Wat is de naam van de topic? am Ring. Juist.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar bedoel je trouwens met "daar"?
Rock im Park of Rock am Ring
Rock am Ring kan soms s'nachts goed koud zijn. Ik heb wel eens gehad dat het maar 6 graden was s'nachts. Het kan er ook redelijk spoken. Regen die zo maar ineens eraan komt zetten. Zonder dat je het verwacht.
We hebben het ook wel eens overdag redelijk warm gehad. Iets van tussen de 25 en 30 graden. Vorig jaar was het volgens mij een dag ook onwijs warm. Alleen s'avonds is het wel verstandig om je een beetje fatsoenlijk aan te kleden omdat het best kan afkoelen.
Rock im Park ligt wat lager dus zal ook wat minder wisselvallig weer hebben gok ik.
Het ging toen net ook een beetje over Rock im Park dus het had gekund dat je het van RaR wel weet en dat je het van RiP wilde weten... Anyway, RaR dusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat is de naam van de topic? am Ring. Juist.
Maar bedankt.
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef RoW_0 het volgende:
Slecht dit.
Ik tel nu al simpel 4 conflicten.
Ik denk dat je een Late Night Special op zondag uit je hoofd kunt zetten. Tot nu toe is die altijd op vrijdag of zaterdag geweest en ik denk dat op zondag ook niet logisch is aangezien er toch al redelijk wat mensen s'avonds naar huis gaan en moe zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
En een gave late night special zondag ver na Die Toten Hosen is ook best welkom, als dank voor de snelle uitverkoop
Dat is op (op The Offspring, Dropkick Murphy's en Triggerfinger na) toch wel veruit de minste dag.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een Late Night Special op zondag uit je hoofd kunt zetten.
Ik zou werkelijk geen reden bedenken waarom hij er NIET zou staan, ruimte in tour schema, staat ook op Download, etc.quote:Slash op zondag zou best leuk zijn
Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat een aantal bands van podium gaan wisselen.
Dat is waar, zeker Metallica zal langer spelen. Weet niet hoe laat het op RaR meestal qua optredens (late night specials uitgezonderd) afgelopen is? Niet sneu a la Pinkpop om 23u klaar, dat je naar een geweldige lichtshow zit te kijken terwijl het gewoon nog licht is buitenquote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef AgeEll het volgende:
Ik zit is beter naar dat zelfgemaakte schema te kijken. Dat slaat echt nergens op. Vooral de headliners. Die staan veels te laat ingedeeld. En Metallica speelt altijd ruim 2 uur. Niet 1.5 uur. En er staan veels te veel bands 1uur en 10 minuten.
Dus met korreltje zout nemen. Scheelt ook al nu wat stress
Uiteraard mag je hopenquote:Op zondag 11 maart 2012 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookmaar een man mag hopen toch
Ik kende Die Toten Hosen niet, nu wel wat van geluisterd en is zeker wel leuke band, maar denk dat het voor de niet Duitsers niet direct de gedroomde afsluiter is, vandaar
We zullen zien. Ik zou het niet erg vindenquote:[..]
Ik zou werkelijk geen reden bedenken waarom hij er NIET zou staan, ruimte in tour schema, staat ook op Download, etc.
Op vrijdag en zaterdag gaan ze vaak wel tot een uur of 3 door. Zeker bij de Club Stage.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, zeker Metallica zal langer spelen. Weet niet hoe laat het op RaR meestal qua optredens (late night specials uitgezonderd) afgelopen is? Niet sneu a la Pinkpop om 23u klaar, dat je naar een geweldige lichtshow zit te kijken terwijl het gewoon nog licht is buiten
Het hele scherma heeft de tijden van vorig jaar. Vorig jaar stonden de headliners op die tijd geprogrammeerd. Ik weet nog wel dat ik vond dat Kings of Leon zo laat was vorig jaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:30 schreef AgeEll het volgende:
Ik zit is beter naar dat zelfgemaakte schema te kijken. Dat slaat echt nergens op. Vooral de headliners. Die staan veels te laat ingedeeld. En Metallica speelt altijd ruim 2 uur. Niet 1.5 uur. En er staan veels te veel bands 1uur en 10 minuten.
Dus met korreltje zout nemen. Scheelt ook al nu wat stress
Je hebt gelijk met die tijden van vorig jaar. Mijn tijdsgevoel klopt wel vaker niet. Dan denk je dat je een band om 22:00 savonds hebt gezien. En dan blijkt het 01:00 snachts te zijn geweest. Komt denk een beetje omdat het pas om 22:00 savonds donker wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het hele scherma heeft de tijden van vorig jaar. Vorig jaar stonden de headliners op die tijd geprogrammeerd. Ik weet nog wel dat ik vond dat Kings of Leon zo laat was vorig jaar.
Verder klopt het natuurlijk niet helemaal. Dat weet ik ook wel, maar bijna altijd zitten de tijden wel ongeveer in dezelfde richting. Een headliner mag een keer een half uurtje later of eerder beginnen, maar het is bijna altijd wel een beetje rond 22:30.
Op deze manier heb je nog geen daadwerkelijk programma, maar je kunt wel een beetje een beeld maken denk ik.
En we moeten het tijdens het wachten toch ergens over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |