Komt goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk gaat hij het waar maken de komende jaren. Zijn start is in ieder geval veel belovend
Dat was inderdaad ook mijn reactie toen ik weer de zoveelste debutant van Ajax opgehemeld zag worden na 1 wedstrijd in het eerste.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook mijn reactie toen ik weer de zoveelste debutant van Ajax opgehemeld zag worden na 1 wedstrijd in het eerste.
Wat talenten betreft loopt Ajax mijlenver achter op Feyenoord vandaag de dag.
Nee, ik vind het knap dat ze bij Ajax elke keer spelers voor de hoofdprijs weten te verkopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar uiteindelijk leveren ze toch niet zoveel op als die van Ajax. En maken de talenten van Feyenoord, Feyenoord geen kampioen.
In kwantiteit zeker momenteel, maar nu Ajax een blessuregolf kent blijkt Ajax ook prima posities met jeugd op te kunnen vullen. Iets wat Feyenoord al eerder moest doen door de financien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook mijn reactie toen ik weer de zoveelste debutant van Ajax opgehemeld zag worden na 1 wedstrijd in het eerste.
Wat talenten betreft loopt Ajax mijlenver achter op Feyenoord vandaag de dag.
Tom de Mul voor 5+ miljoen naar Sevilla zal ik nooit begrijpenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het knap dat ze bij Ajax elke keer spelers voor de hoofdprijs weten te verkopen.
Gaat makkelijker als je spelers als vdv / sneijder opleidt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het knap dat ze bij Ajax elke keer spelers voor de hoofdprijs weten te verkopen.
Martin van Geel loopt nu bij ons rond hé, niet meer bij julliequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar uiteindelijk leveren ze toch niet zoveel op als die van Ajax. En maken de talenten van Feyenoord, Feyenoord geen kampioen.
Oh nee he!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Martin van Geel loopt nu bij ons rond hé, niet meer bij jullie
Of Liverpool moet weer langs komen en debiele bedragen neerleggenquote:
Die worden geboren en niet opgeleid. Overigens was Sneijder eerst gevraagd door Feyenoord om in de opleiding te komen spelen, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat makkelijker als je spelers als vdv / sneijder opleidt.
Wat wil je hier nou precies mee zeggen eigenlijk, al heb je in veel gevallen wel gelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden geboren en niet opgeleid. Overigens was Sneijder eerst gevraagd door Feyenoord om in de opleiding te komen spelen, maar dat terzijde.
Daarnaast worden ook de mindere goden als Babel, de Mul, Heitinga etc voor hoge bedragen van de hand gedaan.
Debiele bedragen? Suarez is voor veelste weinig weggegaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of Liverpool moet weer langs komen en debiele bedragen neerleggen
Maar zonder Martin was het nooit gelukt om 26 miljoen voor Sneijder te krijgen en voor Huntelaar en 18 miljoen voor Babel en 14 voor van der Vaart ofzo.
Nu hebben wij van Geel![]()
Van der Vaart ook voor minder dan 5 miljoen uiteindelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Debiele bedragen? Suarez is voor veelste weinig weggegaan.
Tuurlijk is sneijder geborenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die worden geboren en niet opgeleid. Overigens was Sneijder eerst gevraagd door Feyenoord om in de opleiding te komen spelen, maar dat terzijde.
Daarnaast worden ook de mindere goden als Babel, de Mul, Heitinga etc voor hoge bedragen van de hand gedaan.
Nee, dat was van Geelquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk is sneijder geborenMaar iedereen weet dat hij van Ajax komt, waardoor clubs hogere bedragen durven uit te geven.
Vandaar ook dat babel etc voor veel weggingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Debiele bedragen? Suarez is voor veelste weinig weggegaan.
Jaaaaaa en we hebben iemand gespot met zeer weinig voetbalverstand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]alsjeblieft zeg. Geen enkele skill behalve keer op keer er langs rommelen. 25 miljoen EL OH EL, Liverpool is qua aankopen de meest debiele club ter wereld. Suarez is een egoist die hard werkt maar dat doet Kuijt ook. Gewoon een smerige ventje is Suarez die tegenstanders beledigt en schwalbes maakt. 25 miljoen is hij nooit waard maar Liverpool legt voor de meest matige spelers de meest hoge bedragen neer.
Neuh gewoon een veredelde troll, maar dat maakt niet uit. Het is alleen jammer dat hij niet subtiel inhoudelijk kan trollen en alleen random zooi neerzet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Jaaaaaa en we hebben iemand gespot met zeer weinig voetbalverstand.
Je bent grappigquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]alsjeblieft zeg. Geen enkele skill behalve keer op keer er langs rommelen. 25 miljoen EL OH EL, Liverpool is qua aankopen de meest debiele club ter wereld. Suarez is een egoist die hard werkt maar dat doet Kuijt ook. Gewoon een smerige ventje is Suarez die tegenstanders beledigt en schwalbes maakt. 25 miljoen is hij nooit waard maar Liverpool legt voor de meest matige spelers de meest hoge bedragen neer.
Ondanks het feit dat ik er totaal geen vertrouwen in had dat Suarez het bij Liverpool zou gaan maken (ik vond het maar een overschatte rommelaar die vooral door Ajax-hijgertjes werd opgehemeld) moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat het toch echt geen toeval kan zijn dat hij nu zo goed draait daar. Blijkbaar toch meer in z'n mars dan ik ooit had kunnen denken. Een wereldspeler zal het nooit worden, maar bij Liverpool is hij geweldig op z'n plek zo lijkt het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat niemand zo denkt over toivonen en el hamquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent grappig
Suarez is een van de meeste gewilde spelers in Engeland op dit moment. Hij is super belangrijk voor Liverpool en Uruguay.
En of het nou een smerig ventje is of niet, het maakt geen fuck uit als hij doelpunten maakt.
Tiovenenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat niemand zo denkt over toivonen en el ham
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |