Ik zou me de moeite besparen. Veel van die terminologie wijst zich vanzelf wel. Als je gewoon telkens een linkje geeft oid dan hoort het wel goed te komen.quote:Op maandag 28 november 2011 19:43 schreef BigSmurf het volgende:
Die heb ik al bekeken, maar daar staat echt lang niet alles in wat wij gebruiken. De meeste mensen weten niet eens wat een cuff, whisker, honeycomb, inseam of fade is.
Ok, you win. Zou als nog zeggen dat een linkje naar styleforum volstaat. Magoed, ik ben ook redelijk laks wat dat aangaat.quote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef M1stral het volgende:
Er is genoeg terminologie van toepassing die je niet uit kunt leggen aan de hand van shots of fitpics. Je moet je echt goed inlezen en verdiepen om te weten waar je over praat hoor. Gaat wel wat verder dan: "Wat is selvage"
Sommige dingen, weet ik zeker dat het hier niets zegt. Denk aan bijvoorbeeld "atari" of "hige".
Arcs zijn de stiksels op de kontzakken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:19 schreef Atta-boy het volgende:
Nu we het toch over ombekende denim woorden hebben: arcs and tabs.
Arcs zijn toch gewoon die dingen op de kontzakken?
Wat zijn de tabs dan?
Ik ken ook niemand die atari gebruikt op jouw en nog iemand na.quote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef M1stral het volgende:
Er is genoeg terminologie van toepassing die je niet uit kunt leggen aan de hand van shots of fitpics. Je moet je echt goed inlezen en verdiepen om te weten waar je over praat hoor. Gaat wel wat verder dan: "Wat is selvage"
Sommige dingen, weet ik zeker dat het hier niets zegt. Denk aan bijvoorbeeld "atari" of "hige".
Komt voor zover ik weet niet alleen bij edwin voor. Hoor het bij veel dry merken voorkomen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb weer een gat in het kruis van mijn Edwin. Die is al een paar keer gerepareerd daar. Dus nu er nog maar een stukje achter naaien. Is dit echt iets van Edwin?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef don-diablo het volgende:
Voor mij is atari gewoon een ontwikkelaar van soft- en vroeger ook hardware.
Vintage details. Mooi man.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit vroeger had was je echt een boss.
Jah pics komen er natuurlijkquote:
Hahaha nee die blijft in mijn collectiequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef One_conundrum het volgende:
Als je je Red Cloud kwijt wil neem ik em van je over Ali
Als je bijvoorbeeld Sams koopt via BiG is de kans groot dat je geen arcs en tabs krijgt. In Amerika geld namelijk een verbod op rode tabs en Levi's-like arcs, doordat Levi's daar een rechtzaak tegen aangespannen heeft en deze ook gewonnen heeft,quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ok thanks. Dacht al dat het zoiets was.
Maar dat zit toch bijna op elke broek? Snap niet dat iedereen dat zo expliciet noemt bij bv samurai broeken. Zie ze haast nooit zonder
Ah ok dat verklaard een boelquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld Sams koopt via BiG is de kans groot dat je geen arcs en tabs krijgt. In Amerika geld namelijk een verbod op rode tabs en Levi's-like arcs, doordat Levi's daar een rechtzaak tegen aangespannen heeft en deze ook gewonnen heeft,
Verzendkosten duurder dan broek?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
APC verkocht voor 55 inc verzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |