Ik wel.. Daarvoor is er hier 22 oz aan N&Fquote:Op maandag 5 december 2011 21:34 schreef M1stral het volgende:
Mijn broek trashen met vies water, kit en heel de bende dat vind ik niet zo nodig.
Nope..normaal heb 31 in normale denim.quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Atta-boy het volgende:
Bok heb jij 3 sizes gedownsized met die sams die je hebt? Zit nu jullie contest thread op sufu door te lezen![]()
Dan moeten die 2 van mij ook wel lukken hoop ik. Heb je nog veel gesoakt om de shrinkage er uit te krijgen? die van mij zijn één keer gesoakt en amper gekrompen eigenlijk als ik naar de afmetingen kijk.
http://search.rakuten.co.(...)/sid.218583-st.A?x=0quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef M1stral het volgende:
Hmm, het kriebelt toch wel om een paar Sams aan te schaffen...
Maargoed, zou niet weten waar vandaan. Die japshops vind ik niks... En ik wil wel tab en arcs. Dillemma... Al weet ik vrijwel zeker dat Ali me wel aan één kan helpen.
Als ik snel kijk dan is die 21oz s510xx wel in mijn maat geloof ik, maar ik doe maar even niks. Ga immers nog weg met m'n vriendin dus kan beter niet kijken.quote:Op maandag 5 december 2011 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
http://search.rakuten.co.(...)/sid.218583-st.A?x=0![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou het wel weten hoor...
Of leuke denim jackets van Samurai of Momotaro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
En dat is nooit?quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ow nom nom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PBJ-007
Als ik ooit nog een keer geld heb..en verlegen zit om nieuwe denim
Herkenbaar. Ik heb ook absoluut niet iets nodig maar toch blijf ik kijken naar oa NF. Ga binnenkort naar Antwerpen en ga daar ook zeker langs de vier om te checken hoe de momo's zijn. Ga ook langs de apc winkel om een new standard te bekijken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In theorie wel .. in praktijk alleen niet
Best wel hè. Daarom draag ik 95% van de keren dat ik denim draag m'n momotaro.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:30 schreef BigSmurf het volgende:
Zoveel denim, en maar één paar benen per persoon en maar 24 uur in een dag.
Allebei de keren dat ik bij vier was hadden ze alleen japan blue x momo dus denk niet dat ze de gewone momo's ook hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook absoluut niet iets nodig maar toch blijf ik kijken naar oa NF. Ga binnenkort naar Antwerpen en ga daar ook zeker langs de vier om te checken hoe de momo's zijn. Ga ook langs de apc winkel om een new standard te bekijken.
Die bedoel ik dan ook. Weet dat het die betreffen. Even het verschil bekijken en vooral voelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Allebei de keren dat ik bij vier was hadden ze alleen japan blue x momo dus denk niet dat ze de gewone momo's ook hebben.
Ik denk niet dat je nog een N&F of APC haalt als je het verschil met momotaro voelt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook absoluut niet iets nodig maar toch blijf ik kijken naar oa NF. Ga binnenkort naar Antwerpen en ga daar ook zeker langs de vier om te checken hoe de momo's zijn. Ga ook langs de apc winkel om een new standard te bekijken.
Snap ik, maar als side project voor erbij. Kan die m'n Nudie evt vervangen en zodat ik al m'n sneakers erbij kan dragen zonder denim bleed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je nog een N&F of APC haalt als je het verschil met momotaro voelt.
Bij m'n Red Wing zie je blauwe veters en bij m'n zwarte (!) Eric Koston's zie je ook dat de Momo veel denim heeft gebloed. Daarom is iets als NF of APC voor potentieel erbij (of een pre wash).quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef BigSmurf het volgende:
Dat is inderdaad wel fijn, al je schoenen kunnen dragen zonder dat er denimbleed op komt te zitten. Moet zeggen dat dat bij m'n ALD pri-ma kan, alleen is de legopening te groot om te dragen met andere schoenen dan m'n All Stars.
Momo bloedt altijd, maar op m'n donkerbruine schoenen zie je dat gelukkig amper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |