Skyrim4GB Launcher maar eens gebruiken dan. Sinds ik die gebruik, stuk minder crashesquote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
En weeral, genoeg geweest. Ik wacht nu wel tot de patch er is...
Volgens mij heb ik die ook moeten doen, is dat die met dat nauwe paadje omhoog?quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfoe... 6 spriggans, 2 cave bears en 4 sabre cats in Shadowgreen Cavern, waarvan 3 spriggans in één gevecht
Heb het wel overleefd
60? Bij mij maar 24quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook dat ik nog 60 Stone of Barenziah meot verzamelen en dan een full member van de Thieves Guild worden. Maar ik zit al bij de Thieves Guild, en ik heb maar 13 van die Stones....
Het zijn er toch ook maar 24 hoor. Ik zit pas 7quote:
Oh oke, ik dacht dat je letterlijk 60 bedoelde, haha.quote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weetikveel hoeveel ik er moet verzamelen
Ik 3quote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Het zijn er toch ook maar 24 hoor. Ik zit pas 7
Nog geen enkele crash of bugs tegengekomenquote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is nogal random hier, soms uren niks, andere keren om het kwartier. En soms vergeet je in alle hectiek wel eens de save button te spammen
Moet een troll zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef wise het volgende:
http://games.fok.nl/column/475326/1/1/50/skyrim-is-te-groot.html
deze user
quote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef wise het volgende:
http://games.fok.nl/column/475326/1/1/50/skyrim-is-te-groot.html
deze user
quote:Op maandag 28 november 2011 22:56 schreef wise het volgende:
http://games.fok.nl/column/475326/1/1/50/skyrim-is-te-groot.html
deze user
Laadschermen? Die lul zal wel op een oude welhaast antieke console als de X360 of de PS3 spelen lijkt me.quote:Wanneer een game vijf minuten gameplay biedt en vervolgens een laadscherm van drie minuten gaan veel spelers, terecht, stijgeren.
Ik wil zeggen, ik heb niet eens de tijd om die tekst te lezen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Laadschermen? Die lul zal wel op een oude welhaast antieke console als de X360 of de PS3 spelen lijkt me.
Laadschermen hier duren op zijn meest, en dan overdrijf ik al, hooguit 10 seconden.
Wat een lul. Als je bewust kiest voor een consoleversie dan moet je dat maar voor lief nemen, die hardware is nou eenmaal hopeloos verouderd.
quote:
quote:Fixed occasional issue where a guest would arrive to the player’s wedding dead
quote:Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
ESC button can now be used to exit menus (PC)
Fixed occasional mouse sensitivity issues (PC)
General functionality fixes related to remapping buttons and controls (PC)
Ik ook niet. Ik kwam er na 40 uur ofzo pas achter dat je tijdens de laadschermen die objecten kan roteren. Ik heb niet eens genoeg tijd om zo een ding om te draaienquote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, ik heb niet eens de tijd om die tekst te lezen.
Dat is ook nieuw.quote:After releasing the 1.2 update, we will continue to monitor forums, blogs, etc. for issues you are reporting, and we will keep you updated on further updates to improve your gameplay experience.
Thanks for playing Skyrim.
Ook op consoles vallen de laadtijden best nog wel mee. Als je een savegame laadt dan duurt het ongeveer een seconde of dertig, voor het eerst in een sessie naar een andere stad duurt misschien twintig seconden en huizen binnengaan zal iets van vijf à tien seconden in beslag nemen. Dat vind ik, in verhouding met de ongehinderde speeltijd die je ervoor terugkrijgt, heel goed te doen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:32 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Laadschermen? Die lul zal wel op een oude welhaast antieke console als de X360 of de PS3 spelen lijkt me.
Laadschermen hier duren op zijn meest, en dan overdrijf ik al, hooguit 10 seconden.
Wat een lul. Als je bewust kiest voor een consoleversie dan moet je dat maar voor lief nemen, die hardware is nou eenmaal hopeloos verouderd.
Geen wonder dat Lydia zo sucked. Vrijwel iedereen komt haar in het begin tegen.quote:A follower's stats are determined based on the level the player is at when he or she first enters the zone that the follower is in. Once generated, the follower's stats do not increase at all. For example, Lydia is usually one of the first followers players will have access to, and most players receive her at a lower level. As such, most players' Lydias will have low stats for the entire game.
If you have an attachment to a certain follower and wish to continue to use him or her after he or she has become obsolete, you can update his or her stats by dismissing the companion, then opening the console, clicking the follower in question, typing "disable" and then typing "enable" without the quotation marks, then ask them to rejoin. The follower's inventory will remain unaffected, but his or her stats will all be updated to match the player's current level.
Wacht, kan dat?quote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kwam er na 40 uur ofzo pas achter dat je tijdens de laadschermen die objecten kan roteren. Ik heb niet eens genoeg tijd om zo een ding om te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |