Ik zal denk nooit meer een pre-wash kopen in mijn levenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij m'n Red Wing zie je blauwe veters en bij m'n zwarte (!) Eric Koston's zie je ook dat de Momo veel denim heeft gebloed. Daarom is iets als NF of APC voor potentieel erbij (of een pre wash).
Dat doe ik m'n sneakers niet aan natuurlijk. Vind ik zonde.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ik zal denk nooit meer een pre-wash kopen in mijn leven
Dan neem ik liever denimbleed voor lief. Naarmate je wear en wash wordt het vanzel wel een pre-wash
Oh btw net een t-shirt besteld, misschien ook wel wat voor jullie
http://www.jimmycrow.com/DoubleXX/indexdxx.php
Jah dat is wel zonde iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat doe ik m'n sneakers niet aan natuurlijk. Vind ik zonde.
Nee. Kijk wel in Antwerpen maar heb het eig niet nodig. Moet m'n sugarcane ook nog in de verkoop zetten binnenkort. Misschien dat 1 van jullie em op sufu wil zetten voor me.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat is wel zonde idd![]()
Wil je mijn Silas raw jeans of Edwin overnemenDie geven geen bleed meer
ik heb daar een s500jx-lr gekocht voor 14000 jpy in november maar omdat ze het oorspronkelijkequote:Op maandag 5 december 2011 21:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ok dat moet dan wel goedkomen lijkt me.
Ik heb nu btw rakuten en al die japanse sites ontdekt![]()
Als je een beetje geluk hebt kan je voor 150 euro een 21 oz sams kopen als ze je maat hebben.
Ga ik volgende keer als ik denim zoek eens flink op speuren.
Dat is nuttige infoquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:31 schreef reipoc het volgende:
[..]
ik heb daar een s500jx-lr gekocht voor 14000 jpy in november maar omdat ze het oorspronkelijke
prijskaartje van 31000 jpy er aan hadden laten zitten en geen rekening bijgesloten moest ik over 31000 jpy btw en invoerrechten betalen ( eur 118,--) dus als er iets koopt zorg dat ze een rekening bijvoegen of het oorsprongkelijke prijskaartje erafhalen.
Ga je binnenkort naar Antwerpen? Heb je nog goede tips qua jeanswinkels?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee. Kijk wel in Antwerpen maar heb het eig niet nodig. Moet m'n sugarcane ook nog in de verkoop zetten binnenkort. Misschien dat 1 van jullie em op sufu wil zetten voor me.
Vier (Momotaro o.a.) en A.P.Cquote:Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga je binnenkort naar Antwerpen? Heb je nog goede tips qua jeanswinkels?
Liever niet. Vorige week is m'n momo zeiknat geworden en daarna twee keer half.quote:Op woensdag 7 december 2011 07:23 schreef T_Fuff het volgende:
Zooo een vroege ochtend fietssoak op de Edwin. Lekker werken in een natte broek! succes vandaag boys, hopelijk vangt een van jullie ook een goede soak!
Vergeet Hospital en Clinic niet....!!quote:Op woensdag 7 december 2011 10:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Liever niet. Vorige week is m'n momo zeiknat geworden en daarna twee keer half.vandaag 'gewoon' met de auto.
![]()
En wat Blaxje zei Stansfield. Zijn de twee winkels waar ik zelf ook even langs ga. Daarnaast kun je altijd even kijken bij de urban outfitters, de fish & chips en evt de levi's winkel afhankelijk van wat je zoekt.
Vergeet dan ook niet naar Okiya te gaan, die sinds november geopend is. Soort TdN in het klein, met oa Momo's, Japan Blue en Spellbound.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ga je binnenkort naar Antwerpen? Heb je nog goede tips qua jeanswinkels?
Die hagel deed gewoon pijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:40 schreef BigSmurf het volgende:
Ik dacht vanmorgen serieus dat de hagelstenen dwars door m'n dakraam kwamen. Respect voor degenen die daar in zaten op de fiets, ik lag lekker tot 10 uur in m'n bedje.
Ziet er leuk uit, prijzen van de Momo's komen overeen met TdN. Ligt alleen duidelijk uit de route dus daar ga ik niet heen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:13 schreef Analoog het volgende:
[..]
Vergeet dan ook niet naar Okiya te gaan, die sinds november geopend is. Soort TdN in het klein, met oa Momo's, Japan Blue en Spellbound.
Helpt zo;n speciale suede/nubuck borsteltje niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Denimbleed heeft een stel suede schoenen van mij verragt en de suede mouwen van een jas aan de onderkant blauw gekleurd. Niet het handigste materiaal icm met denim elitisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |