abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104912344
Thalmar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dual wield Elven mace ziet er echt gruwelijk bruut uit O+

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjapoela op 28-11-2011 09:19:41 ]
  maandag 28 november 2011 @ 09:17:29 #54
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104912411
quote:
3s.gif Op maandag 28 november 2011 08:29 schreef Rikketik het volgende:

[..]

:Y

Was jij dat trouwens die in het vorige topic iets vroeg over in- en uitzoomen? Ik weet niet of je het nog gelezen had, maar op de consoles kun je het rechterpookje (R3 op de PS3) ingedrukt houden en dan met het linkerpookje (L3) in- en uitzoomen.
Dit wist ik ook nog niet tot die post van gister. _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104912504
Heeft iemand hier Azura's star al? Ik heb hem laten verbouwen tot een eeuwige black soul gem, heel erg handig.
  maandag 28 november 2011 @ 09:24:34 #56
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104912557
Ik heb wel zin in een zwaard nu langzamerhand (level 9) maar kom nergens een zwaard tegen die in de buurt komt van mijn hamer qua kracht. Alleen dat ding is fucking traag.
pi_104912606
Main story uitgespeeld op een char. Wat vet was dat O+

Edit: En ik ben nu ook een Nord begonnen die uitsluitend met two handed weapons vecht. Wat is dat belachelijk sterk in het begin zeg :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_104912720
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel zin in een zwaard nu langzamerhand (level 9) maar kom nergens een zwaard tegen die in de buurt komt van mijn hamer qua kracht. Alleen dat ding is fucking traag.
Mace is het sterkst, maar het traagst. Hamer zit daar tussenin, en zwaard is het zwakst maar wel het snelst. Geloof ik.
pi_104912760
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1598

Enhanced distant terrain.

Aanrader. Zeker als je de FXAA mod (of een variant daarop) gebruikt.

Gen performancehit! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 28 november 2011 @ 09:33:37 #60
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104912761
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Mace is het sterkst, maar het traagst. Hamer zit daar tussenin, en zwaard is het zwakst maar wel het snelst. Geloof ik.
Klopt, maar ik kan tot nu toe nergens zwaarden vinden die ook maar enigszins in de buurt komen van mijn hamer. :')
pi_104912769
Ow en de screens die erbij staan laten het verschil imo niet echt goed zien ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104912771
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

mace/hamer zijn het sterkst en traagst. Daarna komen bijlen en daarna zwaarden. Voor zover ik weet :P
pi_104913029
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
Btw, hoe doe je die slowmotion kills eigenlijk ? Of zijn die gewoon random ? Het ziet er nl. wel cool uit.
Er zit wel een bepaalde timing in. Maar ze gebeuren bij mij vaker random dan bedoeld :')
pi_104913145
Wat zijn nou de mods die ik echt moet hebben? Er is geloof ik ook een mod die het ram gebruik uitbreid?
pi_104913274
Pff al twee weken niet meer kunnen spelen... Binnenkort maar weer eens helemaal overnieuw beginnen maar..
pi_104913316
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef vosss het volgende:

Gen performancehit! _O_
Ik gebruik nu verschillende mods door elkaar heen, kan dit problemen opleveren? Zoals ook die HD textures mod, die is nog niet compleet, kan ik die later overschrijven of wat?

Skyrim is de eerste game waar ik mods gebruik, vandaar ;)
pi_104913368
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef internal het volgende:

[..]

mace/hamer zijn het sterkst en traagst. Daarna komen bijlen en daarna zwaarden. Voor zover ik weet :P
Ja dit was het. Ben zelf een mage dus heb er niet veel ervaring mee
  maandag 28 november 2011 @ 10:06:00 #68
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104913409
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef Spaulding het volgende:
Pff al twee weken niet meer kunnen spelen... Binnenkort maar weer eens helemaal overnieuw beginnen maar..
Succes. :')

Ik heb bij dit soort spellen altijd dat ik heel veel spel, dan even niet en dan ben ik echt helemaal uit mijn ritme.. Ik vind overnieuw beginnen echt niks aan.
pi_104913631
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Succes. :')

Ik heb bij dit soort spellen altijd dat ik heel veel spel, dan even niet en dan ben ik echt helemaal uit mijn ritme.. Ik vind overnieuw beginnen echt niks aan.
Juist omdat ik al een tijd niet gespeeld heb wil ik eigenlijk weer overnieuw beginnen want zoals je al zegt, ik ben even helemaal 'eruit' met dit character. Dus vandaar maar een nieuwe ~:) .

Zal overigens gewoon weer een Woodelf worden, die zien er toch het leukst uit :') .
  maandag 28 november 2011 @ 10:19:34 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104913731
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef vosss het volgende:

Gen performancehit! _O_
Ik zie het verschil niet goed, maar bedenk goed dat als je op de veluwe bent dat je dan ook niet zo ver nog zoveel detail ziet ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104913891
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet goed, maar bedenk goed dat als je op de veluwe bent dat je dan ook niet zo ver nog zoveel detail ziet ;).
Skyrim >> Real life :o
pi_104913927
Ik heb trouwens een dolk, met 25% kans op een critical hit. Hoe moet ik dit zien? 25% kans op een hit die instant killed? Werkt dit bijv. ook bij die fucking frosttrols of draken?
pi_104913991
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:28 schreef forumnerd het volgende:
Ik heb trouwens een dolk, met 25% kans op een critical hit. Hoe moet ik dit zien? 25% kans op een hit die instant killed? Werkt dit bijv. ook bij die fucking frosttrols of draken?
Critical hit is geloof ik alleen extra schade ;)

En het werkt ook bij trolls en draken.
  maandag 28 november 2011 @ 10:42:42 #74
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_104914266
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik kan de normale wel gebruiken om mee te enchanten.

En een grand soul in een grand soulgem is even sterk als een black soulgem.
Als ik een black soulgem gebruik tijdens enchanten krijg ik er echt meer charges uit dan een grand grand hoor.

Vaag, De wiki geeft jou weer gelijk.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_104914274
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Critical hit is geloof ik alleen extra schade ;)

En het werkt ook bij trolls en draken.
Ohja natuurlijk, bij pokemon hoefde een critical hit ook niet meteen te betekenen dat de tegenstander in een keer verslagen was :P
pi_104914478
Net een of andere gast 25 betaald om een liedje te zingen:

"There comes the dragonborn" ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl

Lekker dansen!
pi_104914554
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef forumnerd het volgende:
Net een of andere gast 25 betaald om een liedje te zingen:

"There comes the dragonborn" ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl

Lekker dansen!
Kun je met control dansen? :o Ik speel nl. met controller..
  maandag 28 november 2011 @ 10:59:41 #78
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_104914676
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Kun je met control dansen? :o Ik speel nl. met controller..
Control is sneaken volgens mij. Dus eigenlijk is het niet dansen wat forumnerd deed, maar teabaggen. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 28 november 2011 @ 11:02:14 #79
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_104914752
Kan je sowieso niet dansen? Opzich zou dat wel prachtig zijn, als je net zoals bij Fable te pas en te onpas kan gaan dansen :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_104914878
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:58 schreef NDAsilenced het volgende:
100 manieren om dood te gaan in Skyrim, leuk!

Die battle tussen Mammoet, Centurion & Draak :D _O-

En die giant bunny! Die wil ik ook :o
pi_104914935
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Control is sneaken volgens mij. Dus eigenlijk is het niet dansen wat forumnerd deed, maar teabaggen. :7
Oooo, ik teabag Lydia altijd als ze weer eens niet snel genoeg is :P
pi_104914966
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 11:08 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Oooo, ik teabag Lydia altijd als ze weer eens niet snel genoeg is :P
I am sworn to carry your burdens *zucht*
pi_104915134
quote:
18s.gif Op maandag 28 november 2011 11:09 schreef STING het volgende:

[..]

I am sworn to carry your burdens *zucht*
Idd _O-

Kan iemand mij vertellen wat ik mis bij: "Did they stole your sweetroll"? Ik snap de 'grap' niet... :@
  maandag 28 november 2011 @ 11:17:35 #84
171357 Rikketik
pi_104915209
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Idd _O-

Kan iemand mij vertellen wat ik mis bij: "Did they stole your sweetroll"? Ik snap de 'grap' niet... :@
Is volgens mij afkomstig uit Morrowind, waarin je in het begin, om je class te bepalen, een aantal vragen kon beantwoorden. Één van die vragen was wat je zou doen als je sweetroll gestolen werd, of iets in die trant.

Misschien dat het naar iets heel anders verwijst hoor, maar daar herkende ik het van.

-Edit-
En het gaat natuurlijk om een sweetroll; een veredelde donut. Niet iets waar je voor naar de guards loopt als het gestolen wordt. (Terwijl de guards je wel ter plekke doodslaan als JIJ de sweetroll jat. :'))
pi_104915543
Vandaar :P Ik ben al wel een paar keer een sweetroll tegengekomen, maar legde de link niet. En morrowind heb ik niet gespeeld :{

Ik ben een Elder Scrolls newbie...
pi_104915688
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Sjapoela het volgende:
Vandaar :P Ik ben al wel een paar keer een sweetroll tegengekomen, maar legde de link niet. En morrowind heb ik niet gespeeld :{

Ik ben een Elder Scrolls newbie...
Ach het is een uitdrukking die je ook zou kunnen horen als je een politie agent aanspreekt op stad. (Zij het dan in het Nederlands :P) Heeft niet veel met TES te maken verder.
pi_104915836
Geniale quest van de darkbrotherhood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 november 2011 @ 11:36:24 #88
8369 speknek
Another day another slay
pi_104915865
Alhoewel je je af kunt vragen of Skyrim wel echt een RPG is en niet meer een soort sandbox, zal ik niet gauw opnieuw beginnen. Leven met de consequenties van je acties is juist waar RPGs om draaien. Ik heb nu 3000 bounty in Windhelm, en heb maar besloten een keer niet een oude save te laden. Daarnaast maak je toch altijd de keuzes die het meest bij je passen of het interessantst lijken, dus dan eens iets anders doen wordt alleen maar minder echt.

(OT ik wou voordat ME3 uitkwam de eerdere MEs nog een keer helemaal uitspelen om weer in het verhaal te komen, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer het me tegenstaat. Mijn huidige Shepard is de enige echte Shepard, de rest hooguit een slap aftreksel. Enige nadeel is dat Mordin dood is)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104915982
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef speknek het volgende:
Alhoewel je je af kunt vragen of Skyrim wel echt een RPG is en niet meer een soort sandbox, zal ik niet gauw opnieuw beginnen. Leven met de consequenties van je acties is juist waar RPGs om draaien. Ik heb nu 3000 bounty in Windhelm, en heb maar besloten een keer niet een oude save te laden. Daarnaast maak je toch altijd de keuzes die het meest bij je passen of het interessantst lijken, dus dan eens iets anders doen wordt alleen maar minder echt.

(OT ik wou voordat ME3 uitkwam de eerdere MEs nog een keer helemaal uitspelen om weer in het verhaal te komen, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer het me tegenstaat. Mijn huidige Shepard is de enige echte Shepard, de rest hooguit een slap aftreksel. Enige nadeel is dat Mordin dood is)
Het maken van keuzes is altijd het leukste aan dit soort games, toch heb ik vaak toch wel het gevoel dat meerdere characters toch helpen bij het ontdekken van het gehele verhaal. In Skyrim heb je zo veel keuze dat je nooit het hele spel kan ontdekken door met één character te spelen.
  maandag 28 november 2011 @ 11:41:05 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_104916021
Ja dat klopt ook wel weer. De keuze van Nord of geen Nord zal bij deze game wel wat beinvloeden. Aan de andere kant moet je dan ook wel weer veel hetzelfde doen. (tenzij je in de eerste playthrough expres maar een paar guilds doet en in de tweede playthrough de anderen natuurlijk, hmm. Misschien toch maar opnieuw beginnen na afloop :P)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 28 november 2011 @ 11:47:00 #91
171357 Rikketik
pi_104916208
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef speknek het volgende:

Deels mee eens, maar het kan gebeuren dat je de keuze moet maken tussen twee opties die beiden even interessant lijken. Mass Effect 2 bijvoorbeeld. Qua paragon/renegade ga ik altijd voor (overwegend) paragon. Volledig renegade voelt gewoon niet goed. Maar qua class heb ik de game nu uitgespeeld met een soldier, een vanguard en een sentinel. En echt waar, alle drie waren ze op hun eigen manier even leuk om te spelen.

Als we dat vertalen naar Skyrim dan krijg je een Dovakhiin die zich nooit van zijn/haar leven bij de Stormcloaks zal aansluiten, maar die zowel als archer, barbarian of zelfs magiër in het leger van de Empire kan dienen.

Samenvattend: qua ethiek (en ook vaak qua uiterlijk) staat mijn Shepard/Dovakhiin min of meer vast. Qua manier van opereren is er echter veel variatie mogelijk die opnieuw beginnen absoluut de moeite waard maakt.
pi_104916249
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Samenvattend: qua ethiek (en ook vaak qua uiterlijk) staat mijn Shepard/Dovakhiin min of meer vast. Qua manier van opereren is er echter veel variatie mogelijk die opnieuw beginnen absoluut de moeite waard maakt.
Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Asshole _O_
  maandag 28 november 2011 @ 11:50:42 #93
171357 Rikketik
pi_104916316
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Asshole _O_
Ik heb het één keer geprobeerd, maar toen kwam ik alsnog op iets van 50% paragon uit :D (edoch 100% renegade). Het is simpelweg niet mijn ding; ik ben zo'n type die door iedereen aardig gevonden moet worden, zelfs in games. :@
  maandag 28 november 2011 @ 11:51:09 #94
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104916331
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Idd _O-

Ik geloof dat de guards voor de kastelen/keeps dat telkens zeggen, dus dan denken ze dat je naar de jarl gaat om te vertellen dat iemand je cake heeft gejat ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 november 2011 @ 11:52:31 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104916374
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef internal het volgende:

[..]

Het maken van keuzes is altijd het leukste aan dit soort games, toch heb ik vaak toch wel het gevoel dat meerdere characters toch helpen bij het ontdekken van het gehele verhaal. In Skyrim heb je zo veel keuze dat je nooit het hele spel kan ontdekken door met één character te spelen.
Valt wel mee, je kunt alles spelen behalve de imperial/stormcloak questline als je 1 van die 2 hebt gekozen. Maar je kunt van do-gooder ook nog een badass moordenaar worden ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_104916402
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Rikketik het volgende:

Als we dat vertalen naar Skyrim dan krijg je een Dovakhiin die zich nooit van zijn/haar leven bij de Stormcloaks zal aansluiten, maar die zowel als archer, barbarian of zelfs magiër in het leger van de Empire kan dienen.

Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelen :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 28 november 2011 @ 11:53:49 #97
171357 Rikketik
pi_104916418
Nog even over die sweetroll: volgens mij is het gewoon een soort van running gag, dat in iedere TES-game je sweetroll gejat wordt.
pi_104916444
quote:
quote:
How to play Skyrim in MAN
MODE:
-MASTER ONLY
-NO COMPANIONS
-NO FAST TRAVEL
-NO SAVING
-NO RELOADING
-YOU DIE, YOU DIE FOR REAL
Zijn er serieus mensen die Skyrim zo spelen? :') Ik zou metteen zelfmoord plegen als ik op die manier dood ga...
  maandag 28 november 2011 @ 11:55:39 #99
171357 Rikketik
pi_104916480
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelen :D
Het heeft voor mij ook geen prioriteit hoor, maar als puntje bij paaltje komt zou ik echt wel voor de Empire kiezen. Maar tot die tijd vermaak ik me liever met onafhankelijke factions en quests.
pi_104916487
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

SPOILER: Dark Brotherhood
pi_104916529
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER: Dark Brotherhood
Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_104916566
Edit: al gevonden
  maandag 28 november 2011 @ 12:00:06 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104916640
Waarom iedereen lydia kiest is mij een raadsel. Met andere companions kun je elk level gratis skills trainen ;). (5x trainen en dan het geld gewoon terug traden)
Een gedicht over Maanvis
pi_104916641
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Nouja het was toch leuk geweest als het een bepaalde wending aan het conflict gaf :P Niet van doorslaggevende waarde, je had het dan nog steeds moeten uitvechten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')