Waarschijnlijk een blazers sectie, al is er nog niks bekend...quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef TJV het volgende:
Is er al bekend wie moet proberen Clarence te vervangen? Zonder Sax is het geen E Street Band, ookal is Clarence niet te vervangen.
Met beetje geluk 3 uur of langer, maar minimaal 2,5 uur normaal. Nummertje of 26 haalt hij altijd wel.quote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Felagund het volgende:
Hoelang duurt een normaal Springsteen eigenlijk? Meer dan twee uur?
Dat is wel het eerste wat bij mij op kwam ja, en sommige nummers van Bruce kunnen best wel wat koper hebben vind ik.quote:Op maandag 28 november 2011 07:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, hier zijn we.
Zou 'ie de Miami Horns meenemen?
Zijn nummers met koper zijn het bestequote:Op maandag 28 november 2011 09:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is wel het eerste wat bij mij op kwam ja, en sommige nummers van Bruce kunnen best wel wat koper hebben vind ik.
3 Maartquote:Op maandag 28 november 2011 10:32 schreef Norrage het volgende:
Wanneer gaat die voorverkoop van start eigenlijk? Maart pas ergens toch?
Kan ik er nog even over gaan nadenken en de rest van de line-up afwachten...
Dat is goedkoper dan een normaal concert.quote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Vorig jaar ¤75,- dus. Valt reuze mee.
En dan krijg je nog een uitgebreid voorprogramma.quote:Op maandag 28 november 2011 10:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is goedkoper dan een normaal concert.
Heb net de verzend-bevestiging van Eventim binnen voor mijn kaarten voor Keulen, en dat is even lang als de vorige keren, komt helemaal goed.quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog altijd geen bevestiging van m'n bestelling bij Eventim. Duurt dit altijd lang?
Ik denk ook een blazers sectie met Clarence' neefje Jake Clemons op de sax, zou ik wel erg mooi vinden!quote:Op zondag 27 november 2011 23:10 schreef Razer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een blazers sectie, al is er nog niks bekend...
Eerst eens kijken wat nieuwe album gaat geven.
Dit, of even iemand zoeken met een CC die je kan "lenen" voor het aanvragen. Eventim is een zeer betrouwbare club, en versturen de tickets bijvoorbeeld ook aangetekend en verzekerd via DHL.quote:
Je kan ze dan waarschijnlijk ergens ophalen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had de verzendbevestiging ook al in m'n mail, ze komen morgen. Dan ben ik alleen wel de hele dag aan het werk...
zelfde verhaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ze dan waarschijnlijk ergens ophalen?
Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen, betaling is al wel goed ontvangen. Dus het zal wel goedkomen.
Eeeuuh, na 3x niet kunnen bezorgen gaan ze standaard terug richting Eventim, tenzij je online bij DHL wat anders regelt. Het is geen TNT waar je het een maand lang op je gemak af kan halen bij een postkantoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ze dan waarschijnlijk ergens ophalen?
Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen, betaling is al wel goed ontvangen. Dus het zal wel goedkomen.
Moet vast wel iets te regelen zijn, ik woon in Duitsland, dus ik denk dat ik wel kan regelen dat ik het bij een Duits postkantoor kan ophalen. Anders moet ik een dag thuiswerken, krijg je eigenlijk bericht welke dag ze het verzenden of komen brengen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Eeeuuh, na 3x niet kunnen bezorgen gaan ze standaard terug richting Eventim, tenzij je online bij DHL wat anders regelt. Het is geen TNT waar je het een maand lang op je gemak af kan halen bij een postkantoor.
DHL staat helemaal los van de normale post, qua bezorging etc dan. In NL doen ze niks met postkantoren, maar mogelijk wel met Deutche Post omdat ze onder hetzelfde concern vallen, net als TNT en TPG in Nederland?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet vast wel iets te regelen zijn, ik woon in Duitsland, dus ik denk dat ik wel kan regelen dat ik het bij een Duits postkantoor kan ophalen. Anders moet ik een dag thuiswerken, krijg je eigenlijk bericht welke dag ze het verzenden of komen brengen?
Ik was niet thuis, zoals verwacht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik heb gisteren een verzendbevestiging gekregen en vandaag zijn ze zoals eerder gezegd bezorgd.
Dat betaalden we ook de laatste keer in de Arena toen we de beste zitplaatsen hadden? Het is iig niet noemenswaardig duurder dan normaal, misschien een paar euro meer ofzo. In totaal betaal ik voor 4 kaarten 396 euro in totaal. En laten we wel wezen, er zijn weinig artiesten waar je méér waar voor je geld krijgt dan bij Bruce natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
86euro ex. verzend en adminkosten voor staanplaatsen in keulen
ik kan me niet herinneren dat de tickets zo duur waren toen ik naar bruce in de arena en op pinkpop zag..
arena 2007 veld: 85,-quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
86euro ex. verzend en adminkosten voor staanplaatsen in keulen
ik kan me niet herinneren dat de tickets zo duur waren toen ik naar bruce in de arena en op pinkpop zag..
Ik heb er al 4 kaarten van Eventim, dus nee dank je. Maar ¤100 per stuk is de kostprijs +/-3 euro oid, dus dat is een nette prijs. Zou ik zeker doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef MervinMinky het volgende:
Hé mensen, op Marktplaats staat een advertentie voor 2 Front Row tickets in Keulen 27 mei voor ¤ 200 euro minimaal (kostprijs) Iemand geïnteresseerd om die met mij te delen? Wil graag gaan anders koop ik via Eventim vrije plaatsen voor ¤ 80,05 ofzo.
Moet hem echt een keer live zien in mijn leven
Je hebt wel een orderbevestiging op je scherm gekregen direct nadat je de kaartjes had besteld?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ze maar eens een mail gestuurd. Ik word bijzonder chagrijnig van zulk soort praktijken.
En in het verlengde daarvan, ook betaald via CC? Dan zou ik TS adviseren even in zijn/haar online CC-afschrift kijken, en het daarin vermelde referentienummer even naar Eventim emailen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel een orderbevestiging op je scherm gekregen direct nadat je de kaartjes had besteld?
ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de kaartjes ook net ontvangen.
Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef GimmeGore het volgende:
Weeeeh, ik wil ook naar Keulen kunnen. Heb hem al bijna 10 jaar niet meer live gezien
Op de BeTrue concert pagina is ook een ruil-sectie, misschien kan je daar nog wat van je gading vinden?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef GimmeGore het volgende:
Weeeeh, ik wil ook naar Keulen kunnen. Heb hem al bijna 10 jaar niet meer live gezien
Yep.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel een orderbevestiging op je scherm gekregen direct nadat je de kaartjes had besteld?
Ja, maar mijn budget laat het ff niet toe.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Felagund het volgende:
Die van mij zijn "für den Versand vorbereitet", dus zullen wel binnenkort verstuurd worden.
[..]
Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar.
Ah, je had die Track&Trace email natuurlijk ook niet gehad, of wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Opgelost.
Kaarten waren vandaag zelfs al voor de eerste keer aangeboden door DHL. Maar niemand thuis.
Precies!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ah, je had die Track&Trace email natuurlijk ook niet gehad, of wel?
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef jasparon het volgende:
springsteen op pinkpop...wat een misser een afsluiter hoort te knallen, net zo als Coldplay wat een slappe muziek
pinkpop is al 10 jaar geen pinkpop meer....
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef jasparon het volgende:
springsteen op pinkpop...wat een misser een afsluiter hoort te knallen, net zo als Coldplay wat een slappe muziek
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef jasparon het volgende:
ha ha ik vergelijk springsteen niet met coldplay, ik zeg alleen dat ze geen afsluiter zijn voor pinkpop...quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Springsteen met Coldplay vergelijken...
Je noemt hem "wat een misser" en schrijft letterlijk "net als coldplay" er achteraan, en dat is volgens jou géén vergelijking? Joh..quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef jasparon het volgende:
[..]
ha ha ik vergelijk springsteen niet met coldplay, ik zeg alleen dat ze geen afsluiter zijn voor pinkpop...
lezen is moeilijk he.
ik kom al 30 jaar op pinkpop en weet echt wel waar ik het over heb...
Uuh,hoe moet een afsluiter zijn dan? Als er iemand is die knalhard het publiek meekrijgt en kan afsluiten is het Bruce wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:04 schreef jasparon het volgende:
[..]
ha ha ik vergelijk springsteen niet met coldplay, ik zeg alleen dat ze geen afsluiter zijn voor pinkpop...
lezen is moeilijk he.
ik kom al 30 jaar op pinkpop en weet echt wel waar ik het over heb...
Hmm ik heb andere dingen gehoord over die vorige keer. Maar wat vind jij goede afsluiters dan? ANouk? Snow Patrol? Foo Fighters? Arctic Monkeys? (of weet ik veel wat er de laatste jaren voor afsluiters waren....quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef jasparon het volgende:
ha ha de vorige keer was het echt slappe hap, zag niet echt veel mensen meedoen. pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen echt niet net zoals metallica, coldplay en al die andere missers
zeker nooit bij een echte afsluiter geweest....
ik zeg overigens niet de Springsteen slecht is maar geen festivalmuziek. Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...
vorige keer stond wel veel wind dus dat helpt ook niet echt, de muziek verwaaide.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm ik heb andere dingen gehoord over die vorige keer. Maar wat vind jij goede afsluiters dan? ANouk? Snow Patrol? Foo Fighters? Arctic Monkeys? (of weet ik veel wat er de laatste jaren voor afsluiters waren....
mmmm...de helft ben ik het zeker niet mee eens, en de andere helft (waaronder Muse) zetten een soortgelijk feestje neer als Bruce denk ik zo...maar goed, ik ben geen pinkpop expert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef jasparon het volgende:
[..]
vorige keer stond wel veel wind dus dat helpt ook niet echt, de muziek verwaaide.
Radiohead, Ratm, Muse, Pearl Jam, Faithless, Sepultura, Primus, 30 Seconds to Mars, Wolfmother, The Prodigy, Skunk Anansie, Rammstein, etc
Ken Radiohead niet echt, maar das volgens bij deprimerende kutmuziek die niet echt rockt, maar kan het mis hebben. Faithless bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:28 schreef jasparon het volgende:
[..]
vorige keer stond wel veel wind dus dat helpt ook niet echt, de muziek verwaaide.
Radiohead, Ratm, Muse, Pearl Jam, Faithless, Sepultura, Primus, 30 Seconds to Mars, Wolfmother, The Prodigy, Skunk Anansie, Rammstein, etc
Wat noem jij dan een "echte" afsluiter? De laatste keer dat ik op pinkpop was (2007) vond ik alle drie dagafsluiters niet echt pakkend, daar liep ik niet met een grijns op mijn gezicht weg. Ze gaven wel een voor hun kunnen goede show weg, en vele die hard pinkpop gangers dweepten met die lui (Manson, Muse en Smashing Pumpkins), maar ik voelde me er slechts een toeschouwer bij, geen deelgenoot. En dat laatste is iets wat Bruce Springsteen bij mij, en naar ik heb gehoord van ooggetuigen vorig jaar op pinkpop, bij heel veel mensen wél deed. Zegmaar het gevoel dat hij net even 1x naar jou alleen kijkt, en je even alles om je heen vergeet, en volledig opgaat in zijn muziek en het verhaal wat hij je er mee wil vertellen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef jasparon het volgende:
ha ha de vorige keer was het echt slappe hap, zag niet echt veel mensen meedoen. pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen echt niet net zoals metallica, coldplay en al die andere missers
zeker nooit bij een echte afsluiter geweest....
ik zeg overigens niet de Springsteen slecht is maar geen festivalmuziek. Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...
de afsluiters heb ik al genoemd, ik heb het meegemaakt in 2009 en ik en vele mensen rondom mee heen konden er niet koud of warm van worden. heb het wel eens anders meegemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 13:45 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wat noem jij dan een "echte" afsluiter? De laatste keer dat ik op pinkpop was (2007) vond ik alle drie dagafsluiters niet echt pakkend, daar liep ik niet met een grijns op mijn gezicht weg. Ze gaven wel een voor hun kunnen goede show weg, en vele die hard pinkpop gangers dweepten met die lui (Manson, Muse en Smashing Pumpkins), maar ik voelde me er slechts een toeschouwer bij, geen deelgenoot. En dat laatste is iets wat Bruce Springsteen bij mij, en naar ik heb gehoord van ooggetuigen vorig jaar op pinkpop, bij heel veel mensen wél deed. Zegmaar het gevoel dat hij net even 1x naar jou alleen kijkt, en je even alles om je heen vergeet, en volledig opgaat in zijn muziek en het verhaal wat hij je er mee wil vertellen.
Jammer dat je alles wat je zegt met deze opmerking finaal naar beneden haalt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef jasparon het volgende:
Komt mijn oma van 1996 ook nog, grrrr en er blijft echt niet veel budget meer over...
pinkpop vernieuwend? 30 jaar terug misschien...quote:Op zondag 4 december 2011 16:21 schreef jasparon het volgende:
[..]
de afsluiters heb ik al genoemd, ik heb het meegemaakt in 2009 en ik en vele mensen rondom mee heen konden er niet koud of warm van worden. heb het wel eens anders meegemaakt
wellicht heb jij liefhebbers of fans gesproken....
Pinkpop moet vernieuwend zijn en dat is springsteen niet. ik zei al pinkpop is pinkpop niet meer helaas...duur, weinig vernieuwend, etc...geef mij maar een klein festival met onbekende namen die je verrassen!
Dacht ook altijd dat Pinkpop voor de gevestigde namen was en Lowlands het nieuwe bandjes ontdekken is.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
pinkpop vernieuwend? 30 jaar terug misschien...
http://www.rollingstone.c(...)p-new-album-20111207quote:After two years of downtime, Bruce Springsteen is roaring back in 2012: According to multiple sources, he is putting the finishing touches on an album that he will release in the first months of the new year. "He's mastering it right now," says Bob Seger, who spoke with Springsteen backstage at Seger's New York show this month. "He's says it's really unusual and that it's the best thing that he's done in years."
To support the album, Springsteen and the E Street Band will embark on a world tour that will extend through most of 2012, starting with a two-month U.S. arena leg in early March, sources say – including a stop in Austin for the South by Southwest music festival, where Springsteen will deliver the keynote address. The U.S. dates will be followed by a European tour of festivals and soccer stadiums that kicks off May 13th in Spain.
The question that hangs over the tour: how Springsteen plans to fill the void left by saxophone player Clarence Clemons, the spiritual heart of the E Street Band, who passed away in June. At Clemons' funeral, Springsteen made it clear that the band would continue: "Clarence doesn't leave the E Street Band when he dies," Springsteen said. "He leaves when we die."
je hebt helemaal gelijk.......quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:26 schreef Laimer het volgende:
Niet iedereen wil alleen vernieuwing, sommige mensen willen graag de wat meer 'gevestigde' namen zien. Als je daar een probleem mee hebt moet je naar een ander festival gaan en niet zo tegen Pinkpop aan gaan lopen zeiken...
quote:
Hopelijk blijft zijn nieuwe album een beetje bij zijn roots zitten. Als het een beetje lijkt op die the Promise outtakes (misschien heeft hij er inspiratie uit gehaald!) ben ik tevreden. Als het weer iets wordt als Working on a Dream...dan...neequote:Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hopen dat 2012 een mooi springsteen jaar is
Zover ik weet gaat de verkoop dan pas beginnen...quote:
Bron: http://www.hollywoodrepor(...)n-album-angry-281412quote:"He gets into economic justice quite a bit,” says an earwitness who's heard some of the music. "It’s very rock and roll."
Bruce Springsteen is gearing up to release a new album with the E Street Band -- his 24th -- and a source tells the Hollywood Reporter it’s The Boss’ “angriest” yet.our editor recommends
“He gets into economic justice quite a bit,” says an earwitness who’s heard some of the music. “It’s very rock’n’roll. He feels it's the angriest album he's ever made. Bear in mind, though, that [Springsteen] wrote and recorded the majority of the album before the Occupy movements started, so he's not just setting headlines to music.”
Produced by Ron Aniello (Patti Scialfa, Jars of Clay), the album, which was recently played for label execs, is described as veering into “unexpected textures -- loops, electronic percussion… an amazing sweep of influences and rhythms, from hip-hop to Irish folk rhythms.” The as-yet-untitled effort is said to be “terrific.”
While no release date has been set, Springsteen is scheduled to deliver the keynote address at the music conference portion of South By Southwest in Austin, Texas on March 15, fueling speculation that an album may coincide with the appearance. The boss and the E Street Band, who lost two members in 2011, Danny Federici and legendary saxophonist Clarence Clemons, have also announced a round of UK tour dates set for June.
Read more about Springsteen's forthcoming record, and 11 other new releases, in THR's post on the 12 most anticipated albums of 2012.
Danny was al eerder overleden toch? Staat een In Memoriam in WOAD album (of vergis ik me nu?)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:29 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Geruchten:
[..]
Bron: http://www.hollywoodrepor(...)n-album-angry-281412
Meer geruchten van Spaanse pointblank site:
Inderdaad hard rocking. Mogelijke titel is rocky ground. Is ook titel van een van de liedjes. LOHAD zou er ook op staan. Gastmuzikant is Tom Morello. Alles volgens mensen die de plaat gedeeltelijk gehoord hebben in een van de luistersessies voor platenbazen.
En:
Stan on Twitter (@Stan_Goldstein) tweeted the following within the last hour:
"Bruce Springsteen was filming a video for a new song on Mattison Ave. in Asbury Park this afternoon."
"Some Europeans, in town for Light of Day, were used as extras. Also John Eddie and Willie Nile."
Danny is op 17 april 2008 overleden dus een foutje in dat stukje. Op WOAD stond inderdaad een ode aan Danny -> 'The Last Carnival'.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Danny was al eerder overleden toch? Staat een In Memoriam in WOAD album (of vergis ik me nu?)
The Rising was nog een top album(die telde ik niet mee dat is al meer dan 10 jaar terug), en Outlaw Pete en Gypsy Biker zijn dan toevallig echt de enige nummers die ik aardig vond van de vorige albums. Dus ik ben het je mee eens. Magic was overigens best een aardig album hoor, vooral Working was echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef Razer het volgende:
Ik vind het heerlijk klinken! Sorry Norrage ben het niet met je eens
The Rising, Outlaw Pete, Gypsy Biker vind ik toch allemaal dijk van nummers.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:33 schreef fruityloop het volgende:
Die eikel van een Giel draaide hem net op 3FM, dat is de taak van Gerard.
Dan is de intensiteit en het gevoel zoveel groter. Je merkt ook echt dat de laatste albums ook vooral gemaakt zijn om live uit te voeren. Maar om ze van het album te luisteren tsja...ik vind het maar armoede. Maar eigenlijk heb ik dat ook met heel veel van zijn oudere albums (WIESS en BTR daargelaten)...Die luister ik ook alleen nog maar als live versies.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
die albums van bruce zijn het eigenlijk altijd net niet (een paar uitgezonderd), maar live geeft hij een draai aan zn nummers en is het super goed.
Land of Hope and Dreams!!!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de tracklist van het album:
01 We Take Care of Our Own
02 Easy Money
03 Shackled and Down
04 Jack of All Trades
05 Death to My Hometown
06 This Depression
07 Wrecking Ball
08 You’ve Got It
09 Rocky Ground
10 Land of Hope and Dreams
11 We Are Alive
12 Swallowed Up (Bonus Track)
13 American Land (Bonus Track)
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Land of Hope and Dreams!!!
Dat is nou wel een geniaal nummer. Leuk om eens op album te zien?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.Is het een nummer dat alleen live wordt gebruikt?
Fantastische versie, samen met die van de fantastische LA 1999 bootlegquote:
The Rising is toch nog maar 9.5 jaar terug? Ben trouwens meer fan van Magic dan van The Rising.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Rising was nog een top album(die telde ik niet mee dat is al meer dan 10 jaar terug), en Outlaw Pete en Gypsy Biker zijn dan toevallig echt de enige nummers die ik aardig vond van de vorige albums. Dus ik ben het je mee eens. Magic was overigens best een aardig album hoor, vooral Working was echt verschrikkelijk
thanks, dit is stukken beter dan de versies die ik al heb. kan je dit ook rippen oid of heb je daar geen verstand van??quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:53 schreef Norrage het volgende:
http://open.spotify.com/album/63ei9N0XYyeDC7sQzIV5QX
Wist niet dat deze bestond en ook op spotify staatEindelijk een echt goede kwaliteit versie van Main Point
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |