Goed zo, nu je bewust onbekwaam bent kun je daar mooi iets aan gaan veranderenquote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik een muts ben
Maar ik strijk niet allesshirts/truien vouw ik gewoon en leg ik in de kast. Maar broeken en blouzen dus wel
![]()
![]()
Maar ik heb het ook zelf door dat ik nutteloos bezig ben
Maar jij bent nog student????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Want?quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeden TT!
[..]
Goed zo, nu je bewust onbekwaam bent kun je daar mooi iets aan gaan veranderen
quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwehehe die TT
Kijkk nou wat een oudklasgenoot op FB zetAhhhh wat schattig! Je had zowaar een beetje chubby wangetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst, er staat een ginger naast je, they have no souls..........Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Sterker nog, ik woon thuis.quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar jij bent nog student????
Ga je schamen, heel snel!
Stoppen met strijken, schoon wassen, drogen in de droger en dan halfbakken opvouwen en even snel in de kast gooien, done!quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Want?
Wij doen samen het huishouden; maar strijken vindt ie echt
Daarentegen vind ik in de tuin werken danwat hij altijd doet
De rest van het huishouden verdelen we immer
Jaa ik had hamsterwangetjes als ik lachte vooralquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh wat schattig! Je had zowaar een beetje chubby wangetjes
pssst, er staat een ginger naast je, they have no souls..........
Ahhhh, mams kijkt over je schouder mee en/of checkt je kleding(kasten)quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat gozertje naast jequote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa ik had hamsterwangetjes als ik lachte vooralen die ginger is goede vriendin
ja dat snap ik dan wel weer... is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik strijk alle kleding altijd. Omdat mijn moeder dat nooit deed en ik er altijd verkreukeld bijliep *jeugdtrauma*
Nee, dat zal haar aan d'r reet roesten.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, mams kijkt over je schouder mee en/of checkt je kleding(kasten)
Hahahaquote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat gozertje naast je
Kreukherstellendquote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan wel weer... is een ander verhaal natuurlijk.
Maar met een juiste instelling van het drogerprogramma, is strijken helemaal niet nodig
I know, maar ik laat altijd alles te lang op de stapel liggen dus dan moet het toch weer welquote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan wel weer... is een ander verhaal natuurlijk.
Maar met een juiste instelling van het drogerprogramma, is strijken helemaal niet nodig
Het ergste was nog dat gym daar ook bij verschillende sportscholen/clubs gegeven werd door 'professionals'quote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ahgossie, fotoEn UFT, ik heb idd na de middelbare geen gym meer gehad, tering, wat was ik daar blij mee zeg. Haat. Gym
En as said, ik vouw ook niks. [/überPeg]
Oh, gatverquote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat gym daar ook bij verschillende sportscholen/clubs gegeven werd door 'professionals'die zijn nog streng ook joh,
mijn moeder zit al jaren erop te zeiken bij mijquote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ahgossie, fotoEn UFT, ik heb idd na de middelbare geen gym meer gehad, tering, wat was ik daar blij mee zeg. Haat. Gym
En as said, ik vouw ook niks. [/überPeg]
Wolvenshirts zien er ook superzwart niet uit hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En geen bovenkleding in de droger. Zwart wordt me veel te vaal dan.
Wolvenshirts.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wolvenshirts zien er ook superzwart niet uit hoor
(dat was jij toch?)
quote:Op zondag 27 november 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeder zit al jaren erop te zeiken bij mij
"als je een relatie krijgt ga je wel strijken"
"als je gaat samenwonen..."
"als je een baan krijgt...."
"als je afstudeert..."
"als je een huis koopt...."
"als je gaat trouwen...."
Nu blijft alleen 'als je kinderen krijgt...." over, maar als ik Trix zo lees, hoeft daar niks aan te veranderen als er een kind rond hobbelt, dus ook die opmerking stopt ze maar waar de zon nooit schijnt
quote:
Als tiener droeg ik die ook altijdquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik kon me eigenlijk nooit voorstellen dat een vrouwmensch dat vrijwillig aan zou doen
Nou is ons huis wel "meneer BBQ-kip proof" gemaakt, omdat dat zo'n motorisch gestoorde kneus is af en toe. Dus dat "moet" in theorie kinderen ook kunnen overlevenquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee man, juist nog minder! Hell, de helft van de tijd ruimen we het niet eens meer op, want dat wordt onder je klauwen vandaan getrokken als hij erbij is (en op je vrije dag is hij dat dus altijd nog ja)![]()
Stef vind het leuk om dingen van de trap te flikkerenDus wij leven uit wasmanden
Ik was de tank uit het voetbalelftalquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was trouwens gek op gym vroegerSporten
![]()
Ik zat ook in de school volleybal en basketbal ploeg
Dat hadden wij niet eens op schoolquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was trouwens gek op gym vroegerSporten
![]()
Ik zat ook in de school volleybal en basketbal ploeg
Belgiëquote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hadden wij niet eens op school
Mijn garp wordt te serieus genomen vrees ik.quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik kon me eigenlijk nooit voorstellen dat een vrouwmensch dat vrijwillig aan zou doen
quote:
Ohja, daar is het anders natuurlijk.quote:
Oh, jet overleeft ook wel hoor, maar als je de was probeert te sorteren (dat betekent: een stapel met mijn schone spullen, een stapel met liefs schone spullen, een stapel met Stef's schone spullen en een stapel handdoeken) dan graait hij het snel weg en gooit het over het traphekje heen van de trap afquote:Op zondag 27 november 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou is ons huis wel "meneer BBQ-kip proof" gemaakt, omdat dat zo'n motorisch gestoorde kneus is af en toe. Dus dat "moet" in theorie kinderen ook kunnen overleven![]()
Maar ik hou nu al mijn hart vast
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, jet overleeft ook wel hoor, maar als je de was probeert te sorteren (dat betekent: een stapel met mijn schone spullen, een stapel met liefs schone spullen, een stapel met Stef's schone spullen en een stapel handdoeken) dan graait hij het snel weg en gooit het over het traphekje heen van de trap afof hij gaat ermee rondrennen en pleurt op diverse willekeurige plekken was neer (wel weer grappig: hij wil altijd een kledingstuk van mij aan, het ziet er niet uit)
Haha, nee man, nog worries! Kweeke een kind, dan merk je dat al jouw slechte eigenschappen in het kwadraat aanwezig zijnquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mijn hoopje was in een stille kamer ziet er ineens niet meer zo vreselijk uit
Ik ben echt helemaal fan van deze:quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ik de enige ben die fan is van de foreheadslap-smiley
Ik vrees met grote vreze bij ons danquote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nee man, nog worries! Kweeke een kind, dan merk je dat al jouw slechte eigenschappen in het kwadraat aanwezig zijn
Ik dacht dat je ze nog serieus droegquote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn garp wordt te serieus genomen vrees ik.Het enige wat ik heb wat in die categorie valt, is sentiment.
Tukse wijffie!quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zk tukken, me thinks
Morgen is Stef vast vroeg wakker, sinds we hem een uur te vroeg zijn nest ingedirigeerd hebben
Die en de foreheadslapquote:Op zondag 27 november 2011 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal fan van deze:![]()
Vrijwel voor alles in mijn leven toepasselijk
quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze nog serieus droeg
whehehehe
Ken je nog niet lang genoeg denk ikquote:
Wel een gestreken broek hequote:Op zondag 27 november 2011 21:28 schreef BGTes het volgende:
Wolvenshirt met een buideltasje, een vreemd gevormde spijkerbroek en bergschoenen
Ik vond 'em best leukquote:
Alu hoedjes!quote:Op zondag 27 november 2011 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel een gestreken broek he
En vergeet de bril en alu hoedje niet
Veel zwart, maar geen wolvenshirts.quote:Op zondag 27 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken je nog niet lang genoeg denk ik
Wauw anderhalve maat!quote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef BGTes het volgende:
Al zou ik de H&M leuk vinden, kan ik er toch niet terecht met mijn maten.
Maar ik ben wel al anderhalve maat gekrompen! Nog 2 te gaan en ik kan zelfs bij de H&M op de gewone mensen-afdeling kleren kopen![]()
als ik dat zou willen
Ik krijg er jeuk van vanwege de grietjes die het dragen terwijl ze geen idee hebben welke band het is.quote:Op zondag 27 november 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond 'em best leuk
En ik vind H&M normaal niks, maar heb er vandaag toch een leuke trui gekocht
Is denk ik een jaar of 10 geleden dat ik daar voor het laatst iets kocht hehehe
Ja ik geloof het zelf ook niet helemaal maar na het passen van een stuk of 5 broeken was het toch echt zoquote:
Whaha ja hier heb ik ook nog wel en verhaal over. Een meisje die een shirt kocht met de afbeelding van The Clashquote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van vanwege de grietjes die het dragen terwijl ze geen idee hebben welke band het is.
Ja, terecht.... zelfde met die wijffies met Che Guevarra shirts of jongens met PLO-sjaaltjesquote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg er jeuk van vanwege de grietjes die het dragen terwijl ze geen idee hebben welke band het is.
Ja dat is echt lelijk.. vooral bij de C&A. Blijkbaar mag je als fatty zijnde geen getailleerde blousjes dragen maar alleen van die typische tunieken die als een jutenzak om je heen vallenquote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik liep om te tijd te doden tot mijn liefie klaar was met shoppen door de fatties-afdeling, wat een drama zeg.... echt te erg...
Maar daarnaast hingen jurkjes en wat truitjes met Scandinavische prints en daar vond ik een leuek tussen
Gewone maat, van trui kan dat nog wel, broek kan ik wel vergeten
Een hond? Hoe?quote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Whaha ja hier heb ik ook nog wel en verhaal over. Een meisje die een shirt kocht met de afbeelding van The Clash
Deze:
[ afbeelding ]
Ze dacht dat er een hond opstond
quote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Whaha ja hier heb ik ook nog wel en verhaal over. Een meisje die een shirt kocht met de afbeelding van The Clash
Deze:
[ afbeelding ]
Ze dacht dat er een hond opstond
Mannenshirt kopen en verbouwen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, terecht.... zelfde met die wijffies met Che Guevarra shirts of jongens met PLO-sjaaltjes![]()
Maar Ramones![]()
Als ik een bandshirt zou willen, is het van hun!
Daar niet geprobeerd (al heeft C&A nog weleens goedkope basic broeken die wel relaxed zitten), maar de H&M, wat een bende zeg...quote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja dat is echt lelijk.. vooral bij de C&A. Blijkbaar mag je als fatty zijnde geen getailleerde blousjes dragen maar alleen van die typische tunieken die als een jutenzak om je heen vallen
Hoe?quote:Op zondag 27 november 2011 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mannenshirt kopen en verbouwen.
quote:
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan er ook echt geen hond in zien trouwens
Ja ik haal eigenlijk altijd mijn broeken bij de C&A, maar dat komt omdat ze van die K-maten hebben, dus bijvoorbeeld 46K betekent dan 46 Kort. Voor kleine dikzakjesquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar niet geprobeerd (al heeft C&A nog weleens goedkope basic broeken die wel relaxed zitten), maar de H&M, wat een bende zeg...
Kleding die rondweg lelijk is én tegelijkertijd optisch 20 kilo eraan plakt
Ik zie mquote:
Oh, staat die K daarvoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik haal eigenlijk altijd mijn broeken bij de C&A, maar dat komt omdat ze van die K-maten hebben, dus bijvoorbeeld 46K betekent dan 46 Kort. Voor kleine dikzakjes
Hoe je het hebben wil! Gewoon een xxxl kopen, heb je fijn veel klooiruimte, en fijn spelen met de hals en zijnaden.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, staat die K daarvoor![]()
Die neem ik nooit wat die zitten nooit goed, snap nu waarom
Ik kan écht niet overweg met naaimachinesquote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe je het hebben wil! Gewoon een xxxl kopen, heb je fijn veel klooiruimte, en fijn spelen met de hals en zijnaden.
Dacht dat jij aan het bier ging?quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Prosecco en een peuk, ze is weer gelukkig
quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Verklaart een hoopquote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, staat die K daarvoor![]()
Die neem ik nooit wat die zitten nooit goed, snap nu waarom
Cheersquote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Oefenen kan perfect met zeeman/wibrashirts.quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan écht niet overweg met naaimachines![]()
Lijkt me perfect om te doen tijdens een meet
Noeesss niet doen dan mutsquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Verklaart een hoop
Ik zit hier nu blij te zijn dat ik ben afgevallen maar frot tegelijkertijd wel koekjes in mijn bakkes
Ik zag ineens prosecco bij de AH to go, en toen had ik ineens twee flessen in mijn handenquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dacht dat jij aan het bier ging?
Prosecco
ik heb niet eens een naaimachinequote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oefenen kan perfect met zeeman/wibrashirts.
lekker hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zag ineens prosecco bij de AH to go, en toen had ik ineens twee flessen in mijn handen
Zo is dat, frisse maandagmorgenquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ze zijn al weer op
Nouja, morgen weer een dag!
Chipsquote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker hoor
Heb je nog andere impulsaankoopjes gedaan?
De onze is aan het overlijden.quote:
Oeh, tof!quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens deze trui gekocht
http://www.hm.com/nl/product/94562?article=94562-A
Maar ik heb wel tieten (en blond haar) dus bij mij staat 'ie beter
Leukquote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens deze trui gekocht
http://www.hm.com/nl/product/94562?article=94562-A
Maar ik heb wel tieten (en blond haar) dus bij mij staat 'ie beter
ADKJASDHALSKJDSA ACquote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef megamandy het volgende:
Het liefst zit ik thuis in de shirt versie van deze hoodie:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor mij open nuquote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik haal eigenlijk altijd mijn broeken bij de C&A, maar dat komt omdat ze van die K-maten hebben, dus bijvoorbeeld 46K betekent dan 46 Kort. Voor kleine dikzakjes
En dus niet zo´n kots/bloesje eronder natuurlijk hequote:
Dan moet ik eerst een naaimachine regelen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik ooit in de buurt van Alkmaar ben, kom ik bij je langs mét shirt onder de arm![]()
Iron Maiden, Ramones en Rammstein
Nee, puhleasequote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dus niet zo´n kots/bloesje eronder natuurlijk he
Trouwen met mij?quote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open nu![]()
Primaquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een naaimachine regelen.
Heb ik toch nog wat goeds gedaan vandaagquote:Op zondag 27 november 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open nu![]()
da's vast 'r eigen schuldquote:
Anthony heeft as we speak alweer een nieuwe chick JONGUH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ookquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Anthony heeft as we speak alweer een nieuwe chick JONGUH!SYTYCDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bent al getrouwd !!!! Ooooooooo !!!! Da mag heul niet !![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik ben er ook al wel weer een beetje klaar meequote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
'T is 1 groot huilfestijn daar
Waarom moeten ze altijd zo'n finale tot het irritantst toe uitrekken![]()
En ik heb het koud !!! Want we hebben sleckten hout die niet aan wil.. Stomme open haard !!![]()
Hoe kwamda?quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn Bodyshop-paletje uitgeprobeerd (is goeeeeeed!) en Catrice Fixing powder, werkt ook zeer goed
En ik twijfelde vanmiddag éven over mijn haar rood verven...
Echt nog steeds leuke dansen; maar Dan is ook de enigen met de juiste comments. Net als de hiphop van de mannen. Was gewoon niet goed. Was hij de enige die het ook toegeeft. De rest doet allemaal lovend want tjah finale...quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben er ook al wel weer een beetje klaar mee
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hier hebben ze trouwens kortingen op een paar spulletjes van TBS
http://www.vente-exclusive.com/nl-NL
Fokhuwelijk, da's andersquote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SYTYCD
En jij bent al getrouwd !!!! Ooooooooo !!!! Da mag heul niet !![]()
Ongelijkquote:Op zondag 27 november 2011 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt nog steeds leuke dansen; maar Dan is ook de enigen met de juiste comments. Net als de hiphop van de mannen. Was gewoon niet goed. Was hij de enige die het ook toegeeft. De rest doet allemaal lovend want tjah finale...
Wat een poppenkast ook met dat gestem...
IRRITATIES IK HEB ZE
Zo dat was het wel weer. Heb nu ook zin in drank eigenlijk; maar iets zegt me dat dat niet geheel slim is
Ik ben onwijs grijs aan het worden en mijn eigen haarkleur is peper en zout blondquote:
quote:
Whut?quote:
Bwheheh ik snap het wel een btje. Ben benieuwdquote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben onwijs grijs aan het worden en mijn eigen haarkleur is peper en zout blond![]()
Saai en muffig.
Ik heb het nu behoorlijk blond, maar dat nuket de hel uit mijn haar, stro-achtig wordt het ervan.
Maar goed, rood staat leuk de eerste week, daarna staat het stom. Ik ga nu maar voor iets donkerder blond, om het saaie uit mijn haar te halen.
Tsja.... kan het niet echt beter uitleggen geloof ik
Dat ze heel ongelijk aan het dansen warenquote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]In dat geval: Lin.. zullen we?
[..]
Whut?
Jaaaaaa Priem!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]In dat geval: Lin.. zullen we?
[..]
Whut?
Ik wil het ook niet meer zo vaak verven, wil uiteindelijk gewoon mijn eigen haarkleur en dan knalgrijs wordenquote:Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwheheh ik snap het wel een btje. Ben benieuwd
Ow ja ! Juuuuuup ! Heul ergquote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat ze heel ongelijk aan het dansen waren
Niiiiice !! Mag ik nu aan je tetters zitten?quote:
Dat mocht je toch al?quote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow ja ! Juuuuuup ! Heul erg
[..]
Niiiiice !! Mag ik nu aan je tetters zitten?
True....quote:
Tetten?quote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef megamandy het volgende:
Ik moet nog steeds sinterklaascadeautjes kopen voor mijn vriendMaar ik heb al twee dingen verzonnen!
Dat!! Terwijl ik heul onwetend en onschuldig wasquote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True....Ik vraag het eigenlijk ook niet eens
SURPRISE-SQUEEEEZE
Die heeft hij al toegeëigendquote:
Het is weer gezelligquote:Op zondag 27 november 2011 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjezus was gaat het weer hard jonge!
quote:
Het was meer een surprise-pooooke toenquote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!! Terwijl ik heul onwetend en onschuldig was![]()
Ja, dat hand-likken!!! Dude!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Het was meer een surprise-pooooke toen![]()
En toen ging je hand likken![]()
Jij had het over dat je al 2 cadeautjes had bedacht, zodoendequote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die heeft hij al toegeëigendHeel afgezaagd 250ml van The Olive Branch van Lush wat hij heerlijk vindt maar toch niet voor zichzelf koopt. En dan de guide van Skyrim want hij blijft toch game verslaafd.
JIJ. ZAT. AAN. MIJN. NEUS !!!quote:
Ja jonge, een wit gezicht met een huidskleurige neus ziet er toch ook niet uitquote:
Whoooottt!!!!quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Mijn moeder komt net binnen: "Nou schrijf je lakjes maar op die ik mee moet nemen want ik ga 5 dec naar Amerika!"
Uggs en Lakjes voor UFT!!!
Vet hendig!quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Mijn moeder komt net binnen: "Nou schrijf je lakjes maar op die ik mee moet nemen want ik ga 5 dec naar Amerika!"
quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Ik snap je heel goedquote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij had het over dat je al 2 cadeautjes had bedacht, zodoende
Misschien nog make-uppies?quote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Adviezen anyone? Behalve OPI weet ik eigenlijk niks
quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Mijne zegt altijd dat de helft van mij van hem is, naar gelang hij interesse heeft kiest hij voor de bovenste of de onderste helftquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Ik snap je heel goedMaar hij zegt altijd al dat ze van hem zijn
Bwhehehe ligt eraan hoeveel je wilt hebben. Dequote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Shoppen!!!!!
Mogen we bestellingen doen bij je mams?![]()
Oh ja, goeiequote:
Maar... maar.... maar......quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonge, een wit gezicht met een huidskleurige neus ziet er toch ook niet uit![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen mijn ouders naar Amerika gingen was ik nog niet zo thuis in de nagellak dus had gewoon wat merken opgeschreven die ze mee mochten nemen, kleuren mochten ze zelf uitkiezen. Maar ze vonden 5 dollar voor een flesje nagellak toch wel erg duur. Ze kwamen dus terug met Orly mini's, milani en sally hansen
. Maar wel heel lief van ze en ze hadden ook al een paar uggs voor me in hun koffer, dus ik mag niet klagen
Ohhhh, frustrerend...quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen mijn ouders naar Amerika gingen was ik nog niet zo thuis in de nagellak dus had gewoon wat merken opgeschreven die ze mee mochten nemen, kleuren mochten ze zelf uitkiezen. Maar ze vonden 5 dollar voor een flesje nagellak toch wel erg duur. Ze kwamen dus terug met Orly mini's, milani en sally hansen
. Maar wel heel lief van ze en ze hadden ook al een paar uggs voor me in hun koffer, dus ik mag niet klagen
Bruidsmake-upquote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... maar.... maar......![]()
Ik zal braaf zijn bij mijn bruidsmake-up (en wellicht ook een pak serieuzer en gestresseerder)
En whaooooo falen in us ende a !!
Vooral punt 1 en punt 2quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/75810?article=75810-A
![]()
![]()
![]()
punt 1: big ass kaftan![]()
punt 2: die foto![]()
punt 3: dikke vrouwen is zo'n gewaad![]()
punt 4: die foto
28 aprilquote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bruidsmake-up![]()
Wanneer is jullie dag ook alweer?
wanneer gaat ze?quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe ligt eraan hoeveel je wilt hebben. Devan mijn moeder is niet zo van het shoppen
[..]
Oh ja, goeie
Gaat opschieten! Leuk!quote:
5 dec alquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wanneer gaat ze?
Kijk voor jezelf sowieso of je leuke make-upjes wilt, is daar zķ extreem veel goedkoper...
*Schrijft op lijstje genaamd: "Dit MOET mee uit Amerika, MA!"*quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef megamandy het volgende:
En merken die hier moeilijk te krijgen zijn zoals Nars enzo
quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een mooi Bobbi Brown LE kerstpaletje gezien, alleen in de VS verkrijgbaar. Vriendin van me ging daarheen, ik geld overgemaakt naar haar, zij gekeken, maar het leek haar zo duur voor 4 kleurtjes dus heeft ze 'em laten liggen![]()
En ja hoor, daarna nergens meer te vinden, want LE en supersnel uitverkocht
Wtf je had toch geld overgemaaktquote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een mooi Bobbi Brown LE kerstpaletje gezien, alleen in de VS verkrijgbaar. Vriendin van me ging daarheen, ik geld overgemaakt naar haar, zij gekeken, maar het leek haar zo duur voor 4 kleurtjes dus heeft ze 'em laten liggen![]()
Jupquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Nars, Urban Decay, Pixy, MAC, Bobbi Brown, Benefit, Illamasqua, Jelly Pong Pong, Neutrogena.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*Schrijft op lijstje genaamd: "Dit MOET mee uit Amerika, MA!"*
Leuk wanneer anderen beslissen wat te duur is.quote:Op zondag 27 november 2011 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Illamasqua is meer uk dan usaquote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nars, Urban Decay, Pixy, MAC, Bobbi Brown, Benefit, Illamasqua, Jelly Pong Pong, Neutrogena.
Kan even niet op andere komen, maar die zijn het checken waard
Ik heb nog wel wat logeeradresjes met uitzichten op palmbomen enzoquote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Volgende meet maar in de VS doen?
Zij koopt alleen Essence quadjes dus ze snapte het bedrag niet, dacht dat het van iets anders was ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wtf je had toch geld overgemaakt
Eerst lekker de feestmaand doorkomen en daarna weer regelwerk. Maar is leuk hoor, zekers de dag zelf en de periode daarnaquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupVoorbereidingen liggen nu wel stil
Maar in januari gaan we weer aan de slag
Goeden plan!quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Volgende meet maar in de VS doen?
Ik had haar 3 maanden niet aangekekenquote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zij koopt alleen Essence quadjes dus ze snapte het bedrag niet, dacht dat het van iets anders was ofzo![]()
En bedankt...
quote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan had ook zo'n spijt dat ze niet meer dingen in de VS had gekocht toen ze bij mij was
Oe, dat klinkt wel aantrekkelijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat logeeradresjes met uitzichten op palmbomen enzo
Ja alleen NY zou ik benieuwd naar zijn, maar dan meer om te winkelen en de grootsheid van die stad volgens mij. De rest lijkt mij de VS echt verschrikkelijkquote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeden plan!![]()
de VS interesseert me verder geen reet (als in, echt totaal niet) maar shoppen zou ik er graag doen
quote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eerst lekker de feestmaand doorkomen en daarna weer regelwerk. Maar is leuk hoor, zekers de dag zelf en de periode daarna![]()
Lurfffff!!!!
Ik was ook echt fucking pissed...quote:Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had haar 3 maanden niet aangekeken
Ja, NY lijkt me ook nog wel citytripping waardig. De rest boeit me geen flikkâh ::Pquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja alleen NY zou ik benieuwd naar zijn, maar dan meer om te winkelen en de grootsheid van die stad volgens mij. De rest lijkt mij de VS echt verschrikkelijk
En dat ze het gewoon in dr klauwen heeft gehad arghquote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was ook echt fucking pissed...
En dan zeggen "kun je het niet in Nederland kopen dan? Bij de Bijenkorf verkopen ze toch ook dat dure merk?"
![]()
punt 1; LE!!!!!
Punt 2: duuuuuuuuur hier
Punt 3: LE IN DE VS, DUS NIET VERKRIJGBAAR HIERRRRRRRRRRRRRRRRR
Ah, da's toch liefquote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet zo hard lachen om mijn vader, hij is jaloers op mijn tablet en heeft het er iedere keer over als ik ermee beneden zit.
Nee kut, anders vraag ik het toch niet.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was ook echt fucking pissed...
En dan zeggen "kun je het niet in Nederland kopen dan? Bij de Bijenkorf verkopen ze toch ook dat dure merk?"
![]()
punt 1; LE!!!!!
Punt 2: duuuuuuuuur hier
Punt 3: LE IN DE VS, DUS NIET VERKRIJGBAAR HIERRRRRRRRRRRRRRRRR
Mwehehehehe koopt ie er zelf toch eenquote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet zo hard lachen om mijn vader, hij is jaloers op mijn tablet en heeft het er iedere keer over als ik ermee beneden zit.
Yep....quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat ze het gewoon in dr klauwen heeft gehad argh
Is gewoon een jaar geleden, ben er nog van over de zeikquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee kut, anders vraag ik het toch niet.
Doet 'ie ook wel. Uiteindelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehehehe koopt ie er zelf toch een
Benzine: hij rijdt zo'n uhm... 30-35 km op 1 liter geloof ik, gewoon euro ongelood.quote:Op zondag 27 november 2011 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heb er ook zin in
![]()
Zal goed komen
Lin. JIj hebt scooter he? Mag ik even vragen hoeveel jij kwijt bent aan benzine/verzekeringen? Vriendlief is aan het rondkijkenEn als ie iets in zijn hoofd heeft.........
Asus transformer.quote:
Asusquote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Asus transformer.(weet Dico het ook meteen.
)
zenks, ff googelen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Asus transformer.(weet Dico het ook meteen.
)
Mijn ouders hebben twee keer uggs voor me meegenomen uit Amerika.quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep....
Bel me dan even ofzo? Of koop het, bel me dan en breng het terug als het niet goed is.
Ze was op luier- en shopvakantie dus niet alsof dat de enige winkel was die ze tegen kwam![]()
(luier als in luieren, niet pampers)
Mijn minilaptop kopen?quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zenks, ff googelen.
Ik wil toch best een tablet/iPad. Laptop is echt zwaar, en straks als ik naar school moet weer dan kan ik tenminste iets meenemen dat niet zo zwaar isEn een mini-laptop is ook geen oplossing want daar kan ik niet mee werken
JAAAAAAAA NORDSTROMquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, UNF:
vergeet Stila niet & Too Faced.
En de winkel Nordstrom in het bijzonder schijnt leuk te zijn
Hoezo kun je niet met een netbook werken?quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zenks, ff googelen.
Ik wil toch best een tablet/iPad. Laptop is echt zwaar, en straks als ik naar school moet weer dan kan ik tenminste iets meenemen dat niet zo zwaar isEn een mini-laptop is ook geen oplossing want daar kan ik niet mee werken
Jij faalt gewoon.quote:
Awww super liefquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Mijn zusje is zooooooooooooooooooooooo lief
Krijg net een whatsapp van d'r: Hey sis, hoe gaat het met je? Hoorde van mama dat je met je shrink had afgesproken. gewoon voor check-up toch??? Verder toch wel alles goed??
*smelt*
Als ik mijn bachelor heb met papa naar NYquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
JAAAAAAAA NORDSTROM
Oh en Walgreens, Wags, CVS, Macy's
Ik zit op nen asus eee pcquote:
Neen ! Ninaquote:
Whehehehe!quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben twee keer uggs voor me meegenomen uit Amerika.
De eerste keer had ik toen ze al daar waren ineens besloten dat ik uggs wilde en natuurlijk ook niet gewoon de normale uggs maar moeilijke.
Gevolg was dat ik hier om 1 uur 's nachts met hun aan de telefoon hing terwijl zij in een ugg winkel stonden en modellen opnoemden (omdat ze die die ik wilde niet direct konden vinden), waarop ik op de site keek en zei of het goed was of niet.
Dat was garpig. Nog garpiger was dat de betreffende uggs eigenlijk net te krap zijn, maar ik ben lekker in de ontkenningsfase blijven hangen en heb ze gehouden. Maar inmiddels heb ik meerdere uggs en heb ik dat paar al zeker een jaar niet gedragen. Maar het waren wel uggs die hier nooit verkrijgbaar zijn geweest
ik word dan helemaal lijp van het typenquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet met een netbook werken?
da's lief!quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Krijg net een whatsapp van d'r: Hey sis, hoe gaat het met je? Hoorde van mama dat je met je shrink had afgesproken. gewoon voor check-up toch??? Verder toch wel alles goed??
*smelt*
quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
*smelt*
Van dattumquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe!
Wel lieve ouders trouwens!
Awwww liev!quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
*smelt*
Ik ben altijd een mongol dus /carequote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik word dan helemaal lijp van het typendan kan ik maar met 1 hand typen ofzo heb ik dan het idee, voel me dan net een mongool
Kan prima hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik word dan helemaal lijp van het typendan kan ik maar met 1 hand typen ofzo heb ik dan het idee, voel me dan net een mongool
Zo, da's nog eens een cadeauquote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik mijn bachelor heb met papa naar NY
Mag ie lekker mee shoppen![]()
Mijn asusmeuk isquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Why, mijn laptop is echt alles behalve relaxed heur. Iedereen die ik ken heeft haat aan asus
De mijne 3x opgestuurd en toen hadden ze ht nog niet goed gedaan. Epic fail.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn asusmeuk isen de service is ook
Ik heb de service nog nooit nodig gehad en dat is al helemaalquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn asusmeuk isen de service is ook
Maar een tablet is toch net ook zo klein?quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Priem snapt hetquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar een tablet is toch net ook zo klein?Naja ik zie hetprobleem niet zo.
Zeg dan gewoon dat je een tablet wil voor de leuk.Ik wil ook een ipad; maar ik heb hem niet nodig verder
Ik wíl hem gewoon want leuken gadget
ik ga hier maar even niks op zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben altijd een mongol dus /care
Heb een dag een minilaptop geleend, nondeju ik werd er echt loco vanquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan prima hoor![]()
Ik zit er al de hele avond op te fokken, pas de problčme
quote:
ja man, dat is toch cute?quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, maar is zo'n smsje al het voorbeeld van buitengewoon suuuuuperlieffffff? Ik zal het wel niet snappen
Daar moet je mijn zusje voor kennen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, maar is zo'n smsje al het voorbeeld van buitengewoon suuuuuperlieffffff? Ik zal het wel niet snappen
Accuprobleempje, asus gecontacteerd en drie dagen later terug met nieuwe accu. Verder geen enkel probleem. (Ja, veroudering.quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb de service nog nooit nodig gehad en dat is al helemaal
quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe faalkitten wil van de bank naar de tafel overstappen, stapt mis en duikt zo heads first tussen bank en tafel door
Kattersquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe faalkitten wil van de bank naar de tafel overstappen, stapt mis en duikt zo heads first tussen bank en tafel door
Als je in de put zit en ze 'zomaar' vragen.. Naja ik heb ook 2 broers... En belgen... Die uiten geen gevoelens enzoquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zus vraagt hoe het met je gaat?
Nee dat doe ik idd nietquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar moet je mijn zusje voor kennen.
Ik kreeg volgens mij een bloemetje voor mijn diplomaquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mama was met mijn zusje geweest, voor haar master, papa claimde mijn reisje meteen maar dan al voor mijn bachelor
Mijn papa is mijn held
ja dat idee had ik alquote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar moet je mijn zusje voor kennen.
Maar een netbook typt toch zeker makkelijker dan een tablet?? Die heeft tenminste nog een toetsenbord... of denk ik nu heel raar?quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Diconnected het volgende:
En ja wil ook tablet want leukmaar ook praktisch
Accu die het negen uur uithoudt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik MOET een iPad want je laptop uitzetten als je college opeens stopt en je moet rennen voor de trein is kudt want als je hem zo dicht klapt is ie leeg als je thuis komt.ja echt.
die van mij niet hoor, dat kun je instellenquote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik MOET een iPad want je laptop uitzetten als je college opeens stopt en je moet rennen voor de trein is kudt want als je hem zo dicht klapt is ie leeg als je thuis komt.ja echt.
Dan heb je een faal-mini-laptopquote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het allebei goed te doen. Mocht je echt niet met je tablet kunnen typen kun je er een toetsenbord aan hangen. Er zijn zelfs cases met ingebouwde toetsenborden lol.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar een netbook typt toch zeker makkelijker dan een tablet?? Die heeft tenminste nog een toetsenbord... of denk ik nu heel raar?
Daarom.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat doe ik idd nietals mijn broertje het zou doen zou ik ook van de bank vallen denk ik
Hij houdy het 8 uuf uit bij opgeladen. Maar ik laad niet elke dag alles 100% vol loller.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Accu die het negen uur uithoudt.
Ik kreeg een etentje. Dat wil zeggen, ik gaf mijn familie een etentje, want ik had daar helemaal geen zin van maar ze worden er zo blij vanquote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kreeg volgens mij een bloemetje voor mijn diploma![]()
Maar goed, voor mij had dat ook niet gehoeven, kuteinde van mijn (faal)opleiding, was er allang klaar mee
Even een vraagje he, wat is het nut van dat geslotene??? Ik vind het zķ nutteloos?quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je in de put zit en ze 'zomaar' vragen.. Naja ik heb ook 2 broers... En belgen... Die uiten geen gevoelens enzo
Ik heb eerder een schoonzusje die naar me toe komt; dan broers
Dat.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar een netbook typt toch zeker makkelijker dan een tablet?? Die heeft tenminste nog een toetsenbord... of denk ik nu heel raar?
Datquote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Accu die het negen uur uithoudt.
Dat moet ik onthouden voor als mijn accu het over een jaar ook begeeftquote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Accuprobleempje, asus gecontacteerd en drie dagen later terug met nieuwe accu. Verder geen enkel probleem. (Ja, veroudering.)
Accugarantie is zes maanden.quote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat moet ik onthouden voor als mijn accu het over een jaar ook begeeft
Ik denk ook zoquote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb windows 7 starter + ubuntu op mijn netbook gezetquote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet melz eens een 2gig werkgeheugen laten inbouwen en windows xp erop laten zetten. Welke faalhaas pleurt windows 7 op een netbook. Veel te zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |