Tussen de 10 en 20 geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
[..]![]()
Dit wil ik volgen. Laat ook even weten hoeveel je er moet eten om aangeschoten te worden![]()
Bedankt voor de tip, USA
Alsof er geen andere manieren zijn om te zuipen in de klas. Je kan het ook gewoon in een ander flesje gieten, of van te voren drinken, of gewoon rechtstreeks uit de fles drinken achterin de klas. Als die gummibeertjes echt werken is het gewoon een leukigheidje om eens te proberen. Beter dan een wodkatampon in je reet steken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
De reacties zijn bijna allemaal in de categorie "grappig", "goed idee", "leuk", enzovoort... Niemand heeft het over de schade de overmatig alcoholgebruik bij jongeren aanricht en het feit dat ze aangeschoten in de klas zitten.
Er wordt hier een 'culinaire' discussie gevoerd over iets dat een morele discussie verdient, namelijk dat leerlingen zichzelf tijdens de les dronken voeren. Misschien zou de discussie eens moeten gaan over de maatschappelijke wenselijkheid daarvan?
Ach gutquote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef ssebass het volgende:
Ik dacht dat ik in het subforum puber terecht was gekomen, wat een reacties....
Overigens is het niet eens iets nieuws. Het wordt daar al jaren gedaan. Op elk feestje waren er wel jello shots. Zelfde principe.
Oja je hebt gelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef ssebass het volgende:
Ik dacht dat ik in het subforum puber terecht was gekomen, wat een reacties....
Kun je niet beter met een injectienaald steeds een beetje injecteren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Okeee. We hadden ze dus dinsdag ochtend gemaakt. Gistermiddag zagen ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Groter dan we hadden verwacht.
En dan over de smaak.. ze zijn niet heel lekker, of zo. Als je nog niks hebt gedronken en je neemt een vodka beertje, dan is het gewoon vies. De buitenkant van het beertje was zacht geworden, maar precies in het midden was het nog hard. Als je daar in beet, kwam er echt een vodka-shot uit.Pure vodka is niet zo lekker imho. Maar na een paar drankjes waren ze prima te doen!
quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef ssebass het volgende:
Ik word blijkbaar oud.
Anders gaan jullie gewoon allemaal vodka snuiven, hebben we die hype ook maar meteen gehad. Sneller dronken en nog slechter voor je.
Leg uit.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef ssebass het volgende:
Dit is trouwens echt gevaarlijk dus doe maar niet!
Oh oh wat ben je toch volwassen en verstandigquote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef ssebass het volgende:
Ik word blijkbaar oud.
Anders gaan jullie gewoon allemaal vodka snuiven, hebben we die hype ook maar meteen gehad. Sneller dronken en nog slechter voor je.
Dit is trouwens echt gevaarlijk dus doe maar niet!
na er 10 te hebben gegeten merkte ik nog niks...quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef kikoooooo het volgende:
Word je er nou echt dronken van? Ik geloof dat niet. Volgens mij vervliegt de helft van de alcohol al, of zie ik dat verkeerd?
En dan doorslikken voor extra effect.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon wodka onder je tong doen. Dat is wel lachen.
Je tanden rotten weg.quote:Op maandag 5 december 2011 16:58 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik ben zo jong dat ik nog niet de levenswijsheid heb die jij wel hebt.
Je doet alsof dit bericht slecht en raar is. Ok, raar misschien wel. Maar wat is het verschil tussen wodka drinken of beertjes met wodka eten?
Wat is er uberhaupt slechter aan beertjes met wodka vs wodka drinken?
Het schijnt bij 80 procent van de xtc pillen zelfs veel beter te werken dan oraal innemen. (wie gaat er ook echt xtc in zijn hol stoppen om dit te testen btw.quote:
Nou, ik houd me in ieder geval afzijdig van beide producten...quote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef hexta het volgende:
[..]
Het schijnt bij 80 procent van de xtc pillen zelfs veel beter te werken dan oraal innemen. (wie gaat er ook echt xtc in zijn hol stoppen om dit te testen btw.)
Veel bloedvaten etc. Dus ja, het schijnt te werken.
Sterker nog, bij 100% werkt het beter..quote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef hexta het volgende:
[..]
Het schijnt bij 80 procent van de xtc pillen zelfs veel beter te werken dan oraal innemen. (wie gaat er ook echt xtc in zijn hol stoppen om dit te testen btw.)
Veel bloedvaten etc. Dus ja, het schijnt te werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |