Dan wachten we het verslag weer rustig af.quote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even lekker op de bank liggen. Ben moeMaar tevreden
Ben jij lesbisch?quote:Op zondag 27 november 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wachten we het verslag weer rustig af.
En dat die geest aiaiaia riep is niet zo gek. Die keek natuurlijk naar jou
quote:Op zondag 27 november 2011 14:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het duurde ook een tijdje voordat de geest doorhad hoe het werkte.. Of totdat ons onderbewustzijn het geleerd had, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kwestie van afstemmen nog.. het begin is moeilijk..
quote:Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel eentje waarvan je denkt: wauw toch?
Dat moet je aan mijn vrouw vragenquote:Op zondag 27 november 2011 14:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel eentje waarvan je denkt: wauw toch?
Haha, dan weet ik 't antwoord al heaquote:Op zondag 27 november 2011 14:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Dat moet je aan mijn vrouw vragen
Atmosphere heeft iets gevraagd over iemand in een concentratiekamp in Warschau, als ik me niet vergis... Het bord antwoordde 'Totenkopf' ... Dat was wel freaky.quote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb het even gemist, maar welke vragen zijn er allemaal gesteld? En is er iemand die nog wat opnames heeft gemaakt?
Werd er in verschillende talen gereageerd door het bord? Of de geest?quote:Op zondag 27 november 2011 15:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Atmosphere heeft iets gevraagd over iemand in een concentratiekamp in Warschau, als ik me niet vergis... Het bord antwoordde 'Totenkopf' ... Dat was wel freaky.
Dat is wel een fijn fenomeen hierbijquote:Op zondag 27 november 2011 16:00 schreef Laysa het volgende:
Of onderbewustzijn...Blijk je ineens Pools te kunnen
Nee, dat is juist waar ik op had gehoopt. Een echte geest moet dingen kunnen weten die wij niet kunnen weten.quote:Op zondag 27 november 2011 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werd er in verschillende talen gereageerd door het bord? Of de geest?
Benieuwd of dat boek op dinsdag aankomt eigenlijk..quote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, dat is juist waar ik op had gehoopt. Een echte geest moet dingen kunnen weten die wij niet kunnen weten.
oh ja!quote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Benieuwd of dat boek op dinsdag aankomt eigenlijk..
Waren jullie bang op enig moment?quote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, dat is juist waar ik op had gehoopt. Een echte geest moet dingen kunnen weten die wij niet kunnen weten.
Hoe anders pakte het uit: een 'geest' die uitlegt dat hij niet bestaat behalve als verzinsel en daarom niet meer kan weten dan wij. Daarmee verklaarde hij waarom sommige testjes niet werkten, zoals hoeveel vingers stak ik op terwijl ik in de keuken was, laat de kat eens bewegen, wat is de naam van mijn moeder, etc.
Sommige andere dingen wist ie opvallend genoeg weer wel. In één keer de eerste letter van de naam van het konijn van Miss V, Haar tweede naam werd volledig uitgespeld.
Dat kan verklaard worden omdat we kennelijk toch tegen het glaasje duwden, dat dan weer wel.
We hebben veel gelachen, de 'geest' ook.. en nee, we zijn echt niet bang geweest. Het was zo overduidelijk dat je het zelf doet, wat ook nog eens bevestigd werd door onze projectie zelf.quote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waren jullie bang op enig moment?
Of was het allemaal in een luchtige, grappenmakerige sfeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |