Ik heb een TFDBC en die heb ik na 8 maanden voor het eerst gewassen en verder niet meer. Het zijn wel vette broeken op zich. Lijkt niet helemaal op leer imo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt het is soms net een leren broek. Deze heb 1 jaar en 4 maanden en nog niey gewassen.
Reden nummero 1 waarom ik mijn TFDBC heb doorverkocht..Glimmen was best grappig maar niet op zo'n skinny broekquote:Op maandag 28 november 2011 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
@Don: Als ik die TF zou dragen, zou ik echt continue het idee hebben dat ik in een strakke leren broek zou lopen. No offense.
Die tf zit baggier als m'n Momotaro rond de waist om eerlijk te zijn en voor de rest gewoon slim. Bij mij is die niet skinny.quote:Op maandag 28 november 2011 09:53 schreef BigSmurf het volgende:
Thin Finn Dry Black Coated. Een Nudie dus, de afkortingen zijn altijd makkelijker. Net zoals de AJDRS, SJDJ etc etc.
@Don: Als ik die TF zou dragen, zou ik echt continue het idee hebben dat ik in een strakke leren broek zou lopen. No offense.
Ik droeg de mijne twee jaar geleden voor het laatst echt vaak. Nu al lange tijd de Nudie AJ en de Momotaro.quote:Op maandag 28 november 2011 10:28 schreef BigSmurf het volgende:
@Bok: Jij en een TF? Hoe lang is dat geleden?
Jaartje of 2 geleden.. Ik heb hem destijds aan mijn broertje verkocht die wel in de strakkeglimkleren business zit.quote:Op maandag 28 november 2011 10:28 schreef BigSmurf het volgende:
@Bok: Jij en een TF? Hoe lang is dat geleden?
Dat is simpel..Hij skate & draagt op mijn nudies na fag kledingquote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef BigSmurf het volgende:
En bok, ik wil niet weten wat jouw broertje doet haha.
Die ald begint er goed uit te zien.quote:Op maandag 28 november 2011 10:48 schreef bokkepoot het volgende:
Maar dit is veel beter dan een TF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cardigan zit normaal wel normaal
quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Samurai betaald![]()
Kan nu al niet wachten. Hopen dat ik geen douane kosten heb en het een beetje snel binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |