Staat hierboven scheet.quote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is dat stelletje dan?
Die was gaaf Newbie en Loka zijn toffe mensen
Mensen gaan zo snel hier.quote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heath en maanselene hebben gedate
maar om het nou meteen een setje te noemen?
fokbaby!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen gaan zo snel hier.
Kondigen mensen aan dat ze een date hebben is de rest al bezig met de trouwdatum.
Tof voor hunquote:
Yes, dat moeten we doenquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom gaan wij een keertje chillen toch
Genoeg keuze hierquote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fokbaby!!
ze moeten maar alvast tempo maken met die donor zoeken dan
Ja oke maar dan ben je toch nog niet meteen een setje?quote:
Scharen weetjewel, bwhaahhaahahah dijekletsertquote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
die mag je uitleggen
Ik snap de link niet
Ik ben de gay best friend, dus hopelijk ben ik het. Kan ik mijn genen nog verspreiden.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fokbaby!!
ze moeten maar alvast tempo maken met die donor zoeken dan
Jezus die is flauwquote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Scharen weetjewel, bwhaahhaahahah dijekletsert
Nee maar een goede aanzet tenminste dan, laat ik het zo noemenquote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar dan ben je toch nog niet meteen een setje?
dan moet ik met terug werkende kracht nog een boel mensen dumpen
maar hoe ze ook al weer allemaal heette?
En ik snapte de link ook niet gelijkquote:
Megadeth, Anthrax, Machine head, Panteraquote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef ook_gek het volgende:
effe off topic, maar ik zoek wat rock nummers. zoals bv enter the sandman, master opf puppert.
Iemand nog een idee in die lijn zeg maar?
dat grapje heb ik vanmiddag al gemaaktquote:
ja noem effe wat nummersquote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Megadeth, Anthrax, Machine head, Pantera
Guns 'n roses. Def Leppard. Bon Jovi. Skid Row.quote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef ook_gek het volgende:
effe off topic, maar ik zoek wat rock nummers. zoals bv enter the sandman, master opf puppert.
Pff dat gaat nu niet lukken ben een beetje gaar van die meetquote:
Dat gaat allemaal al veel meer een metal-kant op dan rock.quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Megadeth, Anthrax, Machine head, Pantera
Je noemt allen Metallica nummers, dus geef ik je ook een paar goeie van Metallica : One, Blackened, Dyers Eve , The Four Horsemen, Seek & Destroy , Fade to Black , For Whom the bell tolls.quote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef ook_gek het volgende:
sixes and sevens - annihilator.quote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef ook_gek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |