kan goed samen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nee zie ik toch niet zo zitten, Anthony hiphoppen en Nina balletten tijdens één battle?
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik zou wel de solo van Anthony willen zien.
Ik kan mij vaagjes herinneren dat John Beerens in de reclame dat toch heul anders uitsprak Ceeke!quote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
It's not a makeover, it's a takeover he!
Zo zitten morgen echt van die tokkie wijven in dat programmaquote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik kan mij vaagjes herinneren dat John Beerens in de reclame dat toch heul anders uitsprak Ceeke!
Nou pas maar op, zou me niks verbazen dat we nog veel meer van deze persoon zullen horen. We hebben TvoH nog en straks volgt de TUDB. Dus als straks het beeld of het geluid wegvalt bij TvoH, dan weten wij van wie dat is. Btw, wie worden de choreografen straks bij TUDB. Misschien toch wel onze allround entertainer Virgil????quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]Wat heerlijk dat we een heel seizoen hebben kunnen mopperen op een fictief persoon.
Ik ga jullie missen.
Als in leuk tokkie om over te lachen of van die lui die agressief doen en denken dat ze het beter weten tokkie?quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo zitten morgen echt van die tokkie wijven in dat programma
Dar hedde gij gelijk in IbeBenneke.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik kan mij vaagjes herinneren dat John Beerens in de reclame dat toch heul anders uitsprak Ceeke!
Jij hebt dat soort dingen ook altijd binnen 5 minuten gevonden he Roosquote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:
de bliphop van Rinus:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/18c82e94-cf51-4ca5-8fa6-21ef9e0e1024/
erg he,, ik onthoud dat soort dingen gewoonquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Jij hebt dat soort dingen ook altijd binnen 5 minuten gevonden he Roos![]()
Is een baan bij RTL niet iets voor jou? Regisseur van TUDB of SYTYCD ofzo? Beetje camera stagiaires aansturen ofzo
Hij blijft mooi. Rinus had TUDB moeten winnen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef roos85 het volgende:
de bliphop van Rinus:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/18c82e94-cf51-4ca5-8fa6-21ef9e0e1024/
Slechter dan nu kan het niet wordenquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
erg he,, ik onthoud dat soort dingen gewoon![]()
Haha kan het altijd overwegen...
Ik hoop Meysam ookquote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Nina als Anna te zien zullen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |