En Bruce Springsteen gaat ook als gerucht (is zo goed als zeker bevestigd op Roskilde). We zullen zien, Snow Patrol is ook prachtig!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:50 schreef tdrone het volgende:
ik heb ergens anders gelezen dat ze bezig zijn met snow patrol
Er wordt daar gesproken over "wat oudere jongens". Gaat het dan niet toevallig om Black Sabbath?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat veel mensen hier blij mee zijn:
http://www.pinkpopcentral(...)eling-met-metallica/
Niets voor mij helaas![]()
En dit is ook wel een tegenvaller:
http://www.pinkpopcentral(...)albaar-voor-pinkpop/
Lijkt me niet.. eerder Bruce dan. Denk niet dat Black Sabath nog veel "Pinkpop" publiek trekt vandaag de dag. Of onderschat ik deze mannen misschien teveel :pquote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er wordt daar gesproken over "wat oudere jongens". Gaat het dan niet toevallig om Black Sabbath?
Dat dacht ik toen bij Motörhead ook, en echt iedereen kwam alleen maar voor Ace of Spadesquote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt me niet.. eerder Bruce dan. Denk niet dat Black Sabath nog veel "Pinkpop" publiek trekt vandaag de dag. Of onderschat ik deze mannen misschien teveel :p
Al die nummers beginnen ook hetzelfde (voor de leek) ik vond het jammer dat ze born to raise hell niet speelden.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen bij Motörhead ook, en echt iedereen kwam alleen maar voor Ace of SpadesBij elk nummer hoorde je toen "ey, dit is 'm........ ow nee, toch niet"
twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zondag 27-11-2011 om 16:03:22Bruce Springsteen weer op #pinkpop 2012. Leon Ramakers maakt dat net bekend op #jansmeets 50 jaar in de popmuziek reageer retweet
quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zondag 27-11-2011 om 16:03:22Bruce Springsteen weer op #pinkpop 2012. Leon Ramakers maakt dat net bekend op #jansmeets 50 jaar in de popmuziek reageer retweet
Net bekend? Dat was al bekend.quote:Op zondag 27 november 2011 16:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom stond dat dan niet in dit topic?quote:Op zondag 27 november 2011 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Net bekend? Dat was al bekend.
Dat dus. Tweede headliner zal wel Metallica zijn. Ook lekker origineel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:29 schreef searchanddestroy het volgende:
Alweer.Niks mis met Springsteen hoor, maar 1X is wel voldoende.
Prima! Metallica al lang niet meer live gezien dus laat maar komen!quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat dus. Tweede headliner zal wel Metallica zijn. Ook lekker origineel.
Gorillaz, RHCP, Daft Punk, Prince, Rage Against the Machine, Doe Maar. Zulke namen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:42 schreef Operc het volgende:
Ik ben er super blij mee(Al had ik een los concert ook leuk gevonden.
)
En tegen de mensen die een originele headliner willen: Welke bands komen daar tegenwoordig nog voor in aanmerking dan? Gezien er al heel veel op Pinkpop heeft gestaan qua grote namen.
Duidelijkquote:Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Gorillaz, RHCP, Daft Punk, Prince, Rage Against the Machine, Doe Maar. Zulke namen.
Alleen volgnummer klopt nu niet echt? Nummer 21 van 2012?quote:Op zondag 27 november 2011 17:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Deze TT gewoon veranderen d.m.v. een TR
Coldplay was ook niks inderdaad. Snow Patrol vind ik dan wel weer grappigquote:Op zondag 27 november 2011 19:57 schreef mr-green het volgende:
Liever The Boss dan Coldplay(en al helemaal Snow Patrol...)
Niet mijn muziekquote:Op zondag 27 november 2011 19:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat was echt een gaaf optreden paar jaar geleden
Maargoed, de kracht van Pinkpop moet ook zijn de toppers een beetje af te wisselen. Een keertje Springsteen voor die fans, keertje Coldplay etc. etc. beetje afwisseling in toppers..... maar nu alweer the Boss. Maarja als hij wil ga je natuurlijk geen nee zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 19:57 schreef mr-green het volgende:
Liever The Boss dan Coldplay(en al helemaal Snow Patrol...)
muzikaal wellicht wel, live is ie nog zeker beter dan 85 % van de nieuwe(re) bands.quote:Op zondag 27 november 2011 20:40 schreef Zehlambal het volgende:
Bruce Springsteen, leuk, maar die heeft z'n beste tijd wel gehad?
Zwijg! Of je Coldplay een goede of slechte band vindt is 1, maar het optreden an sich was zeer geslaagdquote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Coldplay was ook niks inderdaad. Snow Patrol vind ik dan wel weer grappig
Dat zekerquote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
muzikaal wellicht wel, live is ie nog zeker beter dan 85 % van de nieuwe(re) bands.
Jahoor maar wel een uur ofzo te laat. Dat was zo triest...quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zwijg! Of je Coldplay een goede of slechte band vindt is 1, maar het optreden an sich was zeer geslaagd
Mwoah...de show was wel mooi, maar vond het optreden an sich niet zo indrukwekkend hoor en ook nog eens veel te laat begonnen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zwijg! Of je Coldplay een goede of slechte band vindt is 1, maar het optreden an sich was zeer geslaagd
Heb idd erg genoten afgelopen jaarquote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |