Goed zo, nu je bewust onbekwaam bent kun je daar mooi iets aan gaan veranderenquote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik een muts ben
Maar ik strijk niet allesshirts/truien vouw ik gewoon en leg ik in de kast. Maar broeken en blouzen dus wel
![]()
![]()
Maar ik heb het ook zelf door dat ik nutteloos bezig ben
Maar jij bent nog student????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Want?quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeden TT!
[..]
Goed zo, nu je bewust onbekwaam bent kun je daar mooi iets aan gaan veranderen
quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwehehe die TT
Kijkk nou wat een oudklasgenoot op FB zetAhhhh wat schattig! Je had zowaar een beetje chubby wangetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pssst, er staat een ginger naast je, they have no souls..........Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Sterker nog, ik woon thuis.quote:Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar jij bent nog student????
Ga je schamen, heel snel!
Stoppen met strijken, schoon wassen, drogen in de droger en dan halfbakken opvouwen en even snel in de kast gooien, done!quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Want?
Wij doen samen het huishouden; maar strijken vindt ie echt
Daarentegen vind ik in de tuin werken danwat hij altijd doet
De rest van het huishouden verdelen we immer
Jaa ik had hamsterwangetjes als ik lachte vooralquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh wat schattig! Je had zowaar een beetje chubby wangetjes
pssst, er staat een ginger naast je, they have no souls..........
Ahhhh, mams kijkt over je schouder mee en/of checkt je kleding(kasten)quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat gozertje naast jequote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa ik had hamsterwangetjes als ik lachte vooralen die ginger is goede vriendin
ja dat snap ik dan wel weer... is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik strijk alle kleding altijd. Omdat mijn moeder dat nooit deed en ik er altijd verkreukeld bijliep *jeugdtrauma*
Nee, dat zal haar aan d'r reet roesten.quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, mams kijkt over je schouder mee en/of checkt je kleding(kasten)
Hahahaquote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat gozertje naast je
Kreukherstellendquote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan wel weer... is een ander verhaal natuurlijk.
Maar met een juiste instelling van het drogerprogramma, is strijken helemaal niet nodig
I know, maar ik laat altijd alles te lang op de stapel liggen dus dan moet het toch weer welquote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan wel weer... is een ander verhaal natuurlijk.
Maar met een juiste instelling van het drogerprogramma, is strijken helemaal niet nodig
Het ergste was nog dat gym daar ook bij verschillende sportscholen/clubs gegeven werd door 'professionals'quote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ahgossie, fotoEn UFT, ik heb idd na de middelbare geen gym meer gehad, tering, wat was ik daar blij mee zeg. Haat. Gym
En as said, ik vouw ook niks. [/überPeg]
Oh, gatverquote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat gym daar ook bij verschillende sportscholen/clubs gegeven werd door 'professionals'die zijn nog streng ook joh,
mijn moeder zit al jaren erop te zeiken bij mijquote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ahgossie, fotoEn UFT, ik heb idd na de middelbare geen gym meer gehad, tering, wat was ik daar blij mee zeg. Haat. Gym
En as said, ik vouw ook niks. [/überPeg]
Wolvenshirts zien er ook superzwart niet uit hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En geen bovenkleding in de droger. Zwart wordt me veel te vaal dan.
Wolvenshirts.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wolvenshirts zien er ook superzwart niet uit hoor
(dat was jij toch?)
quote:Op zondag 27 november 2011 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn moeder zit al jaren erop te zeiken bij mij
"als je een relatie krijgt ga je wel strijken"
"als je gaat samenwonen..."
"als je een baan krijgt...."
"als je afstudeert..."
"als je een huis koopt...."
"als je gaat trouwen...."
Nu blijft alleen 'als je kinderen krijgt...." over, maar als ik Trix zo lees, hoeft daar niks aan te veranderen als er een kind rond hobbelt, dus ook die opmerking stopt ze maar waar de zon nooit schijnt
quote:
Als tiener droeg ik die ook altijdquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik kon me eigenlijk nooit voorstellen dat een vrouwmensch dat vrijwillig aan zou doen
Nou is ons huis wel "meneer BBQ-kip proof" gemaakt, omdat dat zo'n motorisch gestoorde kneus is af en toe. Dus dat "moet" in theorie kinderen ook kunnen overlevenquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee man, juist nog minder! Hell, de helft van de tijd ruimen we het niet eens meer op, want dat wordt onder je klauwen vandaan getrokken als hij erbij is (en op je vrije dag is hij dat dus altijd nog ja)![]()
Stef vind het leuk om dingen van de trap te flikkerenDus wij leven uit wasmanden
Ik was de tank uit het voetbalelftalquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was trouwens gek op gym vroegerSporten
![]()
Ik zat ook in de school volleybal en basketbal ploeg
Dat hadden wij niet eens op schoolquote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was trouwens gek op gym vroegerSporten
![]()
Ik zat ook in de school volleybal en basketbal ploeg
Belgiëquote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hadden wij niet eens op school
Mijn garp wordt te serieus genomen vrees ik.quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik kon me eigenlijk nooit voorstellen dat een vrouwmensch dat vrijwillig aan zou doen
quote:
Ohja, daar is het anders natuurlijk.quote:
Oh, jet overleeft ook wel hoor, maar als je de was probeert te sorteren (dat betekent: een stapel met mijn schone spullen, een stapel met liefs schone spullen, een stapel met Stef's schone spullen en een stapel handdoeken) dan graait hij het snel weg en gooit het over het traphekje heen van de trap afquote:Op zondag 27 november 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou is ons huis wel "meneer BBQ-kip proof" gemaakt, omdat dat zo'n motorisch gestoorde kneus is af en toe. Dus dat "moet" in theorie kinderen ook kunnen overleven![]()
Maar ik hou nu al mijn hart vast
quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, jet overleeft ook wel hoor, maar als je de was probeert te sorteren (dat betekent: een stapel met mijn schone spullen, een stapel met liefs schone spullen, een stapel met Stef's schone spullen en een stapel handdoeken) dan graait hij het snel weg en gooit het over het traphekje heen van de trap afof hij gaat ermee rondrennen en pleurt op diverse willekeurige plekken was neer (wel weer grappig: hij wil altijd een kledingstuk van mij aan, het ziet er niet uit)
Haha, nee man, nog worries! Kweeke een kind, dan merk je dat al jouw slechte eigenschappen in het kwadraat aanwezig zijnquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Mijn hoopje was in een stille kamer ziet er ineens niet meer zo vreselijk uit
Ik ben echt helemaal fan van deze:quote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef Incantrix het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ik de enige ben die fan is van de foreheadslap-smiley
Ik vrees met grote vreze bij ons danquote:Op zondag 27 november 2011 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, nee man, nog worries! Kweeke een kind, dan merk je dat al jouw slechte eigenschappen in het kwadraat aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |