elk glitchje en AI foutje om daar vandaan te komen), ik zie levelen meer als reflectie van wat mijn karakter gedaan heeft, dan doel in zichzelf. Overigens niets ten nadele van mensen die OCD alles moeten maxen, dat is ook een manier om het te spelen, maar mij zeggen die cijfertjes niet zoveel. Ik heb ook helemaal niks met Xbox Achievements bijvoorbeeld. Meer probeer ik te achterhalen hoe de game designer het bedoeld heeft, en zo een beetje de game te spelen.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef internal het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal redelijk gelijk qua dps. Van elke gelijke set (steel, iron etc) zijn alle dpsen ongeveer hetzelfde.
Langzame two handed warhammersquote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]Volgens mij kan je dus gewoon heel goed dat wapen kiezen wat je het beste bij je playstyle vindt passen.
Ja, zwaarden zijn de op één na snelste wapens, daggers zijn nog sneller.quote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik gebruik eigenlijk zelden een wapen, doe bijna alles met spells en shoutsVoor het geval dat heb ik altijd wel zon brandend greatsword bij me, is die dan ook sneller dan zon axe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |