benzin, ze doet het ook bij jou nu ook!quote:zondag 27 november 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:[/b]
[..]
Daarom gaan wij een keertje chillen toch
Wil niet gay klinken, maar welke man wil er nou niet Bruce Springsteen zijnquote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bruce!
sop sop sop
Riders on the storm the doors moet ook ff genoemd trouwens
Heb vandaag al zo'n 4983x naar dancing in the dark geluisterdquote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
The Boss! Die ga ik maar eens opzetten dan, goed idee Keyos.
dat kostte best veel tijd dan van je levenquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb vandaag al zo'n 4983x naar dancing in the dark geluisterd
hij is nu wel oud en dichter bij de dood.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wil niet gay klinken, maar welke man wil er nou niet Bruce Springsteen zijn.
Van The River krijg ik vaak kippenvel, heerlijk. En Dancing in the Dark krijgt natuurlijk iedereen los. Zelfs de meeste saaie lul kan dan dansen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb zelf wat meer met de minder bekende nummers, ik kan uren luisteren/kijken naar de live beelden/mp3 versie van Racing In The Street, Youngstown en Jungleland _0_ De Hyde Park DVD is écht GE-WEL-DIG , alleen jammer dat The River niet op Hyde Park is gespeeld, al staat hij op de disk als bonus.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij komt nog wel steeds om in de slipjes die hij naar zijn hoofd geworpen krijgtquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat kostte best veel tijd dan van je leven
[..]
hij is nu wel oud en dichter bij de dood.
ik vind murder incorporated erg goed. en california natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van The River krijg ik vaak kippenvel, heerlijk. En Dancing in the Dark krijgt natuurlijk iedereen los. Zelfs de meeste saaie lul kan dan dansen.
Maar die broekquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb zelf wat meer met de minder bekende nummers, ik kan uren luisteren/kijken naar de live beelden/mp3 versie van Racing In The Street, Youngstown en Jungleland _0_ De Hyde Park DVD is écht GE-WEL-DIG , alleen jammer dat The River niet op Hyde Park is gespeeld, al staat hij op de disk als bonus.
kan begrijpen waarom de vrouwen inderdaad dat nummer op zullen zettenquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die broeken dat dansje
daarom is dat het beste nummer
Ik kom niet veel verder dan Muse, en die is ook wel aardig wat jaren bezig, en in mindere mate Volbeat en The Killers. Maar van de bands van na 2000 is Muse overduidelijk de grootste "blijver" . De kwaliteit van muziek is achteruit gegaan sinds dat er steeds meer rekening gehouden moet worden met radiostandaard van een : tekst- refrein-tekst-refrein 3 min 30 klaar". Ook de komst van de Synths heeft meer kwaad dan goed gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Maar jullie vinden weinig artiesten van nu niet goed begrijp ik hier uit?
Ik kan genoeg artiesten van nu opnoemen met geweldige nummers die ik erg veel luister.
jawel, maar vroeger was alles beter.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan genoeg artiesten van nu opnoemen met geweldige nummers die ik erg veel luister.
zou dit direct verband kunnen hebben met het niet kunnen versieren misschienquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
jij kan wel goed versieren.quote:Ik kan genoeg artiesten van nu opnoemen met geweldige nummers die ik erg veel luister.
nou kan toch ook best een boel waarderen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Het is normaal dat je muziek uit je jeugd beter vindt. Wetenschappelijk bewezen, jeweets.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
wat ga je daar dan concreet mee doen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou dit direct verband kunnen hebben met het niet kunnen versieren misschien
[..]
jij kan wel goed versieren.
dit lijkt dus voorlopig alsof er een direct verband zou kunnen zijn
ik ben bezig met de slamfm hitpagina trouwens hoor! ik doe wel wat met advies wat wordt gepost!
haha nee hoor, het helpt qua gesprek onderwerp wel als je een brede muziek smaakt hebt. Maar geloof me, het hangt niet samen echt niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik ben bezig met de slamfm hitpagina trouwens hoor! ik doe wel wat met advies wat wordt gepost!
nou met alles wat net genoemd was was ik nog niet geboren volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is normaal dat je muziek uit je jeugd beter vindt. Wetenschappelijk bewezen, jeweets.
Maar de muziek van tegenwoordig klinkt voor mij zoveel hetzelfde.
Ik luister dan wel naar Finntroll, Sonata Arctica, Elvenking, Nightwish. Niet omdat het goed is, maar lekker opzwepend.
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:
oh wacht er staat een plaatje.quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor MLiGje
Niet liegen, je hebt hem al gezienquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht er staat een plaatje.
bij mij blijft die voorlopig onzichtbaar, ik ben nu wel nieuwsgierig.
Ik denk het voor mij wel, ik voel mij alleen maar prettig in cafés waar er muziek gedraaid wordt dat ik goed vind, en dat is dus 80's rock en Metal , met andere woorden , ik sluit 90% van de uitgaansgelegenheid uit van bezoek en dat zijn precies de meeste jongeren tenten (Irish Pubs is een ouder publiek, maar vind ik wel het leukste), want ik kan niet tegen muziek die er in de mensen tenten gedraaid wordt. Maarja, als ik een vrouw vind, en die zegt naar Ben Saunders te luisteren, is daar de deur.......quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
Ik had vroeger een gabberbandje van 1 of andere DJ uit Den Haag. Vroeger helemaal grijs gedraaidquote:
ja nu wel ja.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt hem al gezien
maria mena?quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zelf erg groot fan van de MTV unplugged cd's en maakt me niet eens uit welke artiesten. Want bijna alles is geweldig.
Maar bands van nu die ik zeer kan waarderen zijn bv, Dazzled kid, Birdy, Di-Rect Lana del rey, Mumford & sons, Waylon, red hotchili peppres, Kings of leon, Racoon, Maria mena, coldplay
Om maar wat te noemen.
Dark raver, charly lownois en menthal theo, the viper?quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gabberbandje van 1 of andere DJ uit Den Haag. Vroeger helemaal grijs gedraaid
Grappig. Zelf valt het me niet eens op als er bijvoorbeeld geen muziek meer is... Alleen te harde muziek kan me irriteren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk het voor mij wel, ik voel mij alleen maar prettig in cafés waar er muziek gedraaid wordt dat ik goed vind, en dat is dus 80's rock en Metal , met andere woorden , ik sluit 90% van de uitgaansgelegenheid uit van bezoek en dat zijn precies de meeste jongeren tenten (Irish Pubs is een ouder publiek, maar vind ik wel het leukste), want ik kan niet tegen muziek die er in de mensen tenten gedraaid wordt. Maarja, als ik een vrouw vind, en die zegt naar Ben Saunders te luisteren, is daar de deur.......
Maria mena heeft zeer zeker een paar hele goeie nummers naar mijn mening.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maria mena?
oke ik tel dit op bij je stones fout
sorry dit is je eindstation
binnen kort ontvang je een brief die jou en zichzelf vernietigd
wat wie?quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
Dat "Mag ik u kussen" is echt briljant.
Geen idee van wie het was. Was een kopie van een bandje van een vriend die het van z'n neef had of zo.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dark raver, charly lownois en menthal theo, the viper?
Programma op Nederland 3.quote:
ooit live gezien?quote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maria mena heeft zeer zeker een paar hele goeie nummers naar mijn mening.
Het ding is, de tent waar er een bepaalde muzieksoort gedraaid wordt, is ook de tent waar de types naar toe gaan die ervan houden. Mijn vriendin zal geen persoon zijn die Techno , Hardcore en top 40 hits gaaf vind, en NIETS moet hebben van bijna alles waar ik naar luister, dat gaat niet werken. Maar de tent waar het het makkelijkst scoren is, zijn bijna allemaal de simpele Ski-hut achtige tenten met "we zingen en we springen " liedjes, en daar kom ik gewoon niet, dat is de forbidden area.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Grappig. Zelf valt het me niet eens op als er bijvoorbeeld geen muziek meer is... Alleen te harde muziek kan me irriteren.
aah nee die is stomquote:
Ik vind hem wel geinig.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nee die is stom
de vlaamse versie is wel oke
mijn foon heeft zo'n programmaatje daar voorquote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Soms hoor je goeie nummers op de gekste plekken. Zoals in reclame spotjes, dan moet ik weten van wie dat nummer nou is!
Goed nummer, maar ik vind het nummer op de cd die daarna komt een stuk beter ^^ .quote:
het is nu voorbij, alles gemist.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nee die is stom
de vlaamse versie is wel oke
Ik gebruik wat slimme google termen, dan vind je 'm meestal wel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn foon heeft zo'n programmaatje daar voor
Het album brothers in arms!quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed nummer, maar ik vind het nummer op de cd die daarna komt een stuk beter ^^ .
Die cd ligt bij mijn pa. Welk nummer is dat?quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goed nummer, maar ik vind het nummer op de cd die daarna komt een stuk beter ^^ .
Kusjekroel is typisch zo'n term waarvan je meteen wel weet wat het betekend. Hoeft niet per se algemeen bekend te zijn of zoquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is nu voorbij, alles gemist.
is de term "kusjekroel" iets van hier op fok, of is dat algemeen geaccepteerde stadse slang tegenwoordig die nodig is om cool over te komen?
google geeft niet zoveel hits.
nah ik kan de muzieksmaak van mijn vriend niet waarderen en hij die van mij niet en we zijn er allebei best serieus inquote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, de tent waar er een bepaalde muzieksoort gedraaid wordt, is ook de tent waar de types naar toe gaan die ervan houden. Mijn vriendin zal geen persoon zijn die Techno , Hardcore en top 40 hits gaaf vind, en NIETS moet hebben van bijna alles waar ik naar luister, dat gaat niet werken. Maar de tent waar het het makkelijkst scoren is, zijn bijna allemaal de simpele Ski-hut achtige tenten met "we zingen en we springen " liedjes, en daar kom ik gewoon niet, dat is de forbidden area.
We zingen en we springen is af en toe wel leuk. Maar wekelijk, nee. Daarnaast ligt het er ook aan welke waarde je aan muziek hecht. Ik weet nu al dat ik een toekomstige vriendin echt niks over muziek kan vertellen... Dus ik zal het niet van de muziek-binding moeten hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, de tent waar er een bepaalde muzieksoort gedraaid wordt, is ook de tent waar de types naar toe gaan die ervan houden. Mijn vriendin zal geen persoon zijn die Techno , Hardcore en top 40 hits gaaf vind, en NIETS moet hebben van bijna alles waar ik naar luister, dat gaat niet werken. Maar de tent waar het het makkelijkst scoren is, zijn bijna allemaal de simpele Ski-hut achtige tenten met "we zingen en we springen " liedjes, en daar kom ik gewoon niet, dat is de forbidden area.
Ik gebruik hem alleen op FOK! in ieder geval.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is nu voorbij, alles gemist.
is de term "kusjekroel" iets van hier op fok, of is dat algemeen geaccepteerde stadse slang tegenwoordig die nodig is om cool over te komen?
google geeft niet zoveel hits.
On Every Street:quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die cd ligt bij mijn pa. Welk nummer is dat?
Wereldmuziek?quote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik luister veel naar muziek van groepen/bands/individuen die totaal niet bekend zijn. Is wel aparte muziek en zeker niet voor iedereen
Nu luister ik bijvoorbeeld naar Coda, van "God is an austronaut"quote:
Ik kan me geen wereld zonder muziek voorstellen. Ik neuriëde al muziek na nog voor ik kon praten en bewoon op de muziek mee. Doe ik soms nog steeds, het klinkt gewoon lekker!quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
Muziek is wel belangrijk, maar niet van levensbelang. Binnenkort een date met een meisje die niets, maar dan ook niets met muziek heeft. Verder klikt het goed, en dat verschil moeten we ons dan maar overheen zetten.
Kan je je metalkennis etalerenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
Muziek is wel belangrijk, maar niet van levensbelang. Binnenkort een date met een meisje die niets, maar dan ook niets met muziek heeft. Verder klikt het goed, en dat verschil moeten we ons dan maar overheen zetten.
Het hoeft écht niet te zijn dat mijn vriendin dezelfde muzieksmaak heeft hoor, maar ik heb gewoon niet zo een hele hoge pet op van mensen die niet verder dan hun neus kijken en alleen top 40, of nog erger : Hardcore , draaien. Ik hecht dan best veel waarde aan muziek, draai voornamelijk oude muziek, ga naar festivals, en daar vind ik het zelfs tekort schieten aan muzikaliteit ivm de oude acts.quote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik kan de muzieksmaak van mijn vriend niet waarderen en hij die van mij niet en we zijn er allebei best serieus in
maar ik hou van hem en dan moet je je daar maar over heen zetten
anders word het allemaal wel heel lastig
Niets met muziek? Dat hoor je niet vaak... Nou ja, het kan natuurlijk!quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
niet? Oh voor mij wel. Ik heb ALTIJD muziek bij me, en luister zoveel als mogelijk muziek. Zelfs als ik gaat slapen heb ik me ipad aan staan naast me met een playlist slapenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Mystikvm het volgende:
Zegt haar toch niks. Dan kom ik wel weg met Mayhem leuk vinden. Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je je metalkennis etaleren
Dit komt mij bekend voor hahahaquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet? Oh voor mij wel. Ik heb ALTIJD muziek bij me, en luister zoveel als mogelijk muziek. Zelfs als ik gaat slapen heb ik me ipad aan staan naast me met een playlist slapen![]()
Ipad gaat ook mee de douche in om muziek te luisteren terwijl ik sta te douchen. Als ik ooit een ander huis heb komt er zeker weten speakers in het plafont van de badkamer voor de muziek!
Ik vind techno ook ruk en ik heb daar zeker een stereotype beeld bij en als ik op een profiel van iemand af zou gaan zou ik er ook niet blij van wordenquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het hoeft écht niet te zijn dat mijn vriendin dezelfde muzieksmaak heeft hoor, maar ik heb gewoon niet zo een hele hoge pet op van mensen die niet verder dan hun neus kijken en alleen top 40, of nog erger : Hardcore , draaien. Ik hecht dan best veel waarde aan muziek, draai voornamelijk oude muziek, ga naar festivals, en daar vind ik het zelfs tekort schieten aan muzikaliteit ivm de oude acts.
Maar Hardcore, Techno etc is écht een bridge to far. Vind het wel jammer hoor dat ik zo moeilijk ben muziek, dit zorgt ervoor dat ik gewoon niet kan genieten van heel veel feestjes waar veel studenten juist op afkomen, en moet ik het doen met Irish Pubs, die heel gezellig zijn, maar waar de gemiddelde leeftijd 30+ is. Al is het niveau en volwassenheid vaak niet bepaald hoog in veel "we zingen en we springen" tenten, dus misschien juist goed om die te vermeiden aangezien ik intelligentie hoog in het eisen lijstje heb.
Sowieso, je gaat uit voor je plezier, dat heb ik alleen als er ook goede muziek gedraaid wordt en er misschien zelfs een band speelt, dan maar minder kans op een chick, als je je niet op je gemak voelt in een tent gaat dat ook niets worden.
Moet je zeker zeggen als het een zwaar christen is, kun je alleen maar extra lachen als het fout zou gaan op andere gronden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zegt haar toch niks. Dan kom ik wel weg met Mayhem leuk vinden. Dat scheelt dan weer.
Jammer genoeg is de kans dat ik een meid vind die Dire Straits, Bruce Springsteen en/of Pink Floyd luisteren niet al te groot ^^. Maarja, we blijven gewoon naar die toko gaan, er hoeft er maar één keer een hit te zijn, dan is het bingo.quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind techno ook ruk en ik heb daar zeker een stereotype beeld bij en als ik op een profiel van iemand af zou gaan zou ik er ook niet blij van worden
schijnt mijn vriend zo'n 2 keer per jaar naar een techno feestje te gaan en daar een top avond te hebben
ik hou er niet minder door van hem hoor
zolang ie maar zonder mij gaat
en ik ga wel met een vriendin naar mijn '80s en '90's feestjes
De vraag of iemand gelooft stel ik al vrij snel, al voordat het op daten aankomt. Dat is namelijk potentieel een dealbreaker.quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je zeker zeggen als het een zwaar christen is, kun je alleen maar extra lachen als het fout zou gaan op andere gronden.
Understandable, aangezien je Black Metal luisterd xD Heb overigens niet veel , maar ook niet heel veel tegen black metal. Zolang het muzikaal vet is luister ik ernaar, good old Cradle of Filth gaat er altijd in.quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vraag of iemand gelooft stel ik al vrij snel, al voordat het op daten aankomt. Dat is namelijk potentieel een dealbreaker.
Aah je bent een jehova´s-getuige afgaande op je postquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vraag of iemand gelooft stel ik al vrij snel, al voordat het op daten aankomt. Dat is namelijk potentieel een dealbreaker.
hoi ook gek.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef ook_gek het volgende:
Oh techno kan ik zeer waarderen, en soms staat het hier op ook. I love techno cd's BV of carl cox.
hardhouse staat hier soms ook op, denk dan aan tom harding dancevally 9 cd
top 100 hardcore cd staat ook op me ipad. Tja is toch echt mijn jeugt dus soms heerlijk om op te zetten.
Maar ook mtv unplugged, lounge, rock, pop luister ik veel
De laatste bus per ongeluk missen en je moeder voor een gedwongen feit stellenquote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
Hopen dat mijn mama lief is en dat ik nog een nachtje mag blijven.
Nou, metal is echt niet het enige wat ik leuk vind, black metal kan ik in alle bizarheid wel waarderen. Ben het met de inhoud van de muziek niet echt eens. Maar muziek luister ik sowieso niet om de teksten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Understandable, aangezien je Black Metal luisterd xD Heb overigens niet veel , maar ook niet heel veel tegen black metal. Zolang het muzikaal vet is luister ik ernaar, good old Cradle of Filth gaat er altijd in.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
Je klinkt wel 12 en ik moest denken aan:quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Myraela het volgende:
He niet haten.quote:
Die ken ik ook nogquote:
Ik woon hier 10 minuutjes vandaan met de auto, dan halen ze.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De laatste bus per ongeluk missen en je moeder voor een gedwongen feit stellen
quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi ook gek.
jij hebt altijd veel contact met de vrouw enzo. wat ga jij de komende 3 dagen doen die ik ook zou kunnen doen?
ivm een meer hetzelfde leven als jij krijgen.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon hier 10 minuutjes vandaan met de auto, dan halen ze.
En dan uit je bek stinken naar bier, omdat je net kauwgom bent vergeten. Is altijd herkenbaar.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik woon hier 10 minuutjes vandaan met de auto, dan halen ze.
oh oke.quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]nu moet ik je teleur stellen ben ik bang. Want de komende 3 dagen ga ik niet veel doen op werken na dan sorry.
Ik moet avonden voor studiedagen thuis slapen. Anders zou ik weken van huis blijven en niet naar school gaan.quote:
Ok, goed dat je moeder er zo op zit dan. Is het nog goed gekomen met die 3 Antillianen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet avonden voor studiedagen thuis slapen. Anders zou ik weken van huis blijven en niet naar school gaan.
Ja, hoewel ik soms moe ben van de regels ben ik wel blij met het beetje hulp zo.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, goed dat je moeder er zo op zit dan. Is het nog goed gekomen met die 3 Antillianen?
Wat dus indirect de reden is waarom muziek van nu kut is, het is te simpel omdat het op de radio moet kunnen met de radio formule. November Rain wordt dagelijks op Veronica gedraaid, verwacht dat maar niet op 3FM.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef debeterebob het volgende:
Vroeger toen liedjes makkelijk 5 of 10 minuten mochten duren__!
Zet je verwarming s'nachts uit, of nou ja dat zal ik doen want ik vind het kut slapen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
ik ga een beetje binnen zitten bij de centrale verwarming.
ik twijfel of ik hem tijdens het slapen weer uitzet. ik vergeet dat vaak en twijfel of ik hem maar gewoon aan laat staan.
veel meer dan dat gebeurd er niet, misschien dat voedsel op is en ik eten moet gaan kopen, maar denk het niet.
prostituee heb ik nog steeds niet beantwoord dat ik van haar weer moest afspreken enzo.
Gelukkig niet ja, anders zou ik niet meer luisteren naar 3FM.quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat dus indirect de reden is waarom muziek van nu kut is, het is te simpel omdat het op de radio moet kunnen met de radio formule. November Rain wordt dagelijks op Veronica gedraaid, verwacht dat maar niet op 3FM.
Oh hai.quote:
Trustenquote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik gaat effe afwassen, douchen en dan slapen
De vergelijking.quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
November rain zuigt inderdaad wel een beetje
Dat is gewoon een soort van hit me baby one more time maar dan van een andere generatie
Die is inderdaad aardig off xD , maar ondanks dat geniet ik wel altijd van dat nummer als die langskomt.quote:
blue blue lemon tree?quote:Op zondag 27 november 2011 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
Heath en maanselene sitting in a tree!
Ik heb exact hetzelfde. Voel me zo gay als een deur.quote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Ik voel me net een wijf die alleen maar denkt van "wat schattig, wat schattig, wat schattig"
Hihi.quote:Op zondag 27 november 2011 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
Heath en maanselene sitting in a tree!
Die van Studio Brussel is ook vaak een stuk beter, maar sowieso is Studio Brussel een geweldige radiozender ivm het grootste zooitje ongeregeld hier in Nederland. Die combineren in principe het entertainment van 3FM met de muziek van Kink/Veronica/3FM in één. Ze hebben zelfs wel eens een Metal avond.quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind de top 2000 ook heel leuk maar het zijn ongeveer 1500 overgewaardeerde nummers
dan nog zo'n 100 nummers van maria mena en consorten en dan hou je nog 400 goede nummers over
best weinig uit 2000
3fm heeft ook gospelquote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die van Studio Brussel is ook vaak een stuk beter, maar sowieso is Studio Brussel een geweldige radiozender ivm het grootste zooitje ongeregeld hier in Nederland. Die combineren in principe het entertainment van 3FM met de muziek van Kink/Veronica/3FM in één. Ze hebben zelfs wel eens een Metal avond.
Damn dat moet ik niet missen!!! Moet maar vaker 3FM gaan luisterenquote:
Zwijgen is toestemmen zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
Mama reageert niet op mijn whatsapp, is dat een goed of slecht teken.
Geen idee, jij kent je mama 't bestquote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
You got yourself an excuse.quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
Trickyquote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
Dat houd ik mezelf ook altijd voor, maar bij whatsapp kan ik zien dat ze het nog niet gelezen heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwijgen is toestemmen zeg ik altijd maar.
Gewoon zo doorgaan. Morgen weer werken en uitkijken naar mijn vakantie over een paar weken. Dat doet me wellicht ook al goed.quote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Capstan, heb je al besloten wat je gaat doen?
En bellen is geen optie?quote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook altijd voor, maar bij whatsapp kan ik zien dat ze het nog niet gelezen heeft.
Ik zou even bellenquote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook altijd voor, maar bij whatsapp kan ik zien dat ze het nog niet gelezen heeft.
Computeren waarschijnlijk en wachten tot dat bloedgeile, universitair geschoolde fotomodel vanzelf binnen komt waaien.quote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Capstan, heb je al besloten wat je gaat doen?
Goedenavond Key, hoe is het met je?quote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef Keyos het volgende:
Guten Abend Fräulein MaanSelene und Heath !
Ik had er 1.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Computeren waarschijnlijk en wachten tot dat bloedgeile, universitair geschoolde fotomodel vanzelf binnen komt waaien.
Good, vandaag met Feyenoord naar Waalwijk gegaan en daar 3 punten gepakt en een politie escort gehad naar de parkeerplaats 1 meter buiten Waalwijk, kan niet beterquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Goedenavond Key, hoe is het met je?
Sounds good; voetbal altijd primaquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Good, vandaag met Feyenoord naar Waalwijk gegaan en daar 3 punten gepakt en een politie escort gehad naar de parkeerplaats 1 meter buiten Waalwijk, kan niet beter
Volgens mij heeft gij ook een leuke dag gehad
*woord opgeven bij het Taalgenootschap Nederland gaat*quote:
Ik draai nog niet zo lang mee in dit topic en ben ook niet hele dagen vol actief, maar volgens mij is dat standaard wanneer mensen daten, en zeker wanneer dat onder forumleden is xDquote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Sounds good; voetbal altijd prima
Mijn dag was bijzonder geslaagd ja. Sta er trouwens serieus van te kijken hoezeer iedereen hier meeleeft. Ik heb hier in een paar dagen al meer vrienden/kennissen opgedaan dan in de afgelopen tien jaar.
Echt gaaf is dat!quote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zo lang mee in dit topic en ben ook niet hele dagen vol actief, maar volgens mij is dat standaard wanneer mensen daten, en zeker wanneer dat onder forumleden is xD
Lolwhut?quote:
Dit is ook wel een bijzonder topic met bijna alleen maar lieve mensenquote:Op zondag 27 november 2011 23:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben ook verwarmd hoe iedereen meeleeft en meedenkt. Van te voren dacht ik van Fok iets heel anders.
Ben ook best benieuwd hoe een forummeeting is, maar dat is allemaal pas toekomstwerk, dan moet het wel een goed georganiseerde zijn en een groep dat je van tevoren denkt "hey, dat lijkt mij gezellig".quote:
Als ik ooit ga trouwen, wil jij dan bruidsmeisje zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit is ook wel een bijzonder topic met bijna alleen maar lieve mensen
Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Lolwhut?![]()
Tegelijk; gefeliciteerd!
Ik heb er 1 gehad en die was tof.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben ook best benieuwd hoe een forummeeting is, maar dat is allemaal pas toekomstwerk, dan moet het wel een goed georganiseerde zijn en een groep dat je van tevoren denkt "hey, dat lijkt mij gezellig".
Ik ben een man en bruidmeisjesjurkjes staan mij doorgaans zeer slechtquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen, wil jij dan bruidsmeisje zijn?
Hmm, is het niet handig meets in de OP te krijgen ? Lees je er ook minder makkelijk overheen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is een meet mensen! In december.
Iemand zit constant met de OP te kutten.quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hmm, is het niet handig meets in de OP te krijgen ? Lees je er ook minder makkelijk overheen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad en die was tof.
Ook omdat heloef er was natuurlijk en die kip voor mij gebbqed heeft
Ik was ervan op de hoogte dat je een man was. Wat is je punt?quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een man en bruidmeisjesjurkjes staan mij doorgaans zeer slecht
Bruidsmeisjes zijn doorgaans vrouwelijk toch?quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik was ervan op de hoogte dat je een man was. Wat is je punt?
Dat die jurkjes hem niet staan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik was ervan op de hoogte dat je een man was. Wat is je punt?
Dare to be differentquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Bruidsmeisjes zijn doorgaans vrouwelijk toch?
en dat hij geen travestiet isquote:
Nou zeg, wat een vijandigheid.quote:
Ze komen NIET op me af. Echt NIET. Ik snap er geen reet van. Als redelijk utiziende vrouw zou je in no time een ONS moeten kunnen scoren, en komen de mannen wel op je af. Geen van beide lukt mij.quote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat doe je dan als er een man op je afkomt. Want die komen echt wel op je af.
Benzin moet gewoon in een leuk pak, zijn hotness uitstralen zodat de vrijgezelle dames op de bruiloft aan zijn voeten liggenquote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een vijandigheid.Ik had het wel lief gevonden, benzin in een roze jurkje met een Katrien-strik op zijn hoofd. Laat mij ook eens fantasieen hebben zeg!
That's my girlquote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, als jullie in roze jurken gaan, dan voeren Selene en ik een fantasie uit naar keuze.
Dealquote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, als jullie in roze jurken gaan, dan voeren Selene en ik een fantasie uit naar keuze.
Als je lief blijft wel! Niet gaan relnichten hoor...quote:
Welkom minnemin.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:
crosspost
[..]
Ze komen NIET op me af. Echt NIET. Ik snap er geen reet van. Als redelijk utiziende vrouw zou je in no time een ONS moeten kunnen scoren, en komen de mannen wel op je af. Geen van beide lukt mij.
Ik probeer nu zelf iets meer oogcontact te maken, naar aanleiding van dit topic, en dat is wel leuk maar een beetje onwennig. Ik ben een schijtlijster, daar komt het op neer. Ik vind eigenlijk nog dat de man op mij af moet stappen.
. Af en toe word ik ook wel aangesproken op straat, maar dat eindigt dan ergens in het niets. Sowieso vind ik niet snel een man knap genoeg voor seks.
Deal!quote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ik zal alleen leuke dingen zeggen hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als je lief blijft wel! Niet gaan relnichten hoor...
Denk dat het de uitstraling is, als je te graag wil, dan lukt het niet, ook als je dat probeert te verbergen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom minnemin.
Ik heb geen idee wat de reden is dat je niet wordt aangesproken. Is ook verder niet erg. Je zegt zelf wat moeite te hebben met lef. Daarvan zitten er hier erg veel.
Wat zijn de plekken waar je uitgaat?
Jij doet benzin?quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben degene die dronken wordt en het bruidsmeisje doet in de bezemkast.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:40 schreef Moonwalk het volgende:
here comes the brides, here comes the brides, here comes the brrriii-hiiiiides
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benzin is het bruidsmeisje, hebben we net besloten. Dus succesquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben degene die dronken wordt en het bruidsmeisje doet in de bezemkast.
Wat lief dat je het voor hem opneemt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef Moonwalk het volgende:
Zeg laten jullie benzin even met rusttrek lekker zelf die roze jurk met strik aan
quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Benzin is het bruidsmeisje, hebben we net besloten. Dus succes
Ach, ik ben toch dronken.quote:
Bukken maar benzin.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Benzin is het bruidsmeisje, hebben we net besloten. Dus succes
Je bent gewoon jaloers dat benzin wel genomen wordt in de bezemkast en jij niet.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef Moonwalk het volgende:
Zeg laten jullie benzin even met rusttrek lekker zelf die roze jurk met strik aan
Dus ik hoef geen feest in de agenda te zetten?quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef MaanSelene het volgende:
Maar goed, mensen, we laten ons een beetje gaan. Minnemin....welkomJe probleem is inderdaad erg herkenbaar.
Okequote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat benzin wel genomen wordt in de bezemkast en jij niet.
*pest*
Arme, arme benzin.quote:
Droogheid....schitterendquote:
Dat komt niet erg geloofwaardig over na vandaag he.quote:Op zondag 27 november 2011 23:44 schreef MaanSelene het volgende:
Maar goed, mensen, we laten ons een beetje gaan. Minnemin....welkomJe probleem is inderdaad erg herkenbaar.
Ja trio met mij, ik wil jullie zien scharen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik was ook serieus hoorquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee, even serieus: Welkom.
Ga niet weg, we zijn gewoon gek. We willen je helpen.
Je ziet denk ik over het hoofd dat het niet klopt. Er komen dus wel mannen op je af, het verloopt alleen (nog) niet zoals jij dat wilquote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:
crosspost
[..]
Ze komen NIET op me af. Echt NIET. Ik snap er geen reet van. Als redelijk utiziende vrouw zou je in no time een ONS moeten kunnen scoren, en komen de mannen wel op je af. Geen van beide lukt mij.
Ik probeer nu zelf iets meer oogcontact te maken, naar aanleiding van dit topic, en dat is wel leuk maar een beetje onwennig. Ik ben een schijtlijster, daar komt het op neer. Ik vind eigenlijk nog dat de man op mij af moet stappen.
. Af en toe word ik ook wel aangesproken op straat, maar dat eindigt dan ergens in het niets. Sowieso vind ik niet snel een man knap genoeg voor seks.
Ik ben niet gek.quote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Heathcliff80 het volgende:
Nee, even serieus: Welkom.
Ga niet weg, we zijn gewoon gek. We willen je helpen.
Ik ben ook serieus nu ff.quote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet gek.
Ik ben psychologisch goedgekeurd
Mmm balen. Maar stiekem vind ik het wel grappig om te zien dat er ook vrouwen zijn die dit probleem hadden, had ik eigenlijk niet verwacht.quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:
crosspost
[..]
Wat is precies het moment dat de mannen "afkappen" , is dat voordat het zelfs begonnen is, of merk je dat ze al vrij snel in het gesprek de boel willen afbreken en weg willen gaan ?quote:Op zondag 27 november 2011 23:37 schreef minnemin het volgende:
crosspost
[..]
Ja ik wil idd wel graag. Maar ja, ik weet niet wat het midden is tussen oogcontact zoeken en te graag willen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
Minnemin, zou het kunnen dat het bijvoorbeeld je uitstraling is? Niet verkeerd bedoelt, maar dat je bijvoorbeeld "te beschikbaar" bent, omdat je erg graag een leuke man wilt vinden?
Nee zij kappen niet af, ik ook niet echt. Het eindigt gewoon. Bijvoorbeeld: Man: 'Goede muziek hè?' Ik: 'Ja leuk inderdaad, die band heb ik nog daar en daar gezien.' Man: (...) Ik: 'Nou fijne avond nog hè?' Het stopt gewoon.quote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Keyos het volgende:
Wat is precies het moment dat de mannen "afkappen" , is dat voordat het zelfs begonnen is, of merk je dat ze al vrij snel in het gesprek de boel willen afbreken en weg willen gaan ?
Ik heb geen wingwoman, niet zo veel vrouwelijke vriendinnen. Als we met vrienden zijn, is het met een groepje. Ik ga zelden een-op-een uit. Als we dan met zijn tweeën zijn, is het vaak met een mannelijke vriend. Die stoot andere mannen af, lijkt het.quote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, maar hoe is het dan als je met een wingman/wingwoman iets gaan doen? Dat die je een beetje helpt zeg maar?
Maar niet via de achterdeur.quote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, eens moet je eerste keer zijn.
Van mij zal je geen last hebben.quote:
Mannen houden ervan om te jagen, dat is de belangrijkste regel. Laat ze maar een beetje voor je werken, als ze er meteen klaar mee zijn ze je sowieso niet waard.quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja ik wil idd wel graag. Maar ja, ik weet niet wat het midden is tussen oogcontact zoeken en te graag willen.
[..]
Nee zij kappen niet af, ik ook niet echt. Het eindigt gewoon. Bijvoorbeeld: Man: 'Goede muziek hè?' Ik: 'Ja leuk inderdaad, die band heb ik nog daar en daar gezien.' Man: (...) Ik: 'Nou fijne avond nog hè?' Het stopt gewoon.
Waarom moeten wij altijd al het werk doen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mannen houden ervan om te jagen, dat is de belangrijkste regel. Laat ze maar een beetje voor je werken, als ze er meteen klaar mee zijn ze je sowieso niet waard.
Wat betreft dat gesprekje; heb je wel eens geprobeerd een wedervraag te stellen? Mannen zijn heel slecht in een conversatie op gang houden.
Ja, maar écht diep gaan in een gesprek is ook moeilijk hoor, zeker als je de persoon nog niet écht goed kent. Ik vind het vrij moeilijk om lange gesprekken te hebben met een complete stranger, met mensen die ik al ken weet ik waar ze geïnteresseerd in zijn, wat hun willen horen en omgekeerd. Oogcontact is natuurlijk alleen het begin, daarna zullen toch de "hints" belangrijk worden tijdens het gesprek, hoe comfortabel het gesprek verloopt etc. Misschien is het in de praktijk zo dat geen van beide een duidelijke intentie toont, en het daardoor stuk loopt op "tot (nooit meer) ziens" .quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja ik wil idd wel graag. Maar ja, ik weet niet wat het midden is tussen oogcontact zoeken en te graag willen.
[..]
Nee zij kappen niet af, ik ook niet echt. Het eindigt gewoon. Bijvoorbeeld: Man: 'Goede muziek hè?' Ik: 'Ja leuk inderdaad, die band heb ik nog daar en daar gezien.' Man: (...) Ik: 'Nou fijne avond nog hè?' Het stopt gewoon.
En toen waren we weer bij dat onderwerp. Nu nog even stefanhaan langskomen die het topic kaapt en het iets met kont noemt.quote:
Zo erg zal het vast niet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Spytool mijn naam. Soapwaardige shit.
Omdat jij zo dom was in de verkeerde rij te gaan staan toen ze de geslachten uitdeeldenquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moeten wij altijd al het werk doen?
Ik neem je niks kwalijk.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry schat, ik wil echt niet boos doen
Ik ben toevallig heel erg blij met mijn geslachtsdeelquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Omdat jij zo dom was in de verkeerde rij te gaan staan toen ze de geslachten uitdeelden
Benzinquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom hier![]()
Alleen moet ik nu gaan slapen![]()
Jongens, lief zijn voor Faye
Even msnen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk.
Ik heb me niet zo netjes gedragen en alleen aan mezelf gedacht.
Het spijt me echt, ik maak het alleen moeilijker en drijf je weg terwijl ik je niet kwijt wil.
Hoezo altijd? Ik heb in mijn leven zo vaak een man versierd/proberen te versieren.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom moeten wij altijd al het werk doen?
Is goed.quote:
Die ene openingszin die ik je vanmiddag vertelde wil nog wel eens werken he Heathquote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoezo altijd? Ik heb in mijn leven zo vaak een man versierd/proberen te versieren.
Haha ja, maar die was dan ook wel heel grof.quote:Op maandag 28 november 2011 00:08 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Die ene openingszin die ik je vanmiddag vertelde wil nog wel eens werken he Heath
* ook_gek pinkt een traantje weg. Wat mooi! Recht uit het hartquote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk.
Ik heb me niet zo netjes gedragen en alleen aan mezelf gedacht.
Het spijt me echt, ik maak het alleen moeilijker en drijf je weg terwijl ik je niet kwijt wil.
Maar mij nietquote:Op maandag 28 november 2011 00:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoezo altijd? Ik heb in mijn leven zo vaak een man versierd/proberen te versieren.
Ja nee nu is het duidelijk?quote:Op maandag 28 november 2011 00:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha ja, maar die was dan ook wel heel grof.
vertel vertelquote:Op maandag 28 november 2011 00:08 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha ja, maar die was dan ook wel heel grof.
Niks. Ik hou er helemaal niet vanquote:Op maandag 28 november 2011 00:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mannen houden ervan om te jagen, dat is de belangrijkste regel.
Offtopic; heb je PM gekregen, zal morgen even uitgebreid reageren, ga er straks vandoor. Zal die zin er wel in zettenquote:
En ik meen, ik wil Faye niet kwijt.quote:Op maandag 28 november 2011 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek pinkt een traantje weg. Wat mooi! Recht uit het hart
Ik merk ook wel dat ik weer net te laat was om verder te miepenquote:Op maandag 28 november 2011 00:16 schreef Keyos het volgende:
Hmm, topic is nu wel dood te verklaren ivm uurtje terug.
En wel je date vertellen inclusief details en eventueel foto'squote:Op maandag 28 november 2011 00:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Offtopic; heb je PM gekregen, zal morgen even uitgebreid reageren, ga er straks vandoor. Zal die zin er wel in zetten
Deal. Ik ga er een eindje aan breien....afgelopen nacht maar vier uur geslapen; ik ben kapot.quote:Op maandag 28 november 2011 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wel je date vertellen inclusief details en eventueel foto's
Truste !quote:Op maandag 28 november 2011 00:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Deal. Ik ga er een eindje aan breien....afgelopen nacht maar vier uur geslapen; ik ben kapot.
Dag mensen.....en bedankt allemaal, voor het medeleven enzo. Doet me erg goed!![]()
Het ding is, wil je diep in je hart met een random persoon in het uitgaansleven praten?quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef minnemin het volgende:
Misschien moet ik een actiepunt verzinnen: voortaan elke keer als ik uitga ga ik minimaal een leuke man aanspreken met 'hoi'. Nu nog vaker uitgaan.
dat is echt precies wat ik me heb voorgenomen! Ik merk dat er wel wat verbetering in zit, en ik ga niet eens zo vaak uit.quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef minnemin het volgende:
Misschien moet ik een actiepunt verzinnen: voortaan elke keer als ik uitga ga ik minimaal een leuke man aanspreken met 'hoi'. Nu nog vaker uitgaan.
Nee zeker niet. Ik wil praten met een persoon die aantrekkelijk is en een leuke uitstraling heeft. Die zijn er idd niet altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 00:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, wil je diep in je hart met een random persoon in het uitgaansleven praten?
Ik ga dus niet uit, want ik vind er niets aan. Maar willekeurige dames op straat aanspreken is het 'm ook nietquote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat is echt precies wat ik me heb voorgenomen! Ik merk dat er wel wat verbetering in zit, en ik ga niet eens zo vaak uit.
Het is ook niet het doel, het is een middel, om wat meer te duren en wat leuker/gezelliger te worden. Als je niet uitgaat weet ik het eigenlijk ook niet. Maar je kan toch best naar de kroeg? How I met your mother-stylequote:Op maandag 28 november 2011 00:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga dus niet uit, want ik vind er niets aan. Maar willekeurige dames op straat aanspreken is het 'm ook niet
Ik bedoel meer in de zin van, vind je het ook comfortabel en een goede manier om het zo te doen? Op het moment dat je wel wilt, maar ook weer niet helemaal 100% gaat dat je gesprek niet helpen om positief te eindigen. Als ik gewoon puur naar mijzelf kijk ben ik anders tegen mensen die ik langdurig ken dan mensen die ik net ken, gewoon een stuk rustiger en tactischer in het gesprek, op de één of andere manier geef ik nooit signalen af of een richting in een gesprek aan om meer met iemand te krijgen dan het leuke gesprek, foute boel dus.quote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik wil praten met een persoon die aantrekkelijk is en een leuke uitstraling heeft. Die zijn er idd niet altijd.
Wacht laat ik even Justin Timberlake voor je bellen. Moment.quote:Op maandag 28 november 2011 00:30 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik wil praten met een persoon die aantrekkelijk is en een leuke uitstraling heeft. Die zijn er idd niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Heb ik ook, heb ik ook. Ik heb wel gemerkt dat ik de laatste keer er eigenlijk geen moeite mee had om bij een leuk meisje met wie ik stond te praten mijn arm om haar heen te slaan, wat ik vroeger nooit zou doen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van, vind je het ook comfortabel en een goede manier om het zo te doen? Op het moment dat je wel wilt, maar ook weer niet helemaal 100% gaat dat je gesprek niet helpen om positief te eindigen. Als ik gewoon puur naar mijzelf kijk ben ik anders tegen mensen die ik langdurig ken dan mensen die ik net ken, gewoon een stuk rustiger en tactischer in het gesprek, op de één of andere manier geef ik nooit signalen af of een richting in een gesprek aan om meer met iemand te krijgen dan het leuke gesprek, foute boel dus.
Vergeet niet dat ik geen alcohol drink, hè? Dan heb ik niet zoveel aan een kroegquote:Op maandag 28 november 2011 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het is ook niet het doel, het is een middel, om wat meer te duren en wat leuker/gezelliger te worden. Als je niet uitgaat weet ik het eigenlijk ook niet. Maar je kan toch best naar de kroeg? How I met your mother-style?
Je kan ook best andere dingen drinken in een kroegquote:Op maandag 28 november 2011 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik geen alcohol drink, hè? Dan heb ik niet zoveel aan een kroeg
Voor inspiratie http://www.youtube.com/user/SimplePickupquote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof je excuses verzint om niet met vrouwen in contact te komen
Meh, ik heb best nog wel eens contact met vrouwen. Ik kan het alleen nooit naar iets meer dan dat ombuigen. De ene keer is de situatie er niet naar en de andere keer is dat wel zo maar komt het gewoon doordat ik het niet kan.quote:Op maandag 28 november 2011 00:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je kan ook best andere dingen drinken in een kroeg
Het klinkt een beetje alsof je excuses verzint om niet met vrouwen in contact te komen
quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Post jij hier eigenlijk al langer?
maar je kwam toch wel vaak buiten? en had toch wel veel vrienden enzo? en je ging toch naar het cafe ergens met quizzen?quote:Op maandag 28 november 2011 00:28 schreef minnemin het volgende:
In mijn ervaring werkt dat ook veel beter bij het uitgaan, dat is ook de reden dat veel mensen uitgaan volgens mij (ook al geven veel mensen aan dat ze het gewoon leuk vinden, veel mensen willen volgens mij best een ONS of staan in ieder geval open om te flirten).quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, ik heb best nog wel eens contact met vrouwen. Ik kan het alleen nooit naar iets meer dan dat ombuigen. De ene keer is de situatie er niet naar en de andere keer is dat wel zo maar komt het gewoon doordat ik het niet kan.
Blijkbaar is het nog niet genoeg. Of misschien de verkeerde plekken. Ik denk aan een volleybalclub. Ik wil graag meer mensen ontmoeten, man én vrouw.quote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je kwam toch wel vaak buiten? en had toch wel veel vrienden enzo? en je ging toch naar het cafe ergens met quizzen?
ik ben het wel eens, maar het komt er in de regel wel op neer dat de man het werk, het jagen moet doen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:44 schreef Keyos het volgende:
De fout die ik altijd maak is dat ik op het moment suprême nooit de behoefte heb om op iemand af te stappen en een gesprek aan te gaan, vind het allemaal maar teveel moeite, en gedoe, en als ik dan in een gesprek ben zeg ik ineens dingen waar ik later denk van "hoe kom je in godsnaam bij dat erbij te halen " ,ik weet niet wat het is, gewoon niet op mijn gemak denk ik. Vind het sowieso allemaal maar een gedoe, ik sta best open voor een vriendin, maar ik doe dat alleen als ik direct een "klik" heb, en er niet alles voor uit de kast moet halen, want ik houd er niet van als het van 1 kant komt.
Ga je ook wel eens naar festivals of concerten? Dat zijn vaak ook wel goede plekken. Ik sla mijzelf tegen mijn kop dat ik niet met een meid aan de slag ben gegaan waar we een gesprek mee hadden tijdens een concert, die bleek 15 km verderop te wonen, maar ik ben dan weer niet zo tactisch om haar in te pakken.... Al had ze best lesbisch kunnen zijn, die was aardig klef met haar vriendin.quote:Op maandag 28 november 2011 00:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog niet genoeg. Of misschien de verkeerde plekken. Ik denk aan een volleybalclub. Ik wil graag meer mensen ontmoeten, man én vrouw.
Ter lering en vermaak.. en jij?quote:Op maandag 28 november 2011 00:50 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, sorry hoor
Alleen voor de gezelligheid?
Al overladen met PM's ? Dat lijkt best vaak te gebeuren achter de schermen naar vrouwen toe in dit topic.quote:Op maandag 28 november 2011 00:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ter lering en vermaak.. en jij?
Volgens mij ook ja hahaha.quote:Op maandag 28 november 2011 01:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al overladen met PM's ? Dat lijkt best vaak te gebeuren achter de schermen naar vrouwen toe in dit topic.
Hoe zou ik dat dan moeten weten?quote:Op maandag 28 november 2011 01:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Al overladen met PM's ? Dat lijkt best vaak te gebeuren achter de schermen naar vrouwen toe in dit topic.
ik vind dat je het best knap doet.quote:Op maandag 28 november 2011 00:47 schreef minnemin het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog niet genoeg. Of misschien de verkeerde plekken. Ik denk aan een volleybalclub. Ik wil graag meer mensen ontmoeten, man én vrouw.
omdat hij denkt dat je girl bent. maar dat ben je dacht ik niet, dus dan kan je leuk normaal blijven doen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat dan moeten weten?
Oh het is een man?quote:Op maandag 28 november 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat hij denkt dat je girl bent. maar dat ben je dacht ik niet, dus dan kan je leuk normaal blijven doen.
Idd, dat dacht ik door de naam.quote:Op maandag 28 november 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat hij denkt dat je girl bent. maar dat ben je dacht ik niet, dus dan kan je leuk normaal blijven doen.
Jij komt met nieuwe inzichten die in meer dan 500 topics nog niet aan bod zijn geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
Als jullie iets willen leren over versieren kan je me een pm sturen
Ik heb een hele lading aan PM's erover inmiddels.quote:Op maandag 28 november 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
Als jullie iets willen leren over versieren kan je me een pm sturen
Sowieso, het is onveiliger nog naar huis te moeten, kom je straks een grote gekleurde bewoner van Charlois tegen, daar word je ook niet vrolijker van.quote:Op maandag 28 november 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
Film afgelopen. Ik mag nog een nachtje blijven. Yay
oh van karzai?quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een hele lading aan PM's erover inmiddels.
Maar het is bij mij nu denk niet eens zozeer het versieren maar eerst de juiste tegen komen en het dan niet verzieken
ja misschien iemand met goede inzichten en die de waarheid weet enzo.quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij komt met nieuwe inzichten die in meer dan 500 topics nog niet aan bod zijn geweest?
Zuurpruimquote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij komt met nieuwe inzichten die in meer dan 500 topics nog niet aan bod zijn geweest?
Mijn inzichten zijn de beste. Je had al lang een vriendin kunnen hebben als je precies had gedaan wat ik zei.quote:Op maandag 28 november 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh van karzai?
[..]
ja misschien iemand met goede inzichten en die de waarheid weet enzo.
ik heb hem gepm-t
hoe weet je dat?quote:Op maandag 28 november 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
Film afgelopen. Ik mag nog een nachtje blijven. Yay
paar keer per jaar. ik zou veel vaker willen maar ja ik ben ook geen miljonair. een na laatste keer veeeeel oogcontact maar durfde niets te zeggen. voelde me ook niet fijn in mijn uppie. laatste keer veel beter. ik had spraakcontact met een Vlaming. ik nam initiatiefquote:Op maandag 28 november 2011 00:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar festivals of concerten? Dat zijn vaak ook wel goede plekken. Ik sla mijzelf tegen mijn kop dat ik niet met een meid aan de slag ben gegaan waar we een gesprek mee hadden tijdens een concert, die bleek 15 km verderop te wonen, maar ik ben dan weer niet zo tactisch om haar in te pakken.... Al had ze best lesbisch kunnen zijn, die was aardig klef met haar vriendin.
je hebt(of krijgt pm)quote:Op maandag 28 november 2011 01:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mijn inzichten zijn de beste. Je had al lang een vriendin kunnen hebben als je precies had gedaan wat ik zei.
Nee maar die zie ik voor het eerst hier, haha effe kijken eerst naar z'n posts of ik denk dat ik er wat aan kan hebbenquote:
Werchter ? Graspop ?quote:Op maandag 28 november 2011 01:15 schreef minnemin het volgende:
[..]
paar keer per jaar. ik zou veel vaker willen maar ja ik ben ook geen miljonair. een na laatste keer veeeeel oogcontact maar durfde niets te zeggen. voelde me ook niet fijn in mijn uppie. laatste keer veel beter. ik had spraakcontact met een Vlaming. ik nam initiatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |