SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, dual wield Elven mace ziet er echt gruwelijk bruut uit
[ Bericht 12% gewijzigd door Sjapoela op 28-11-2011 09:19:41 ]
Dit wist ik ook nog niet tot die post van gister.quote:Op maandag 28 november 2011 08:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was jij dat trouwens die in het vorige topic iets vroeg over in- en uitzoomen? Ik weet niet of je het nog gelezen had, maar op de consoles kun je het rechterpookje (R3 op de PS3) ingedrukt houden en dan met het linkerpookje (L3) in- en uitzoomen.
Mace is het sterkst, maar het traagst. Hamer zit daar tussenin, en zwaard is het zwakst maar wel het snelst. Geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2011 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel zin in een zwaard nu langzamerhand (level 9) maar kom nergens een zwaard tegen die in de buurt komt van mijn hamer qua kracht. Alleen dat ding is fucking traag.
Klopt, maar ik kan tot nu toe nergens zwaarden vinden die ook maar enigszins in de buurt komen van mijn hamer.quote:Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Mace is het sterkst, maar het traagst. Hamer zit daar tussenin, en zwaard is het zwakst maar wel het snelst. Geloof ik.
mace/hamer zijn het sterkst en traagst. Daarna komen bijlen en daarna zwaarden. Voor zover ik weetquote:Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Mace is het sterkst, maar het traagst. Hamer zit daar tussenin, en zwaard is het zwakst maar wel het snelst. Geloof ik.
Er zit wel een bepaalde timing in. Maar ze gebeuren bij mij vaker random dan bedoeldquote:Op maandag 28 november 2011 08:12 schreef 7nightwing7 het volgende:
Btw, hoe doe je die slowmotion kills eigenlijk ? Of zijn die gewoon random ? Het ziet er nl. wel cool uit.
Ik gebruik nu verschillende mods door elkaar heen, kan dit problemen opleveren? Zoals ook die HD textures mod, die is nog niet compleet, kan ik die later overschrijven of wat?quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1598
Enhanced distant terrain.
Aanrader. Zeker als je de FXAA mod (of een variant daarop) gebruikt.
Gen performancehit!
Ja dit was het. Ben zelf een mage dus heb er niet veel ervaring meequote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef internal het volgende:
[..]
mace/hamer zijn het sterkst en traagst. Daarna komen bijlen en daarna zwaarden. Voor zover ik weet
Succes.quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef Spaulding het volgende:
Pff al twee weken niet meer kunnen spelen... Binnenkort maar weer eens helemaal overnieuw beginnen maar..
Juist omdat ik al een tijd niet gespeeld heb wil ik eigenlijk weer overnieuw beginnen want zoals je al zegt, ik ben even helemaal 'eruit' met dit character. Dus vandaar maar een nieuwequote:Op maandag 28 november 2011 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes.
Ik heb bij dit soort spellen altijd dat ik heel veel spel, dan even niet en dan ben ik echt helemaal uit mijn ritme.. Ik vind overnieuw beginnen echt niks aan.
Ik zie het verschil niet goed, maar bedenk goed dat als je op de veluwe bent dat je dan ook niet zo ver nog zoveel detail zietquote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1598
Enhanced distant terrain.
Aanrader. Zeker als je de FXAA mod (of een variant daarop) gebruikt.
Gen performancehit!
Skyrim >> Real lifequote:Op maandag 28 november 2011 10:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet goed, maar bedenk goed dat als je op de veluwe bent dat je dan ook niet zo ver nog zoveel detail ziet.
Critical hit is geloof ik alleen extra schadequote:Op maandag 28 november 2011 10:28 schreef forumnerd het volgende:
Ik heb trouwens een dolk, met 25% kans op een critical hit. Hoe moet ik dit zien? 25% kans op een hit die instant killed? Werkt dit bijv. ook bij die fucking frosttrols of draken?
Als ik een black soulgem gebruik tijdens enchanten krijg ik er echt meer charges uit dan een grand grand hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik kan de normale wel gebruiken om mee te enchanten.
En een grand soul in een grand soulgem is even sterk als een black soulgem.
Ohja natuurlijk, bij pokemon hoefde een critical hit ook niet meteen te betekenen dat de tegenstander in een keer verslagen wasquote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Critical hit is geloof ik alleen extra schade
En het werkt ook bij trolls en draken.
Kun je met control dansen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:51 schreef forumnerd het volgende:
Net een of andere gast 25 betaald om een liedje te zingen:
"There comes the dragonborn" ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl ctrl
Lekker dansen!
Control is sneaken volgens mij. Dus eigenlijk is het niet dansen wat forumnerd deed, maar teabaggen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Kun je met control dansen?Ik speel nl. met controller..
Die battle tussen Mammoet, Centurion & Draakquote:Op maandag 28 november 2011 00:58 schreef NDAsilenced het volgende:
100 manieren om dood te gaan in Skyrim, leuk!
Oooo, ik teabag Lydia altijd als ze weer eens niet snel genoeg isquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Control is sneaken volgens mij. Dus eigenlijk is het niet dansen wat forumnerd deed, maar teabaggen.
I am sworn to carry your burdens *zucht*quote:Op maandag 28 november 2011 11:08 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Oooo, ik teabag Lydia altijd als ze weer eens niet snel genoeg is
Iddquote:Op maandag 28 november 2011 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
I am sworn to carry your burdens *zucht*
Is volgens mij afkomstig uit Morrowind, waarin je in het begin, om je class te bepalen, een aantal vragen kon beantwoorden. Één van die vragen was wat je zou doen als je sweetroll gestolen werd, of iets in die trant.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Idd![]()
Kan iemand mij vertellen wat ik mis bij: "Did they stole your sweetroll"? Ik snap de 'grap' niet...
Ach het is een uitdrukking die je ook zou kunnen horen als je een politie agent aanspreekt op stad. (Zij het dan in het Nederlandsquote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Sjapoela het volgende:
VandaarIk ben al wel een paar keer een sweetroll tegengekomen, maar legde de link niet. En morrowind heb ik niet gespeeld
Ik ben een Elder Scrolls newbie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maken van keuzes is altijd het leukste aan dit soort games, toch heb ik vaak toch wel het gevoel dat meerdere characters toch helpen bij het ontdekken van het gehele verhaal. In Skyrim heb je zo veel keuze dat je nooit het hele spel kan ontdekken door met één character te spelen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef speknek het volgende:
Alhoewel je je af kunt vragen of Skyrim wel echt een RPG is en niet meer een soort sandbox, zal ik niet gauw opnieuw beginnen. Leven met de consequenties van je acties is juist waar RPGs om draaien. Ik heb nu 3000 bounty in Windhelm, en heb maar besloten een keer niet een oude save te laden. Daarnaast maak je toch altijd de keuzes die het meest bij je passen of het interessantst lijken, dus dan eens iets anders doen wordt alleen maar minder echt.
(OT ik wou voordat ME3 uitkwam de eerdere MEs nog een keer helemaal uitspelen om weer in het verhaal te komen, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer het me tegenstaat. Mijn huidige Shepard is de enige echte Shepard, de rest hooguit een slap aftreksel. Enige nadeel is dat Mordin dood is)
Deels mee eens, maar het kan gebeuren dat je de keuze moet maken tussen twee opties die beiden even interessant lijken. Mass Effect 2 bijvoorbeeld. Qua paragon/renegade ga ik altijd voor (overwegend) paragon. Volledig renegade voelt gewoon niet goed. Maar qua class heb ik de game nu uitgespeeld met een soldier, een vanguard en een sentinel. En echt waar, alle drie waren ze op hun eigen manier even leuk om te spelen.quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef speknek het volgende:
Alhoewel je je af kunt vragen of Skyrim wel echt een RPG is en niet meer een soort sandbox, zal ik niet gauw opnieuw beginnen. Leven met de consequenties van je acties is juist waar RPGs om draaien. Ik heb nu 3000 bounty in Windhelm, en heb maar besloten een keer niet een oude save te laden. Daarnaast maak je toch altijd de keuzes die het meest bij je passen of het interessantst lijken, dus dan eens iets anders doen wordt alleen maar minder echt.
(OT ik wou voordat ME3 uitkwam de eerdere MEs nog een keer helemaal uitspelen om weer in het verhaal te komen, maar hoe dichterbij het komt, hoe meer het me tegenstaat. Mijn huidige Shepard is de enige echte Shepard, de rest hooguit een slap aftreksel. Enige nadeel is dat Mordin dood is)
Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Assholequote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Samenvattend: qua ethiek (en ook vaak qua uiterlijk) staat mijn Shepard/Dovakhiin min of meer vast. Qua manier van opereren is er echter veel variatie mogelijk die opnieuw beginnen absoluut de moeite waard maakt.
Ik heb het één keer geprobeerd, maar toen kwam ik alsnog op iets van 50% paragon uitquote:Op maandag 28 november 2011 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, renegade Shepard Asshole
Ik geloof dat de guards voor de kastelen/keeps dat telkens zeggen, dus dan denken ze dat je naar de jarl gaat om te vertellen dat iemand je cake heeft gejatquote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Idd![]()
Kan iemand mij vertellen wat ik mis bij: "Did they stole your sweetroll"? Ik snap de 'grap' niet...
Valt wel mee, je kunt alles spelen behalve de imperial/stormcloak questline als je 1 van die 2 hebt gekozen. Maar je kunt van do-gooder ook nog een badass moordenaar wordenquote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef internal het volgende:
[..]
Het maken van keuzes is altijd het leukste aan dit soort games, toch heb ik vaak toch wel het gevoel dat meerdere characters toch helpen bij het ontdekken van het gehele verhaal. In Skyrim heb je zo veel keuze dat je nooit het hele spel kan ontdekken door met één character te spelen.
Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelenquote:Op maandag 28 november 2011 11:47 schreef Rikketik het volgende:
Als we dat vertalen naar Skyrim dan krijg je een Dovakhiin die zich nooit van zijn/haar leven bij de Stormcloaks zal aansluiten, maar die zowel als archer, barbarian of zelfs magiër in het leger van de Empire kan dienen.
Zijn er serieus mensen die Skyrim zo spelen?quote:quote:
How to play Skyrim in MAN
MODE:
-MASTER ONLY
-NO COMPANIONS
-NO FAST TRAVEL
-NO SAVING
-NO RELOADING
-YOU DIE, YOU DIE FOR REAL
Het heeft voor mij ook geen prioriteit hoor, maar als puntje bij paaltje komt zou ik echt wel voor de Empire kiezen. Maar tot die tijd vermaak ik me liever met onafhankelijke factions en quests.quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelen
quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind beide facties nogal idioot eerlijk gezegd, heb ook nog niet gekozen na 62 uur spelen
SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..SPOILER: Dark BrotherhoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Nouja het was toch leuk geweest als het een bepaalde wending aan het conflict gafquote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jammer? Ik was juist blij. 85 uur erin zitten, nog niks met loyalty gedaan maar wil wel uiteindelijk voor empire gaan (als dunmer logische keuze). Ik was me toch een potje para dat dit van invloed ging zijn, maar gelukkig is dat niet het geval..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |