Maar dat doet ie niet, want hij is vreemdgegaan en heeft niets voor haar over.quote:Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
shoot, niet eens gezien. Als je echt om haar geeft, dan maak je het uit!
Mijn commentaar sluit prima aan op wat er tot nu toe gezegd is.quote:Op maandag 28 november 2011 12:37 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Kerel lees jij het hele topic wel? Deze beste man is vreemd gegaan en gaat dan achter de rug om van zijn lieftallige vriendin afspreken met iemand waarvan die weet dat die haar wel ziet zitten. Op dat moment zoekt TS doelbewust het flirten op, als het soms zo uitkomt geen probleem maar dit is gewoon vragen om problemen. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en dat is hier niet op dit moment..
Mits ie dan wel van meet af aan duidelijk is over zijn lolletjes.quote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef Heinlein het volgende:
Volgens mij is het beter voor TS om het gewoon uit te maken, en een nieuwe partner te zoeken die wat meer openstaat voor een lolletje.
Yep. Let me quote myself:quote:Op maandag 28 november 2011 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mits ie dan wel van meet af aan duidelijk is over zijn lolletjes.
Maar bij de beste partners is een bepaalde flexibiliteit aanwezig, mijns inziens. Als de ene partner bepaalde dingen wil veranderen, dan kan die andere daarin meegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 08:15 schreef Heinlein het volgende:
Er zijn genoeg meisjes, die jou vrijheid gunnen èn een relatie met je willen. Dat heet een open relatie. Feit is, dat het het beste is om er meteen open over te zijn.
Ik heb juist wel veel voor haar over. Zou ik niets voor haar over hebben, had ik allang gezegd dat ze weg moet gaan met haar gezeur en dat het me eigenlijk helemaal niets interesseert, zoals ik bij twee eerdere relaties heb gedaan. Omdat het me toen ook niet interesseerde, nu wel. Op dat gebied ben ik vrij eerlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat doet ie niet, want hij is vreemdgegaan en heeft niets voor haar over.
Gast je bent gewoon een kind. Het zal jaren duren voordat je het licht ziet en dan moet jij het met een b-keuze doen. Maar goed, je hebt dan 10 jaar kunnen genieten en 40 jaar zal je genoegen moeten nemen met een b-keuzequote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb juist wel veel voor haar over. Zou ik niets voor haar over hebben, had ik allang gezegd dat ze weg moet gaan met haar gezeur en dat het me eigenlijk helemaal niets interesseert, zoals ik bij twee eerdere relaties heb gedaan. Omdat het me toen ook niet interesseerde, nu wel. Op dat gebied ben ik vrij eerlijk.
Dude, je hebt alleen dingen voor haar over die passen binnen jouw eigen wensenpatroon. Dat spreekt uit je OP, en uit elke daaropvolgende post in dit topic.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb juist wel veel voor haar over.....
Je eerlijkheid is opmerkelijk selectief.quote:... Zou ik niets voor haar over hebben, had ik allang gezegd dat ze weg moet gaan met haar gezeur en dat het me eigenlijk helemaal niets interesseert, zoals ik bij twee eerdere relaties heb gedaan. Omdat het me toen ook niet interesseerde, nu wel. Op dat gebied ben ik vrij eerlijk.
Lees eens een boekje over "vertrouwen" ofzo, want jij vat het hele concept dus duidelijk niet.quote:Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef Soit het volgende:
Om maar eens op alle berichten te antwoorden met zowat allemaal dezelfde inhoud.
Ik heb wel zelfinzicht. Ik weet dat ik niet 100% reëel bezig ben geweest en dat ik haar niet eens verdien. Ik weet dat ik haar vertrouwen heb geschonden, haar onzeker heb gemaakt binnen onze relatie, dat ik egoïstisch ben omdat ik haar bij me houd terwijl ik haar eigenlijk geen zekerheid kan bieden binnen onze relatie nu. Ik weet dat ik door wat ik heb gedaan en mijn gedrag af en toe een klootzak ben en ga zo maar door, dat hoeft niet constant herhaald te worden.
Ik ga in de toekomst niet meer vreemd, dat is wat ik weet. Ik wil dat mijn vriendin naar de toekomst gaat kijken, zoals ik ook doe. Ik wil dat mijn vriendin zich weer goed voelt, weet dat zij de enige is voor mij en dat ze niet jaloers wordt om de kleinste dingen want dat maakt de relatie uiteindelijk kapot. Natuurlijk flirt ik wel eens met andere vrouwen en blijf ik dat doen (wie eigenlijk niet?), maar dat betekent niet per definitie dat ik haar niet meer zie zitten.
Dude, waar haal je het lef vandaan om eisen te gaan stellen aan haar en de relatie? Als er iemand is die níet in de positie verkeerd om moeilijk te gaan doen en het voor het zeggen heeft ben jij het wel. Echt, what the fuck.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb juist wel veel voor haar over. Zou ik niets voor haar over hebben, had ik allang gezegd dat ze weg moet gaan met haar gezeur en dat het me eigenlijk helemaal niets interesseert, zoals ik bij twee eerdere relaties heb gedaan. Omdat het me toen ook niet interesseerde, nu wel. Op dat gebied ben ik vrij eerlijk.
Bedoel je niet dat je dat ook zou doen als je vriendin er wél bij is?quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Soit het volgende:
Over dat flirten denk ik nog steeds hetzelfde. Ik vind het persoonlijk geen probleem en ik zou het dan ook zo doen als mijn vriendin er niet bij is.
Nee.quote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je dat ook zou doen als je vriendin er wél bij is?
Juistemquote:
Ik ben geen fan van "vechten voor je relatie", omdat het alternatief (goed bij elkaar passen) vele malen beter is. Een "zeikerd" als vriendin is volgens mij een signaal, dat je gewoon niet goed bij elkaar past.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:16 schreef Soit het volgende:
En jahoor, weer een ruzie. Al met al komt het erop neer dat ze misschien niet eens verder met mij wil, zij twijfelt aan mij (wat ik ook wel wist natuurlijk) en ik twijfel juist aan haar. Moet ik wel helemaal gaan veranderen met vervolgens een (mogelijk) negatief resultaat? Ik weet het echt niet.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:23 schreef Equites het volgende:
Jij loopt te ouwehoeren dat jou vriendin je wantrouwt? Donder lekker op man, 1x vreemdgaan moet exit wezen, want daarna is de relatie gewoon voorgoed naar de klote. En meneer eist ook nog dat "zijn" meisje hem de kans moet geven te flirten met andere vrouwen. Wat een klapjosti ben jij zeg. Jij ging vreemd omdat er iets miste dus dan moet je ook een vent wezen en die relatie stop zetten. Nu dus en zo snel mogelijk. Droeftoeter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |