benzin, ze doet het ook bij jou nu ook!quote:zondag 27 november 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:[/b]
[..]
Daarom gaan wij een keertje chillen toch
Wil niet gay klinken, maar welke man wil er nou niet Bruce Springsteen zijnquote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bruce!
sop sop sop
Riders on the storm the doors moet ook ff genoemd trouwens
Heb vandaag al zo'n 4983x naar dancing in the dark geluisterdquote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
The Boss! Die ga ik maar eens opzetten dan, goed idee Keyos.
dat kostte best veel tijd dan van je levenquote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb vandaag al zo'n 4983x naar dancing in the dark geluisterd
hij is nu wel oud en dichter bij de dood.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wil niet gay klinken, maar welke man wil er nou niet Bruce Springsteen zijn.
Van The River krijg ik vaak kippenvel, heerlijk. En Dancing in the Dark krijgt natuurlijk iedereen los. Zelfs de meeste saaie lul kan dan dansen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb zelf wat meer met de minder bekende nummers, ik kan uren luisteren/kijken naar de live beelden/mp3 versie van Racing In The Street, Youngstown en Jungleland _0_ De Hyde Park DVD is écht GE-WEL-DIG , alleen jammer dat The River niet op Hyde Park is gespeeld, al staat hij op de disk als bonus.quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij komt nog wel steeds om in de slipjes die hij naar zijn hoofd geworpen krijgtquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat kostte best veel tijd dan van je leven
[..]
hij is nu wel oud en dichter bij de dood.
ik vind murder incorporated erg goed. en california natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van The River krijg ik vaak kippenvel, heerlijk. En Dancing in the Dark krijgt natuurlijk iedereen los. Zelfs de meeste saaie lul kan dan dansen.
Maar die broekquote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb zelf wat meer met de minder bekende nummers, ik kan uren luisteren/kijken naar de live beelden/mp3 versie van Racing In The Street, Youngstown en Jungleland _0_ De Hyde Park DVD is écht GE-WEL-DIG , alleen jammer dat The River niet op Hyde Park is gespeeld, al staat hij op de disk als bonus.
kan begrijpen waarom de vrouwen inderdaad dat nummer op zullen zettenquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die broeken dat dansje
daarom is dat het beste nummer
Ik kom niet veel verder dan Muse, en die is ook wel aardig wat jaren bezig, en in mindere mate Volbeat en The Killers. Maar van de bands van na 2000 is Muse overduidelijk de grootste "blijver" . De kwaliteit van muziek is achteruit gegaan sinds dat er steeds meer rekening gehouden moet worden met radiostandaard van een : tekst- refrein-tekst-refrein 3 min 30 klaar". Ook de komst van de Synths heeft meer kwaad dan goed gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Maar jullie vinden weinig artiesten van nu niet goed begrijp ik hier uit?
Ik kan genoeg artiesten van nu opnoemen met geweldige nummers die ik erg veel luister.
jawel, maar vroeger was alles beter.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan genoeg artiesten van nu opnoemen met geweldige nummers die ik erg veel luister.
zou dit direct verband kunnen hebben met het niet kunnen versieren misschienquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
jij kan wel goed versieren.quote:Ik kan genoeg artiesten van nu opnoemen met geweldige nummers die ik erg veel luister.
nou kan toch ook best een boel waarderen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
Het is normaal dat je muziek uit je jeugd beter vindt. Wetenschappelijk bewezen, jeweets.quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
wat ga je daar dan concreet mee doen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zou dit direct verband kunnen hebben met het niet kunnen versieren misschien
[..]
jij kan wel goed versieren.
dit lijkt dus voorlopig alsof er een direct verband zou kunnen zijn
ik ben bezig met de slamfm hitpagina trouwens hoor! ik doe wel wat met advies wat wordt gepost!
haha nee hoor, het helpt qua gesprek onderwerp wel als je een brede muziek smaakt hebt. Maar geloof me, het hangt niet samen echt niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik ben bezig met de slamfm hitpagina trouwens hoor! ik doe wel wat met advies wat wordt gepost!
nou met alles wat net genoemd was was ik nog niet geboren volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is normaal dat je muziek uit je jeugd beter vindt. Wetenschappelijk bewezen, jeweets.
Maar de muziek van tegenwoordig klinkt voor mij zoveel hetzelfde.
Ik luister dan wel naar Finntroll, Sonata Arctica, Elvenking, Nightwish. Niet omdat het goed is, maar lekker opzwepend.
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:
oh wacht er staat een plaatje.quote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor MLiGje
Niet liegen, je hebt hem al gezienquote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht er staat een plaatje.
bij mij blijft die voorlopig onzichtbaar, ik ben nu wel nieuwsgierig.
Ik denk het voor mij wel, ik voel mij alleen maar prettig in cafés waar er muziek gedraaid wordt dat ik goed vind, en dat is dus 80's rock en Metal , met andere woorden , ik sluit 90% van de uitgaansgelegenheid uit van bezoek en dat zijn precies de meeste jongeren tenten (Irish Pubs is een ouder publiek, maar vind ik wel het leukste), want ik kan niet tegen muziek die er in de mensen tenten gedraaid wordt. Maarja, als ik een vrouw vind, en die zegt naar Ben Saunders te luisteren, is daar de deur.......quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
Ik had vroeger een gabberbandje van 1 of andere DJ uit Den Haag. Vroeger helemaal grijs gedraaidquote:
ja nu wel ja.quote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt hem al gezien
maria mena?quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zelf erg groot fan van de MTV unplugged cd's en maakt me niet eens uit welke artiesten. Want bijna alles is geweldig.
Maar bands van nu die ik zeer kan waarderen zijn bv, Dazzled kid, Birdy, Di-Rect Lana del rey, Mumford & sons, Waylon, red hotchili peppres, Kings of leon, Racoon, Maria mena, coldplay
Om maar wat te noemen.
Dark raver, charly lownois en menthal theo, the viper?quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gabberbandje van 1 of andere DJ uit Den Haag. Vroeger helemaal grijs gedraaid
Grappig. Zelf valt het me niet eens op als er bijvoorbeeld geen muziek meer is... Alleen te harde muziek kan me irriteren.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk het voor mij wel, ik voel mij alleen maar prettig in cafés waar er muziek gedraaid wordt dat ik goed vind, en dat is dus 80's rock en Metal , met andere woorden , ik sluit 90% van de uitgaansgelegenheid uit van bezoek en dat zijn precies de meeste jongeren tenten (Irish Pubs is een ouder publiek, maar vind ik wel het leukste), want ik kan niet tegen muziek die er in de mensen tenten gedraaid wordt. Maarja, als ik een vrouw vind, en die zegt naar Ben Saunders te luisteren, is daar de deur.......
Maria mena heeft zeer zeker een paar hele goeie nummers naar mijn mening.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maria mena?
oke ik tel dit op bij je stones fout
sorry dit is je eindstation
binnen kort ontvang je een brief die jou en zichzelf vernietigd
wat wie?quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
Dat "Mag ik u kussen" is echt briljant.
Geen idee van wie het was. Was een kopie van een bandje van een vriend die het van z'n neef had of zo.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dark raver, charly lownois en menthal theo, the viper?
Programma op Nederland 3.quote:
ooit live gezien?quote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maria mena heeft zeer zeker een paar hele goeie nummers naar mijn mening.
Het ding is, de tent waar er een bepaalde muzieksoort gedraaid wordt, is ook de tent waar de types naar toe gaan die ervan houden. Mijn vriendin zal geen persoon zijn die Techno , Hardcore en top 40 hits gaaf vind, en NIETS moet hebben van bijna alles waar ik naar luister, dat gaat niet werken. Maar de tent waar het het makkelijkst scoren is, zijn bijna allemaal de simpele Ski-hut achtige tenten met "we zingen en we springen " liedjes, en daar kom ik gewoon niet, dat is de forbidden area.quote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Grappig. Zelf valt het me niet eens op als er bijvoorbeeld geen muziek meer is... Alleen te harde muziek kan me irriteren.
aah nee die is stomquote:
Ik vind hem wel geinig.quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nee die is stom
de vlaamse versie is wel oke
mijn foon heeft zo'n programmaatje daar voorquote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Soms hoor je goeie nummers op de gekste plekken. Zoals in reclame spotjes, dan moet ik weten van wie dat nummer nou is!
Goed nummer, maar ik vind het nummer op de cd die daarna komt een stuk beter ^^ .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |