Moet even nieuwe OP maken, rest kan het allemaal prima.quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kan er geen nieuwe reeks komen? Vooral de OP is verwarrend.
Ik vind Coldplay na de 1e plaat een matige band geworden. Heb ze ooit op Rock Werchter gezien en vond dat matig, maar wellicht hadden ze toen een nadeel dat R.E.M. diezelfde dag de plaggen uit het veld speelde. Daarom wilde ik ze vorig jaar een nieuwe kans geven en sorry dat ik het zeg, maar die kans hebben ze niet bepaald aangegrepen (to put it mildly..). Een band als Keane, die wat mij betreft in dezelfde categorie hoort en ook niet mijn favoriet is, is live in elk geval stukken beter.quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zwijg! Of je Coldplay een goede of slechte band vindt is 1, maar het optreden an sich was zeer geslaagd
Ik vond het ook totaal niet indrukwekkend. En gek genoeg vond ik dat bij Bruce Springsteen destijds wel, terwijl ik daar eigenlijk niet naar uitkeek...quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Coldplay goed vinden afgelopen pinkpopIk heb lekker achterin Pangsitjes lopen eten. Vond er buiten enkele nummers en de show weinig aan
quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay na de 1e plaat een matige band geworden. Heb ze ooit op Rock Werchter gezien en vond dat matig, maar wellicht hadden ze toen een nadeel dat R.E.M. diezelfde dag de plaggen uit het veld speelde. Daarom wilde ik ze vorig jaar een nieuwe kans geven en sorry dat ik het zeg, maar die kans hebben ze niet bepaald aangegrepen (to put it mildly..). Een band als Keane, die wat mij betreft in dezelfde categorie hoort en ook niet mijn favoriet is, is live in elk geval stukken beter.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Coldplay goed vinden afgelopen pinkpopIk heb lekker achterin Pangsitjes lopen eten. Vond er buiten enkele nummers en de show weinig aan
Ik denk dat jullie dan waarschijnlijk hetzelfde hebben met Coldplay als dat ik met de Foo Fighters had. Tis niet mijn ding, vond het niet echt geweldig, maar voor een liefhebber zal het vast fantastisch zijn geweestquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het ook totaal niet indrukwekkend. En gek genoeg vond ik dat bij Bruce Springsteen destijds wel, terwijl ik daar eigenlijk niet naar uitkeek...
Misschien, maar ik kan op zich echt wel beoordelen of iets goed is, als ik het zelf niet zo goed vind. Ik snap best dat (de meeste) fans het goed vonden, maar het was helaas niet zo heel goed. Dat heeft een enkele Coldplay fan mij ook bevestigd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat jullie dan waarschijnlijk hetzelfde hebben met Coldplay als dat ik met de Foo Fighters had. Tis niet mijn ding, vond het niet echt geweldig, maar voor een liefhebber zal het vast fantastisch zijn geweest
Vreemd, want elke fan die ik gesproken heb (tijdens en na het concert) vonden het een geweldig optredenquote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien, maar ik kan op zich echt wel beoordelen of iets goed is, als ik het zelf niet zo goed vind. Ik snap best dat (de meeste) fans het goed vonden, maar het was helaas niet zo heel goed. Dat heeft een enkele Coldplay fan mij ook bevestigd.
Dat is al jaren zo.quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Guitar93 het volgende:
pinkpop 2012 valt op de examens voor middelbare scholen. Wat een planning.
Toen ik in 1994 voor het eerst naar Pinkpop ging, speelden The Breeders daar en wij vonden het geweldig. Echter bijna niemand vond dat met ons. Later heb ik dat optreden vaak teruggezien en ik moet zeggen: die anderen hadden gelijk. Het was niet goed. Wij waren echter verblind door ons fan-zijn. En ja, de 'massa' die stond te kijken, ging wel los. Dus losgaand publiek zegt niet altijd alles over de kwaliteit.quote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vreemd, want elke fan die ik gesproken heb (tijdens en na het concert) vonden het een geweldig optreden
En dat iedereen goed meeging met het optreden zegt ook wat. Als het slecht is krijg je absoluut niet veel bewegend publiek (hoewel ik wel in het voorvak stond, dat altijd wel flink in beweging is)
Dat kanquote:Op zondag 27 november 2011 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toen ik in 1994 voor het eerst naar Pinkpop ging, speelden The Breeders daar en wij vonden het geweldig. Echter bijna niemand vond dat met ons. Later heb ik dat optreden vaak teruggezien en ik moet zeggen: die anderen hadden gelijk. Het was niet goed. Wij waren echter verblind door ons fan-zijn. En ja, de 'massa' die stond te kijken, ging wel los. Dus losgaand publiek zegt niet altijd alles over de kwaliteit.
Dat is ook prima.quote:Op zondag 27 november 2011 23:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vond het goed en een ander niet. Ik heb dat anderhalf uur genoten, een ander minder... winsituatie voor mij in ieder geval.
Als ik het optreden van Coldplay vergelijk met die van Rock am Ring dan vond ik die van Pinkpop een stuk beter eerlijk gezegd. Dus wat dat betreft kan ik denk ik wel redelijk oordelen, ondanks dat ik een fan benquote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook prima.
In mijn voorbeeld van The Breeders speelde ook mee dat ik nog weinig live optredens gezien had, inmiddels hebben we het over 100-en. Wellicht dat ik daardoor op een andere manier kan kijken, ofwel los van het (niet) fan-zijn.
Op Werchter ooit een optreden van Monster Magnet gezien. Heb erg weinig met die muziek, maar wat een optreden!![]()
Maar ook ooit naar Bright Eyes in Paradiso geweest. Vind ik een hele goede band, maar het optreden was zeer, zeer, zeer matig.
Wat dat betreft heb ik wel wat geleerd de afgelopen 20 jaar.
Pinkpop is juist zo leuk door het verblijf op de Camping (vooral Bquote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik het optreden van Coldplay vergelijk met die van Rock am Ring dan vond ik die van Pinkpop een stuk beter eerlijk gezegd. Dus wat dat betreft kan ik denk ik wel redelijk oordelen, ondanks dat ik een fan ben
Glastonbury was dan ook weer een beter optreden dan op Pinkpop.
Heb ze ook in het Goffertpark gezien in 2009 en toen hadden ze toch meer interactie met het publiek, maar dat kan zijn omdat het een specifiek concert van hun is ipv een act op een festival.
Anyway, 17 december staan ze in Ahoy Rotterdam en dan ga ik er weer heenen wie weet hoe ze het daar doen!
Maar dat elk optreden niet even goed is, ben ik zeker wel met je eens
MAAR OT: twijfel of 2012 een optie is. Het is 5 minuten lopen vanaf m'n ouders huis, dus zo'n kans moet je niet laten liggen eigenlijk. Aan de andere kant is 150,- toch wel duur als de bands je niet aanstaan. Helaas heb ik niet veel vrienden die Pinkpop echt leuk vinden om te chillen, dus dan zit er weinig op... Maargoed, eerst even wat andere namen afwachten, al ben ik er bang voor aangezien bijna alle namen die ik geweldig vind de afgelopen jaren langs zijn gekomen (Linkin Park, Rammstein, Within Temptation(niet gezien, wel willen zien), 30stm, Coldplay, Kings of Leon)
Afgelopen jaar gechilld op de camping, en als t bedtijd was ging ik lekker in mn eigen bedje slapenquote:Op zondag 27 november 2011 23:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Pinkpop is juist zo leuk door het verblijf op de Camping (vooral B). Dan ga je toch niet bij je ouders overnachten...
Had?Metallica is nog steeds een optiequote:Op maandag 28 november 2011 08:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had liever Metallica gehad, nu maar kijken naar de rest van de line-up.
Nee hoor, Jan kon kiezen tussen Bruce en Metallica. Die komt dus niet. Snow Patrol ook niet.quote:Op maandag 28 november 2011 08:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Had?Metallica is nog steeds een optieVan mij mogen ze komen en het hele Black-album integraal spelen
Pinkpop is ook voor grote mensenquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Guitar93 het volgende:
pinkpop 2012 valt op de examens voor middelbare scholen. Wat een planning.
Mooi, gaan wij een fantastisch optreden beleven zonder jouw gezeur.quote:Op maandag 28 november 2011 08:50 schreef NikeyAjax het volgende:
Jammer dat de Boss op Pinkpop komt, ook jammer dat het een exclusieve Benelux show is, nou moet ik naar Duitsland of England toe om een fatsoenlijke Springsteen show te zien.
Een keer op Pinkpop geweest en met afstand van de grotere festivals, de slechtse waar ik ooit geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |